تصاویر و رندرهای گلکسی A34 سامسونگ به بیرون درز کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی گلکسی A34 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

در اوایل این ماه، اولین اخبار فاش شده از سامسونگ گلکسی A54 را پیش از اعلام رسمی آن دیدیم. در همان رویداد، A54 ممکن است به گلکسی A34 ملحق شود. طراحی گلکسی A34 فوق‌العاده شبیه به A54 است، که با توجه به اینکه آنها بخشی از همان خانواده دستگاه‌های میان‌رده در مجموعه شرکت کره‌ای خواهند بود، چندان تعجب آور نیست.

مشخصات احتمالی گلکسی A34

گلکسی A34

چشمگیرترین موضوع در اینجا این است که هر دوربین برآمدگی خاص خود را دارد. دیگر «جزیره دوربینی» وجود ندارد که بتوان از آن صحبت کرد. اگر این نشانه طراحی شما را به یاد Galaxy S22 Ultra می اندازد، شما تنها نیستید! طراحی این گوشی گران‌قیمت به گوشی های میان رده‌ سرایت کرده و این اولین بار نیست که سامسونگ چنین کاری انجام می‌دهد.

بر اساس منبع اخبارهای فاش شده، ابعاد سامسونگ گلکسی A34 161.3 x 77.7 x 8.2 میلی‌متر است. و دارای صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی و بریدگی قطره‌ای «Infinity-U» است. این یک نقطه تفاوت با A54 است، که با ظاهری پیشرفته تر خواهد بود.

A34 دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری در پایین خود و حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور است. و در رنگ‌های مشکی نیز عرضه خواهد شد. در مقایسه با نسل قبلی خود، گلکسی A33، صفحه نمایش A34 1.1 افزایش یافته است.” شاید به همین دلیل باشد که خود گوشی در همه ابعاد کمی بزرگتر از مدل 2022 است. همانطور که قبلا هم ذکر شد A34 سنسور عمق ندارد. به این معنی که یک حلقه دوربین کمتر در عقب دارد.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A32 + نقد و بررسی

منبع: به گزارش از gsmarena.com
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها