تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت سامسونگ یکی از خدمات جانبی حوزه تبلت های سامسونگ است که در رکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. البته تعویض گلس تبلت سامسونگ به طور کلی دو مفهوم جداگانه دارد که باید به آن اشاره کنیم. واژه  گلس در اصطلاح عموم و در میان تعمیرکاران می تواند به دو منظور و هدف استفاده شود. برای درک بهتر مطلب پیشنهاد می کنیم که این بحث را با دقت دنبال کنید.

چرا آقای تعمیرات موبایل

با توجه به حساسیت بالا و اهمیت رعایت دقت هنگام تعویض گلس این کار باید به دست کارشناسان خبره و با استفاده از ابزارهای خاص صورت گیرد. هرگونه خطا هنگام تعویض گلس تبلت می تواند منجر به آسیب تاچ یا ال سی دی موبایل شود. گلس در واقع شیشه ای است که روی ال سی دی و تاچ دستگاه قرار گرفته است. در واقع گلس محافظ نمایشگر محسوب می شود. این قطعه از صفحه نمایش در مقابل شستگی و ترک خوردگی محافظت کرده و مانع از آسیب دیدن تاج می گردد.

علت شکستن گلس تبلت سامسونگ

گلس هنگام آسیب اولین قسمتی است که دچار شکستگی می شود. عوامل متفاوتی می تواند باعث شکستگی یا ترک خوردن این قطعه شود. اگر گلس آسیب دیده به موقع تعویض نشود ایجاد فشار در محل آسیب دیده به تاچ یا ال سی دی تبلت سامسونگ فشار می آورد و این فشار می تواند باعث بروز صدمات و هزینه های بیشتر به تبلت شود. بنابراین با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل ، این کار بسیار دقیق را به کارشناسان ما بسپارید. تمام هزینه های تعمیر در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل مناسب می باشد و دیگر شما نیاز به مرکزی جهت تعمیر تبلت خود نخواهید داشت.

بخوانید  اطلاعات جدید از نمایشگرهای سری آیفون 12 فاش شد

فرآیند تعویض گلس را می توان به مراحل زیر تقسیم کرد:

  1. جداسازی ال سی دی از فریم
  2. جدا سازی گلس از ال سی دی
  3. جداسازی پلارایز و چسباندن پلارایز جدید
  4. لمینت و حبابگیری
  5. پرس کردن ال سی دی به فریم

برای تعویض گلس نیاز است که مراحل بالا طی شود. دستگاه های تعویض گلس متفاوت و با قابلیت های متفاوت و بعضا دستگاههای چند کاره زیادی در بازار وجود دارند و خریداران دستگاههای تعویض گلس معمولا دچار سردرگمی زیادی در انتخاب این دستگاهها می شوند. ما بر آنیم با ارایه ی یک پکیج کامل از دستگاه های تعویض گلس و آموزش تعویض اصولی گلس با استفاده از همین دستگاهها مشکلات شما را کمتر کرده و سریعتر به نتیجه برسیم. ضمنا پیش از ارایه ی محصول خودمان آن را تست کرده و از کارایی آن مطمئن شده ایم و در حال حاضر در مراکز خود از همین روش استفاده می کنیم.

انواع خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل در محل توسط آقای تعمیرات موبایل

آقای تعمیرات موبایل سال ها تجربه و تخصص خود را در حوزه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی بکار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه نماید. استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب با مدارک معتبر علمی نشان دهنده جدیت در ارائه خدمت به کاربران خود را نشان می دهد.

بخوانید  تاریخ رونمایی گلکسی S20 و Galaxy Fold 2

با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یک بار تماس شما برای ما سعادت و برای شما بهترین خدمات را به ارمغان خواهد آورد تا ما را به دیگران نیز معرفی کنید .

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها