تعمیر گوشی سرفیس فون مایکروسافت و اندرومدا

کمپانی مایکروسافت که در کنار ساخت سیستم عامل ویندوز خود و سایر اپلیکیشن ها، نرم افزارها و خدمات دیگری که به کاربران ارائه می دهد در بازار گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل آنها نیز به فعالیت می‌پردازد یکی از این فعالیت‌ها ویندوز ۱۰ موبایل این کمپانی می باشد که در سال گذشته زمانی که در اختیار کاربران قرار گرفت در مقابل اندروید و سیستم عامل ios نتوانست موفقیتی به دست بیاورد و با شکست سنگینی در مقابل آنها مواجه گردید و باعث شد که مایکروسافت از توسعه این سیستم عامل خودداری نمایند. مطالعه تعمیرات موبایل گلکسی نوت 8 و مشکل شارژ شدن می تواند برای شما جالب باشد.

اما پس از آن اتفاق و موفق نبودن ویندوز 10 موبایل اخباری منتشر شد که این کمپانی تصمیم دارد از گوشی هوشمند جدید خود با نام سرفیس فون رونمایی نماید همچنین اطلاعاتی در مورد سیستم عامل این گوشی هوشمند منتشر شده است که استفاده از اندرومدا تایید شده است تعمیر گوشی مایکروسافت و تعمیر گوشی ویندوز فون با قطعات اصلی این گوشی ها در آقای تعمیرات موبایل قابل انجام بوده و گارانتی خدمات و کیفیت از ویژگی های این مرکز به حساب می آید.

سیستم عامل سرفیس فون با نام اندرومدا

اما سیستم عامل اندروید که توسط کمپانی مایکروسافت ارتقا می باید طبق آخرین اطلاعات از پیشرفت های خوبی بهره برده است و اندرومدا در واقع همان نسخه بهبود یافته ی ویندوز ۱۰ موبایل این کمپانی به حساب می‌آید. به گزارش ویندوز در فروشگاه این کمپانی در کنار پلتفرمهای نظیر پی سی، ایک باکس می‌توان به پکتفرم جدیدی به نام اندرومدا بوجود آورد بنابر همین اطلاعات می‌توان این سیستم عامل را بر روی دستگاه های مختلفی همانند سرفیس فون اجرا نمود و از کارایی این سیستم عامل ارتقا یافته استفاده کرد. تعمیرات موبایل در این مرکز توسط افراد متخصص که دارای سالها تجربه در این حوزه می باشد انجام می گیرد بخش های متنوعی در این مجموعه به فعالیت می‌پردازد یکی از این مجموعه ها تعمیرات تبلت می باشد که این نیز از تخصص‌های ویژه ما به حساب می‌آید.

بخوانید  آیفون 9 به زودی وارد بازار می شود

علت شکست ویندوز 10 موبایل مایکروسافت

اما اگر بخواهیم به عواملی که باعث شد سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل کمپانی مایکروسافت با شکست مواجه کرده میتوان به کمبود اپلیکیشن ها برای سیستم عامل اشاره نمود به طوری که در مقابل سیستم عامل های اندروید و آی او اس دارای تعداد بی شماری اپلیکیشن هستند زمانی که مایکروسافت از پرچمداران قدرتمند خود نظیر لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال رونمایی کرد باعث شد که کمپانی ضرر زیادی را متوجه خود نماید و منتظر است ببیند که آیا سیستم عامل اندرومدا می توانند خواسته های این کمپانی را برطرف نمایند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم: تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)، تعمیر گوشی آیفون(iphone)، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی اچ تی سی، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی ال جی، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی نوکیا، تعمیر گوشی بلک بری و … . همانطور که ملاحظه می نمایید کلیه برندهای گوشی و تبلت در این مرکز قادر به تعمیر بوده که از ویژگی های برجسته این مرکز محسوب می گردد.

هدیه آقای تعمیرات موبایل به شما

تعمیرات موبایل در منزل از خدمات منحصر به فرد آقای تعمیرات موبایل می باشد با ارسال پیک رایگان به محل و منزل افراد و دریافت گوشی و تبلت معیوب آنها به صورت کامل رایگان می‌تواند باعث کاهش هزینه و زمان کاربران گردد به همین خاطر پیک های رایگان این مرکز با اعزام به محل شما می توانند گوشی و تبلت شما را بررسی نموده و برای تعمیرات نهایی به تعمیرگاه ما آورده و پس از تعمیرات نیز با پیک رایگان به محل شما بازگردانده می شود.

  • تعویض باتری موبایل با گارانتی یک ساله
    مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل این خبر خوش را برای شما مشتریان عزیز در سرتا سر ایران دارد که اگر باتری موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز  با گارنتی یک ساله این خدمت را به شما ارائه می نماید.
  • ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل
    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیرات موبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.
بخوانید  تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی در تهران

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا اپل یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها