اگر ساعت هوشمند شما خراب شده و نیازمند تعمیر میباشد، میتوانید با شناسایی علت خرابی آن به فکر تعمیر باشید. همچنین اگر وقت کافی برای مراجعه حضوری جهت تعمیر ساعت گلکسی واچ اکتیو خود ندارید؛ میتوانید آنرا برای ما پست کنید و بصورت غیرحضوری با بهترین قطعات تعمیر میشود و برای شما ارسال خواهد شد.

انجام تمامی تعمیرات گلکسی واچ اکتیو در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تعمیر ساعت گلکسی واچ اکتیو

ساعت مدل Galaxy Watch Active2 سامسونگ که حدودا چهار سال پیش همزمان با رونمایی گوشی note10  شرکت سامسونگ، از این ساعت هم همزمان رونمایی کرد. این درحالی است که شرکت سامسونگ 6ماه پیش؛ ساعت مدل Galaxy Watch Active را روانه بازار کرده بود. ساعت مدل  Galaxy Watch Active2 قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان را دارا میباشد و بسیار هم جوان پسند است.

این ساعت صورت دایره ای و گرد دارد و به صورت اسپرت و بسیار شیک میباشد که هم استفاده ورزشی و هم قابلیت استفاده روزمره را دارد. نوع کاربری آن رسمی و ورزشی هست. و وزن آن 26 گرم است که بسیار سبک است و به هیچ عنوان خسته کننده نمیباشد. این ساعت شیک و کاربردی قابلیت استفاده در گوشی های ios و اندرویدی را دارد و کاربران میتوانند به راحتی آن را به گوشی خود وصل کرده و از امکانات فوق العاده آن بهره ببرند.

تعمیر ساعت گلکسی واچ

صفحه نمایش دستگاه، آمولد میباشد که کیفیت فوق العاده ای را به ارائه میدهد و بدنه آن آلمینییومی میباشد. چنانچه نیاز به تعمیر ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ دارید و به هر دلیل به مشکلی برخورده است چه مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری از قبیل:

بخوانید  معرفی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G
1:خاموشی دستگاه
2:هنگ کردن دستگاه
3:آبخوردگی
4:ایراد باتری
5:شارژ نشدن
6:ایراد تاچ و ال سی دی
7-ضعیف شدن تاچ دستگاه
8:ایراد سنسورهای دستگاه
9:ایراد دکمه های دستگاه
10:زود خالی شدن شارژ
11-دیر شارژ شدن دستگاه
12:تعمیر برد دستگاه
13:تعویض برد دستگاه
14:تعویض گلس فنی دستگاه
15:تعمیر یا تعویض درب پشت دستگاه
16:خراب شدن پایه های نگهدارنده بند دستگاه و…

و هرگونه ایرادی دیگری را با کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال برای شما عزیزان رفع خواهیم کرد. با تعمیر توسط متخصصان مرکز آقای تعمیرات موبایل، ساعت شما همانند روز اول، بدون هیچگونه مشکلی کار میکند. تنها کافیست از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر ساعت گلکسی واچ اکتیو
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها