تعمیرات گوشی ZTE

مرکز بزرگ تعمیرات موبایل در محل آقای تعمیرات موبایل این بار با ارائه خدمات تعمیرات گوشی ZTE در خدمت شما مشتریان عزیز در سراسر تهران بزرگ می  باشد. به جرا می توانیم بگوییم این مرکز با خدمات کاملا با کیفیت خود در طول سال های تجربه درخشان خود به تنها مرکز محبوب تعمیرات گوشی در تهران مبدل شده است.

در مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل از  پیشرفته ترین تجهیزات تعمیرات گوشی و تبلت استفاده می شود. لازم به ذکر است این مرکز از  متدهای بسیار پیشرفته ای در تعمیرات گوشی ZTE استفاده می کند.

درباره تعمیرات گوشی ZTE

 

یکی از برندهای موبایلی که در ایران وجود دارد و کمی گمنام است است برند zte میباشد که بسیار گوشی های قوی وپرسرعتی دارد اما در ایران متاسفانه انچنان که  باید نامی داشته با شد ندارد

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی خدمات تعمیرات موبایل برند زد تی ای را انجام میدهیم و هیچ جای نگرانی نیست

چنانچه گوشی شما نیاز ب تعمیری همچون ایراد برد .نیاز به تاچ و ال سی دی .نیاز به تعویض باتری .نیاز به تعویض سوکت شارژویاهر ایراد دیگری داشت در خدمت شما عزیزان هستیم انواع فلت شارژ سوکت شارژ باتری ال سی دی و…بزند zte در مجموعه اقای تعمیرات موبایل موجود میباشد

 

 

 

. کمپانی زد تی ای  با بهینه‌سازی طراحی ساختار این گوشی از طریق استفاده از مواد مختلف انتشار حرارت در کنار پایش بی‌درنگ دما، میزان انتشار حرارت را بهبود داده است. در کنار موارد یادشده، ظاهرا چینی‌ها به‌دنبال مواردی همچون بهبود تراکم لایه‌ها (Stack Density) نیز خواهند بود.

ولی با این وجود این گوشی نیز از خرابی و اشکالات فنی مصون نمی ماند . اما نگران نباشید مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل زبده ترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات گوشی ZTE را داراست.

تعمیرات گوشی ZTE

پروسه تعمیرات گوشی ZTE در مرکز اقای تعمیرات موبایل با توجه به در اختیار داشتن دو آیتم ضروریِ «مهارت کارشناسان» و «تجهیزات پیشرفته» به دو دسته تقسیم می شود:

تعمیرات نرم افزاری تعمیرات گوشی ZTE

در بخش تعمیرات نرم افزاری موبایل ZTE ، از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل برای رفع اختلالات نرم افزاری موجود در گوشی اقدامات لازم را انجام می دهد. این اقدامات در برگیرنده تعمیراتی نظیر فرمت شدن اطلاعات، ویروسی شدن، کرش کردن و مواردی از این دست، به تخصصی ترین شکل ممکن می باشد.

تعمیرات سخت افزاری تعمیرات گوشی ZTE

خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزاری موبایل ZTE مجموعه اقداماتی نظیر ترمیم و تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، تاچ، گلس، اسپیکر، میکروفن، باتری .قاب و … است .هدف این مرکز استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات سخت افزاری گوشی زد تی ای می باشد. به طوری که برای تعویض باتری گوشی، تعویض تاچ و ال سی دی ، دوربین و اسپیکر و سایر قعات قابل تعویش تمام حساست خود را در استفاده از قطعات اورجینال به کار میگیرد. هدف ما جلب رضایت مشتری باارائه خدامت با کیفیت می باشد.

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا ZTE یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه ظفر تهران
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها