تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج

اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ در کرج میگردید، به شما مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل را با بیش ار ده سال سابقه درخشان را معرفی می کنیم.

مختصری در باره کمپانی سامسونگ

سامسونگ شرکت پیشرو در زمینه طراحی تلفن های هوشمند است. که این کمپانی کره‌ای محصولاتی ارزشمند و رده بالا تولید می‌کند که لایق برچسب‌های قیمت بالایشان هستند. سامسونگ هیچ ترسی از آزمایش راه‌های جدید ندارد و بعد از آموختن درس‌های بسیار، مراقب دور نشدن طرفداران نیز هست. گوشی های سری گلکسی اس 9 ضمن بهره‌گیری از قابلیت‌های فراوان، نیازهای مصرف‌کنندگان را هم رفع می‌کند. در این موبایل خبری از جک هدفون نیست، اسکنر اثر انگشت به بخش پایینی دوربین منتقل شده است و حالا کاربران می‌توانند موبایل گران‌قیمت خود را به صورت وایرلس هم شارژ کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ در کرج

مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل با ارائه خدمات تعمیرات موبایل در تهران و دیگر شهرهای کشور، توانسته است خدمات بسیاری را به شما عزیزان ارائه کند. از ویژگی های مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در تهران ارائه خدمات فروش و تعمیر در این مراکز است. این مرکز تمام محصولات سامسونگ را به محض ورود به بازار در اختیار شما هموطنان گرامی قرار می دهد.

انواع خدات تعمیرات گوشی سامسونگ در کرج

  • تعویض گلس تبلت سامسونگ
  • تعویض اسپیکر تبلت سامسونگ
  • تعمیر تاچ موبایل سامسونگ
  • تعمیر باتری موبایل سامسونگ
  • و صدها خدمات دیگر که توسط مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل ارائه می گردد.

چرا خدمات موبایل در محل؟

روند تعمیرات موبایل در کرج تهران به این ترتیب است که :

  • مشتری با تماس به مرکز تعمیرات موبایل آدرس منزل یا محل سکونت خود را به تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند.
  • بعد از گذشت حدااقل سه ساعت از تماس پیک مخصوص این مرکز خود را به آدرس مذکور  می رساند.
  • گوشی مورد تعمیر را از مشتری با ارائه رسید دریافت می کند.
  • گوشی مستقیما به مرکز تعمیرات اقای تعمیرات موبایل ارجاع داده می شود و بعد از تعمیر و تست مکرر از تصدیق درستی تعمیر  هماهنگی قبلی با مشتری صورت می گیرد.
  • پیک به صورت رایگان گوشی مشتری را درب آدرس مذکور تحویل داده و هزینه تعمیر را دریافت می کند.
بخوانید  گوشی هوآوی Enjoy 20 پلاس در راه است

تعمیرات موبایل در محل توسط آقای تعمیرات موبایل

آقای تعمیرات موبایل سال ها تجربه و تخصص خود را در حوزه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی بکار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه نماید. استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب با مدارک معتبر علمی نشان دهنده جدیت در ارائه خدمت به کاربران خود را نشان می دهد.

با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یک بار تماس شما برای ما سعادت و برای شما بهترین خدمات را به ارمغان خواهد آورد تا ما را به دیگران نیز معرفی کنید .

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها