تعمیرات موبایل در یزد با بهترین کیفیت و تعویض قطعات با قطعات 100% اورجینال فقط و فقط توسط مرکز تعمیرات موبایل اقفای تعمیرات موبایل انجام می گیرد.

تعمیرات موبایل در یزد

استان یزد یکی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر یزد است. در سال ۱۳۴۸ یزد از استان اصفهان منتزع و به فرمانداری کل تبدیل گردید. این استان تاسال ۱۳۵۲یکی از شهرستان‌های استان اصفهان محسوب می‌گردید که در سال ۱۳۵۲ با مصوبه هییت وزیران به استان ارتقاء پیدا کرد. یزد در مرکز ایران قرار گرفته و از پیرامون با استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس همسایه است. این استان در حدود ۷۴۴۹۳ کیلومتر مربع وسعت داشته و به تنهایی چهار و نیم درصد از کل مساحت ایران را در بر می‌گیرد. در فصول بهار و تابستان، آب و هوای بیش‌تر مناطق استان، گرم و خشک و در فصول زمستان و پاییز سرد و نسبتاً مرطوب است. یزد اولین شهر ایران است که در یونسکو به ثبت جهانی رسیده‌است.

دسترسی سریع و آسان به آقای تعمیرات موبایل

این مجموعه با رعایت اصل مشتری، مکانی را به عنوان محل استقرار خود انتخاب نموده تا دسترسی به حمل و نقل عمومی سبب رفاه کاربران و مشتریان این مجموعه گردد شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

خدمات تعمیرات موبایل در یزد

  • تعمیرات انواع گوشی و تبلت اپل آیفون
  • تعمیرات انواع گوشی و تبلت سامسونگ
  • تعمیر انواع گوشی و تبلت هواوی
  • تعمیرات انواع گوشی و تبلت ایسوس
  • تعمیر انواع گوشی و تبلت سونی
  • تعمیر انواع گوشی موتورلا
  • و خلاصه تعمیرات هزاران برند معتبر گوشی
بخوانید  تعمیرات موبایل در قلهک

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا اپل یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

آدرس دقیق پستی :تهران خیابان جمهوری ساختمان چهارسو طبقه اول پلاک c۲۱

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها