آقای تعمیرات موبایل و تعمیرات موبایل در منطقه طرشت

اخیرا تقاضاهای زیادی درخصوص تعمیرات موبایل در منطقه طرشت می باشد. قیمت منصفانه و بهترین کیفیت تعمیرات موبایل باعث رضایت این دسته از مشتریان شده است. اگر بگوییم این لطفی است که از طرف ساکنین منطقه طرشت شامل حال ما کرده اند بیراه نگفته ایم. طَرَشت از محلات قدیمی تهران واقع در شمال شرقی میدان آزادی بوده که از روستاهای قدیمی تهران به‌شمار می‌آید که بعضاً قدمت آن را تا زمان سلجوقیان دانسته‌اند.این عزیزان از طریق تماس تلفنی با این مرکز و یا درخواست انلاین تعمیرات موبایل درخواست خود را ارائه می دهند و در کمتر از ۴ ساعت تیم متخصص اقای تعمیرات موبایل وارد عمل می شود.

ابتدا با ارسال پیک به درب منزل یا محل کار مشتری گوشی کاربر را دریافت کرده و بعد از تعمیر و تست گوشی دوباره از طریق چیک گوشی به درب منزل مشتری ارسال میگردد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

نظرات ساکنین منطقه طرشت درباره آقای تعمیرات موبایل

  • عزیزان ساکنین منطقه طرشت عمدتا از زمان سریع پاسخگویی به مشتری خبر داده اند.
  • عده ای دیگر از تعمیرات با کیفیت گوشی خود رضایت داشتند.
  • بخشی از مستریان از قیمت منصفانه بابت تعمیرات موبایل خود تشکر کرده اند.
  • خیل عظیمی از مشتریان نیز از این که به نظر و وقت مشتری احترام گذاشته شده و با ارسال چیک به صورت رایگان به آدرس مربوط پروسه تعمیرات را برایشان کوتاه نموده ایم تبراز خوشنودی داشته اند.
  • آن دسته از کاربرانی که از طریق پورتال آنلاین درخواست تعمیرات موبایل اقدام به ثبت درخواست نموده اند نیز کاملا راضی بوده اند.
  • ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

    شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

    یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

بخوانید  تعمیرات گوشی هواوی
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها