تعمیرات موبایل در اکباتان

تعمیرات موبایل در اکباتان یکی از جمله خدمات تعمیرات موبایل، تعمیرات کامپیوتر، و تعمیرات انواع تبلت می باشد که توسط مرکز بزرگ آقای تعمیرات موبایل ارائه می شود. مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل با پشتوانه سال ها تجربه موفق و ارائه خدمات فوق حرفه ای تعمیرات انواع موبایل سامسونگ و اپل و هواوی و … اکنون توانسته جایگاه ویژه ای را در این زمینه برای خود ایجاد کند.

درباره شهرک اکباتان

نام شهرک اکباتان به گوش همه تهرانی ها آشناست.شهرکی که با وسعت حدود ۲۰۰ هکتار، ۱۵،۶۷۵ واحد آپارتمانی را در قلب خود جا داده است.

 آقای تعمیرات موبایل

نام مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل که به گوشی هر ساکن شهرک اکباتان می خورد، بی تردید تعمیرات موبایل در اکباتان، به ذهن او خطور می کند. تنها مرکز تعمیرات موبایل در محل در تهران که همه نقاط تهران بزرگ را در زمینه خدمات تعمیر موبایل در محل پوشش داده است.

برای آقای تعمیرات موبایل برند گوشی اهمیتی ندارد چرا که

  • تعمیرات انواع گوشی اپل apple و آیفون iphone در محل
  • تعمیرات انواع گوشی سامسونگ-samsung در محل
  • تعمیرات انواع گوشی نوکیا-nokia در محل
  • تعمیرات انواع گوشی هواوی – Huawei در محل
  • تعمیرات انواع گوشی سونی-sony در محل
  • تعمیرات انواع گوشی لنوو در محل
  • تعمیرات انواع گوشی موتورلا در محل
  • تعمیرات انواع گوشی اچ تی سی htc در محل
  • تعمیرات انواع گوشی lg ال جی در محل
  • و صدها برند معتبر دیگر

را با داشتن کادری کاملا مجرب و حرفه ای و تکیه بر فناوری های روز دنیا در زمینه تعمیرات تخصص با افتخار انجام می دهد.

 

هزینه تعمیرات موبایل در محل

مرکز بزرگ آقای تعمیرات موبایل که اخیرا تا پایان زمستان نیز تخفیف 20 درصدی برای کلیه تعمیرات موبایل در اکباتان و همه مناطق تهران ارائه داده است، همیشه و هر لحظه حامی مشتری بوده و خواهد بود. به طوری که برای راحتی مشتری عزیز به ارائه خدمات تعمیرات موبایل در محل بدون گرفتن حتی یک ریال هزینه اضافه برای ارسال پیک دریافت کند :-). کلیه خدمات تعمیرات آقای تعمیرات موبایل با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت ارائه می شود. به طوری که بعد از لبخند رضایت مشتری حاضر به دریافت هزینه تعمیرات از مشتری می شود 🙂 .

تماس با آقای تعمیرات موبایل

آقای تعمیرات موبایل یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل در محل می باشد که روز به روز به دلیل کیفیت بالای خدمات تعمیرات در محل خود به محبوبتش افزوده میشود. شما عزیزان می توانید از دو طریق با ما در ارتباط باشید و کمتر از ۳ ساعت پاسخگویی مسئولین مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل را شاهد باشید.

  •  با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

  • یا به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا apple iphone یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید و در کمتر از ۲ ساعت کارشناسان و پشتیبان های فنی سایت اطلاعات تماس شما را به تیم فنی مرز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

مفتخریم اعلام کنیم شرکت بزرگ اقای تعمیرات موبایل با نازل ترین و منصفانه ترین قیمت تعمیرات موبایل در خدمت همه اهالی در سرتاسر تهران می باشد ;-). با یک بار درخواست سرویس، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید 🙂 .

 

 

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه هروی تهران
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها