برای تعمیرات موبایل در منطقه رستم آباد- فرمانیه دیگر نگران نباشید 🙂

اقای تعمیرات موبایل در محل با بهترین و زبده ترین کارشناسان فنی حوزه تعیمرات موبایل در محل، در خدمت شما هم وطنان عزیز می باشد. شما همشهریان عزیز منطقه رستم آباد- فرمانیه بدون مراجعه حضوری و تحمل ترافیک و الودگی هوای شهر تهران با کارشناسان اقای تعمیرات موبایل تماس بگیرید و در کمتر از 4 ساعت کارشناسان ما در محل حاضر می شوند و تعمیرات گوشی سامسونگ، اپل یا هر برند دیگری را به بهترین نحو انجام داده و دم در منزل یا شرکت شما به شما تحویل خواهند داد.

درباره منطقه رستم آباد- فرمانیه

محله فرمانيه یکی از مناطق زیبای تهران است که از سمت شمال به خيابان شهيد لواساني (فرمانيه شرقي)، از سمت جنوب به ميدان نوبنياد (اتوبان صدر)، از سمت شرق به پاسداران و از سمت غرب به خيابان شهيد ظهيري (كامرانيه) محدود مي شود.این محله در بين محله هاي مختلف منطقه يك، جزء محله هايي است كه هم از مساحت بيشتري نسبت به ساير محله ها برخوردار است و هم قديمي تر.
از خصوصيات منحصر به فرد اين محله ميتوان به سياسي بودن آن به دليل وجود ده سفارتخانه و منازل تعداد بسياري از ديپلمات ها و سفرا در اين محله اشاره كرد كه قديمي ترين و بزرگترين سفارت (سفارتايتاليا) در اين ميان ميباشد .

 

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه هروی تهران
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها