در این مطلب به بررسی مشخصات کلیدی احتمالی گوشی شیائومی پوکو C40 و همچنین تاریخ عرضه پوکو C40 میپردازیم. با ما همراه باشید

تعمیرات تخصصی انواع گوشی های شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط متخصصین حرفه ای و مجرب.

تاریخ عرضه پوکو C40 شیائومی

به تازگی یک بنر رسمی برای عرضه آنلاین گوشی جدید Poco C40 در فضای مجازی منتشر شده است. که بر اساس آن، مدل جدید برند شیائومی در تاریخ 16 ژوئن رونمایی خواهد شد.

تاریخ عرضه پوکو C40: شیائومی پوکو C40 در 16 ژوئن عرضه می شود.
در مورد Poco C40 هنوز اطلاعات کاملا دقیقی در دسترس نیست. اما یک گزارش موثق نشان می دهد که ممکن است این گوشی یک Xiaomi Redmi 10C (جهانی) تغییر نام تجاری باشد، که به نوبه خود، بیشتر مشخصات خود را با آن به اشتراک می گذارد.

علیرغم اینکه ظاهر یکسانی دارند، تفاوت‌های جزئی بین گوشی‌ها وجود دارد. و تا آنجا که ما در حال حاضر میدانیم، طراحی Poco C40 باید بر اساس Redmi 10 (هند) باشد، که مسلماً بهترین انتخاب از این دو است که عمدتاً به دلیل باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی آن است.

Poco C40

poco C40

بجز این مورد، ما انتظار داریم که Poco C40 یک صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+، ال سی دی 60 هرتزی با بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داشته باشد. بقیه تنظیمات دوربین آن شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، f/1.8 و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. تاریخ عرضه پوکو C40

از نظر مشخصات داخلی، Poco C40 باید بر اساس چیپست اسنپدراگون 680 4G، همراه با 3 گیگابایت رم 4 گیگابایتی و تا 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا UFS2.2 باشد. برخی دیگر از مشخصات احتمالی گوشی شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی متری، بلستر IR، رادیو FM، حسگر اثرانگشت در پشت، محافظ Gorilla Glass 3 و NFC در برخی بازارها میشود.

بخوانید  مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ A53

هنوز خبری در مورد قیمت گذاری اعلام نشده است اما مشخصا به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت هستیم. با مشاهده اینکه شیائومی ردمی 10 سی در حال حاضر با قیمتی در حدود 150 یورو و ردمی 10 (هند) با قیمتی کمتر به فروش می رسد. می توانیم قیمتی کمی بیشتر از 100 یورو در نظر بگیریم. به خصوص برای مدل پایه Poco C40 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ذخیره سازی. با اینحال برای کسب اطلاعات دقیق تر باید منتظر بمانیم.

تاریخ عرضه پوکو C40
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها