در عصرحاضر، با توجه به گسترش روزافزون اینترنت شغل تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از رونق خوبی برخوردارشده است که بسیاری از افراد با انجام تولید محتوا بهدنبال کسب در آمد هستند. تعداد تولید کنندگان محتوا رو به افزایش است. شرکت ها، ادارات، و دفاتر برای ادامه فعالیت ها و کسب و کارهای خود به افراد کارشناستولید محتوا نیاز دارند. این افراد وظیفه دارند اطلاعات متنی، ویدیویی، تصویری یک وب سایت را تولید کنند و برای انجام یک تولید محتوای حرفه ای به یک گوشی مناسب و با کیفیت نیاز دارید.

یک گوشی با دوربین با کیفیت، پردازنده قوی و حافظه ذخیر سازی بالا محتوای شما را جذاب می کند و می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی انتشار کنید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی ها برای تولید محتوا را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

 

برای خرید گوشی مناسب تولید محتوا چه نکاتی حائز اهمیت است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد، که گوشی های تولید محتوا باید چه ویژگی و مشخصه های داشته باشند؟

و یا برای داشتن یک گوشی مناسب تولید محتوا  چه مقدار باید هزینه کنید؟ در ادامه مرور کوتاهی بر این 4 معیار اساسی خواهیم داشت:

پردازنده:

  پردازنده در تولید محتوا یکی از نکاتی است که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه کرد هر مقدار سرعت پردازش گوشی شما قوی باشد تصاویر و ویدیوهای شما به

خروجی جذاب و با کیفیتی ختم خواهد شد. گوشی های مناسب تولید محتوا و بلاگری باید توانایی ضبط تصاویر و ویدیو را داشته باشند زیرا برنامه های تدوین حرفه ای معمولا سنگین هستند

و برای استفاده از آنها به یک پردازنده قوی نیاز دارید و اگر گوشی شما پردازنده ی ضعیفی داشته باشد کار های شما به کندی پیش خواهد رفت.

دوربین:

هنگام خرید گوشی دوربین را اولویت خود قرار دهید زیرا دوربین با کیفیت نقش بسیار مهمی را در تولید محتوای تصویری و ویدئویی ایفا می کند.

دوربین با کیفیت یک تولید محتوای جذاب را تولید می کند و این امر باعث می شود تا تولید محتوای شما در میان رقبا در سطح بالایی قرار بگیرد.

حافظه:

همانطور که میدانیدحجم فیلم ها و تصاویری که توسط وبلاگ نویسان تولید می شود زیاد است وهمچنین نصب برخی از برنامه های جانبی مختلف به فضای زیادی از حافظه گوشی نیاز دارند

براینکه هنگام کار با کمبود حافظه مواجه نشوید هنگام انتخاب گوشی برای تولید محتوا ظرفیت حافظه بالایی را خریداری کنید علاوه براین از کارت حافظه نیز پشتیبانی کند.

باتری:

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب بهترین گوشی برای تولید محتوا به آن توجه شود، ظرفیت باتری است، در غیر این صورت گوشی شما ممکن است

هنگام کار ناگهان خاموش شود و این مسئله بسیار آزار دهنده و کلافه کننده است.

پس سعی کنید باتری با دوام و با ماندگاری بالایی را خریداری کنید. موارد فوق اصلی ترین نکاتی هستند

که باید حین انتخاب و خرید یک گوشی مناسب تولید محتوا به آن توجه کنید. در ادامه به معرفی 5 مورد از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا می پردازیم.

معرفی بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

یکی از نیاز های اصلی کاربران برای تولید محتوا یک گوشی مناسب و با کیفیت است.

اگر تمایل دارید با این گوشی ها آشنا شوید که در حال حاضر بهترین گزینه برای تولید محتوا هستند، این معرفی را از دست ندهید.

1.آیفون 12 پرومکس

 

بخوانید  راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ

 

یکی از بهترین گوشی های که می توانیم برای تولید محتوا معرفی کنیم، آیفون 12 پرو مکس است. زیرا این گوشی مجهز به دوربین هایی است

که به شکل چهارگانه در قاب پشتی جا خوش کرده اند.سه دوربین با سنسور های 12 مگاپیکسلی که عکس هایی با کیفیت بسیار بالا و کاملا رضایت بخش را ثبت می کند.

همچنین از تراشه A14 بهره می برد که بتوانید علاوه بر کار های معمول، عکس ها و فیلم ها را با رنگهای بسیار بالایی ضبط کنید.

نمایشگر آیفون 12 پرومکس 6.7 اینچی با رزولوشن 2778*1284 پیکسل و با نسبت تصویر 19.5 به 9، حداکثر طول نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

512 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایت آیفون 12 پرومکس شما را از کارت حافظه بی نیاز می کند و فضای کافی برای ضبط عکس ها و ویدیو های خود دارید.

 باتری آیفون 12 پرو مکس یا ظرفیت 3687 میلی آمپر، با فست شارژ20 واتی سرعت بالایی دارد که در 30 دقیقه 55 درصد از گوشی شما را شارژمی کند. برای اطلاعات بیشتر از آیفون ها توصیه می کنیم سری به افزایش تولید آیفون‌های 2019 بزنید.

2. MI 10 5G شیائومی

MI 10 5G از خانواده شیائومی که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوا باشد. شیائومی از پنل سوپر آمولد برای نمایشگر MI 10 5G استفاده کرده است.

صفحه نمایش 6.67 اینچی بزرگ با روزلوشن 1080*2340پیکسلی که تصاویر را با ابعاد 19.5.9 به شما نمایش می دهد.

شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 865 که یک پردازنده بسیار قوی،  که با معماری 7 نانومتری ساخته شده استفاده می کند.  همچنین این گوشی در دو نسخه 128 و 265 گیگابایتی  و رم 8 گیگابایتی عرضه می شود.

MI 10 5G شیائومی  از دوربین چهارگانه استفاده کرده که این گوشی سنسور واید 108 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی

و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است 

در بخش فیلم برداری سنگ تمام گذاشته است که فیلم ها را فوق العاده با کیفیت ضبط می کند و فیلم های به شدت جذاب و با کیفیتی را می توانید ثبت کنید. باتری MI

10 5G با ظرفیت 4780 میلی آمپری ساعتی که با مقایسه با رقبای خود ظرفیت بیشتری دارد.

3.سامسونگ گلکسی S21 اولترا

گلکسی S21 اولترا از خانواده پرچمدارسامسونگ که مهم ترین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ محسوب می شود.

با صفحه نمایش 6.8 اینچی  و با رزولوشن 3200*1440 دارای تراکم 515 پیکسل در هراینچ است. پردازنده ای این گوشی دارای 8 هسته 64 بیتی می باشد که در دو نسخه

128 و 256 گیگابایت حافظه و رم های 12  و 16 گیگابایت ارائه می شود.یکی از مهم ترین ویژگی های S21 اولترا دوربین چهاگانه  حرفه ای و با کیفیت آن است.

لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی، لنزاولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی که عکس و ویدیو های باکیفیتی را ثیت می کند.

یک باتری 4000 میلی آمپری و فست شارژ 25 واتی برای گوشی S21 در نظر گرفته شده است که ماندگاری بالایی دارد. نمایشگرفوق العاده، ضدآب بودن، پردازنده قوی،

کیفیت ساخت بالا و خوش دست بودن از ویژگی های دیگر S21 اولترا است که می توان به آن اشاره کرد.

 4. پوکو F3 شیائومی

بی شک گوشی های سری پوکو همیشه طراحی های جذاب و جدیدی دارند، و پوکو F3 نیز یک طراحی زیبا و چشم نوازی دارد.

صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080* 2400 تصاویر را به کاربر نمایش می دهد و این نمایشگر کیفیت بی نظیری دارد.

در بخش دوربین  شیائومی برای پوکو F3 سه سنسور استفاده کرده است،سنسور واید 48 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی بخش

دوربین پوکو F3 تشکیل می دهند. همچنین در بخش فیلم برداری نیز ویدیوهای قابل قبولی را ثبت می کند.

پوکو F3 شیائومی از اسنپدارگون 860  یک پردازنده قوی استفاده کرده است که از پس تمام برنامه و کارهای سنگین بر می آید

که از نظر سخت افزاری عملکرد فوق العاده ی دارد. شیائومی در سری پوکو F3 باتری با ظرفیت 4520 میلی آمپری استفاده کرده است.

5. ردمی نوت 10 پرو 

ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های شیائومی است در چند ماه گذشته به بازار عرضه شد، یک گوشی با کیفیت که قابلیت های پیشرفته متعددی دارد.

صفحه نمایش ردمی نوت 10 پرو یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می شود صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080* 2400 پیکسل می باشد و با نرخ نوسازی 120 هرتز اعلام شده است.

تراشه مورد استفاده در ردمی نوت 10 پرو اسنپدراگون 732 G نام دارد. دوربین اصلی واید 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی ترکیب

دوربین های ردمی نوت 10 پرو را تشکیل می دهند. این گوشی از یک باتری 5020 میلی آمپری وبا فست شارژ 33 واتی در نظرگرفته شده است که در 30 دقیقه 57 درصد باتری را شارژ می کند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی نمونه های از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا پرداختیم. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را خدمتتان ارائه کنیم، همان طور که می دانید

برای یک تولید محتوای خوب و جذاب به یک گوشی مناسب و با کیفیت نیاز دارید. ما در این مقاله چند مورد از این گوشی ها را برای شما عزیزان معرفی کردیم

اگر بودجه کافی برای خرید این گوشی ها دارید این گوشی ها بهترین گزینه برای شما می توانند باشند. برای اطلاعات بیشتر  بهترین ابزارها برای تولید محتوا با گوشی را مطالعه کنید. 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها