بهترین گوشی های بازی 2022: بهترین گوشیهای گیمینگ 2022 که بهترین عملکرد و سرعت را دارند، در این مطلب بررسی میکنیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی خدمات تعمیرات گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۲

جامعه بازی‌های موبایلی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، و در حال گسترش هستند. سازندگان متوجه این موضوع شده‌اند و در حال ساخت گوشی‌هایی هستند که مخصوص بازی است. تعدادی از برندها در حال حاضر در حال تولید دستگاه های نسل پنجم یا ششم خود هستند.

بهترین گوشی های بازی در سال 2022_ بهترین گوشیهای گیمینگ ۲۰۲۲

ایسوس ROG Phone 5S
بلک شارک 4 پرو
Red Magic 6R
اپل آیفون 13 پرو مکس

ایسوس ROG Phone 5S

ایسوس ROG Phone 5S بهترین گوشیهای گیمینگ ۲۰۲۲

نقاط قوت
بلندگوهای استریو عالی
عملکرد سریع
صفحه نمایش بزرگ، روشن و پاسخگو
نقاط ضعف
باتری آنقدر که می خواهید دوام ندارد
درشت است

اولین مورد از بهترین گوشیهای گیمینگ ۲۰۲۲ گوشی ROG Phone 5 است که نه تنها برای بازی بلکه از همه نظر یک گوشی عالی است. 5S از فرمول برنده استفاده کرده و با افزایش مشخصات CPU و افزایش نرخ پاسخ لمسی، آنرا حتی بیشتر بهبود میبخشد. ظاهری شیک و آینده نگرانه، عملکرد عالی و صفحه نمایش بزرگ و روشن دارد. خنک‌کننده موجود در هنگام اتصال، و پایه‌ای را به پشت دستگاه اضافه می‌کند. که یک طراحی مبتکرانه است. این گزینه یکی از بهترین تلفن های بازی است که می توان خرید.

اگرچه Asus ROG Phone 5S یکی از بهترین تلفن های بازی موجود در بازار است، برای همه مناسب نیست از جمله افرادی که نمیتوانند پول زیادی هزینه کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، چهار گوشی بازی دیگر وجود دارد که بررسی خواهیم کرد.

Red Magic 6S Pro

گوشی های گیمینگ

نقاط قوت
عمر باتری عالی
عملکرد سریع
بلندگوهای فوق العاده
نقاط ضعف
نرم افزارهای عجیب و غریب
دوربین ها عالی نیستند

بخوانید  مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ A53

گزینه دیگر از بهترین گوشی های بازی 2022 گوشی Red Magic 6S Pro است که تجربه ای مشابه با ROG Phone 5 ارائه میدهد. اما این کار را با قیمت بسیار پایین تری انجام می دهد. فوق العاده سریع است. صفحه نمایش چشمگیری دارد و عمر باتری عالی دارد. از لحاظ زیبایی ظاهری هم در سطح بالایی قرار دارد. با یک پنل شفاف که یک فن RGB روشن را در داخل نشان می‌دهد، که بسیار جالب است.

برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و عملکرد ضعیف دوربین آن را از کسب رتبه اول منع کرده است. اما انتخاب بسیار خوبی است.

بلک شارک 4 پرو

بلک شارک 4 پرو

نقاط قوت
نمایشگر زرق و برق دار
دکمه های ماشه قابل خروج
قیمت خوب
نقاط ضعف
از پردازنده قدیمی استفاده می کند.
عمر باتری را می تواند بهتر باشد.

ویژگی بی نظیر Black Shark 4 Pro دکمه‌های بازشوی آن است که در هنگام استفاده به شما یک مزیت تاکتیکی می‌دهد و پس از اتمام بازی، می‌توان آن را در قاب گوشی پنهان کرد. این یک طراحی واقعا هوشمند و کاربردی است. صفحه نمایش بزرگ و روشن است و بلندگوها هم کیفیت چشمگیر دارند. تنها ضعف در دوربین ها و عمر باتری است. با این حال، با قیمتی جذاب عرضه میشود و یک انتخاب عالی برای گیمرها است.

Red Magic 6R

Red Magic 6R

نقاط قوت
اجرای فوق العاده
طراحی باریک و یک ظاهر ظریف
نقاط ضعف
خیلی گرم میشود.
دوربین ها خیلی چشمگیر نیستند.

اگر به دنبال یک گوشی مخصوص بازی هستید که کمی ظریف‌تر باشد، Red Magic 6R را در لیست خود قرار دهید. این یک طراحی شیک و ظریف دارد که گیمر را آزار نمیدهد. اما بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری را که باعث محبوبیت تلفن‌های بازی می‌شود، حفظ کرده است.

بخوانید  آموزش بازیابی رمز اینستاگرام

این گوشی یک CPU قوی برای رسیدگی به سنگین ترین بازی‌ها دارد. و با قیمت بسیار خوبی همراه است. با این حال، نقطه ضعف این است که نمیتواند خود را مانند برخی از گوشی های دیگر خنک کند. بنابراین کسانی که به دنبال بالاترین عملکرد هستند بهتر است موارد دیگری را در نظر بگیرند. بهترین گوشی های بازی 2022

اپل آیفون 13 پرو مکس

اپل آیفون 13 پرو مکس

نقاط قوت
صفحه نمایش بزرگ
نرخ تازه سازی ProMotion 120Hz
دوربین های درجه یک
نقاط ضعف
پورت ng برای گیمرها محدود است
بدون سوکت هدفون

این گزینه احتمالا مورد توجه گیمرها قرار نگیرد، اما به این معنی نیست که خوب عمل نمیکند. هزاران بازی انحصاری iOS وجود دارد که برخی از آنها واقعا عالی هستند. و ما فکر میکنیم بهترین دستگاه برای لذت بردن از این بازیها آیفون 13 پرو مکس است.

صفحه نمایش فوق العاده و بزرگ با نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز است که قدرت زیادی برای اجرای بازی ها دارد. عمر باتری نیز بسیار عالی است.

سایر گوشی های گیمینگ

بهترین گوشیهای گیمینگ ۲۰۲۲
از آنجایی که ممکن است موارد انتخابی بالا برای برخی افراد مناسب نباشد، ما چند مورد دیگر را فهرست کرده ایم.

دوئل تلفنی Lenovo Legion
Razer Phone 2
Oppo Find X5 Pro

نحوه انتخاب گوشی مخصوص بازی

بهترین گوشی های بازی 2022

وقتی صحبت از تلفن های بازی به میان می آید، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید آن در نظر بگیرید.

چه نوع بازی هایی انجام می دهید؟
این احتمالاً مهمترین عامل هنگام تصمیم گیری در مورد یک تلفن برای بازی است. اگر به دنبال حداکثر فریم در ثانیه در Genshin Impact هستید، از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اورکلاک CPU و توانایی توقف فرآیندهای پس‌زمینه بهره خواهید برد. از سوی دیگر، اگر یک پخش کننده رقابتی CoD Mobile هستید، محرک های فیزیکی و افزایش زمان پاسخ لمسی میتواند بسیار مهمم باشد.

بخوانید  مشخصات و قیمت گوشی Google pixel a6 | پیکسل a6

اگر عمدتاً بازی‌های دو بعدی را انجام میدهید که از نظر گرافیکی چندان فشرده نیستند، ممکن است یک تلفن غیر بازی بهتر به شما کمک کند. چون آنها ویژگی‌های عمومی بهتری مانند عمر باتری بیشتر و سیستم‌های دوربین پیشرفته‌تر را ارائه میدهند.

آیا در خانه بازی میکنید یا در حال حرکت؟

هدف گوشی های گیمینگ بالاترین عملکرد ممکن در کنار قوی ترین خنک کننده است. اما این به قیمت عمر باتری و قابل حمل بودن تمام می شود. مهم است که معمولا در کجا بازی میکنید. اگر در خانه بازی می کنید، عمر باتری برای شما جای نگرانی ندارد. توصیه میشود به دنبال دستگاه‌هایی باشید که دارای چندین ورودی USB-C هستند، تا از یکی برای برق و دیگری به تجهیزات جانبی مانند کنترل‌کننده یا سیستم خنک‌کننده خارجی متصل شود. بهترین گوشی های بازی 2022

اگر در حال حرکت بازی میکنید، عمر باتری و همچنین اندازه و وزن آن فاکتوری است که باید با دقت بیشتری به آن فکر کنید. شاید انتخاب یک گوشی کمی قدرتمندتر با عمر باتری بیشتر راحت‌تر باشد.

بیشتر

گوشی همراه دستگاهی است که شما در تمام طول روز از آن استفاده می کنید، بنابراین ما عمر باتری، عملکرد بازی، اتصال، عملکرد دوربین و هر مورد مهم دیگر را آزمایش کرده‌ایم.

بهترین گوشیهای گیمینگ ۲۰۲۲
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها