بهترین گوشیهای میان رده 2022. انتخاب‌های بررسی‌شده و رتبه‌بندی شده که مقرون به صرفه بودن و عملکرد خوب را با هم ترکیب می‌کنند. با ما همراه باشید.

تعمیرات انواع گوشی هوشمند در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بهترین گوشی‌های میان رده 2022

انتخاب یک گوشی هوشمند جدید به سادگی قبل نیست. آن‌ها در اندازه‌های مختلف، با ویژگی‌های مختلف و با قیمت‌های بسیار متفاوت عرضه می‌شوند. برای برخی، دوربین مهم است، اما برخی دیگر ممکن است عمر باتری، اندازه یا نحوه شناسایی بیومتریک را در اولویت قرار دهند. با این حال، این روزها فقط بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار نیستند که این ویژگی ها را ارائه می دهند. نسل دیگری از گوشی های هوشمند، مدل های میان رده، وجود دارند که مشخصات عالی را با قیمت پایین تری ارائه می دهند.

در اینجا ما بهترین دستگاه‌هایی را که بررسی کرده‌ایم بین 200 تا 400 دلار یا 200 تا 400 پوند جمع‌آوری کرده‌ایم  بهترین گوشی هوشمند میان رده در حال حاضر چیست؟ بهترین پیشنهاد ما Redmi Note 10 Pro است. با این حال، توصیه می کنیم سامسونگ گلکسی A52 5G، OnePlus Nord 2، Moto Edge 20 و Xiaomi Mi 11 Lite 5G را هم بررسی کنید. بهترین گوشیهای میان رده 2022

ردمی نوت 10 پرو

ردمی نوت 10 پرو

نقاط قوت
بهترین وضوح صفحه نمایش
عمر باتری عالی
مشخصات غالی نسبت به قیمت آن
نقاط ضعف
حالت شب به دلیل عدم وجود OIS عالی نیست.
برآمدگی واضح دوربین

Redmi Note 10 Pro بالاترین رزولوشن صفحه نمایش را در این دسته دارد و با نرخ تازه سازی بالا همراه شده است تا همه چیز روان باشد. عمر باتری بسیار قوی است، تقریباً دو روز کامل دوام می‌آورد، و همچنین قادر به انجام برخی بازی‌های سنگین هم هست. کار با این گوشی آسان است. تنها نقطه ضعف واقعی، فقدان لرزشگیر اپتیکال تصویر و برآمدگی بزرگ دوربین است. البته مشکلات کوچک برای یک گوشی عالی با قیمت عالی.

در حالی که Redmi Note 10 Pro در صدر لیست ما قرار دارد، این گوشی برای همه مناسب نخواهد بود. همه ما در گوشی های هوشمند به دنبال چیزهای مختلفی هستیم. شاید به بهترین عمر باتری نیاز داشته باشید، یا شاید اولویت اصلی شما یک صفحه نمایش واضح و روشن باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما دستگاه های زیر را هم برای بررسی انتخاب کرده ایم.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی mi 11 lite 5G +نقد و بررسی می ۱۱ لایت(آپدیت)

سامسونگ گلکسی A52 5G

بهترین گوشیهای میان رده 2022

 

نقاط قوت
صفحه نمایش جذاب
ضد آب و گرد و غبار IP67
سوکت هدفون و حافظه قابل افزایش
نقاط ضعف
صفحه نمایش از HDR پشتیبانی نمی کند.
دوربین های ماکرو و سنسور عمق چندان کاربردی نیستند.

گلکسی A52 5G دارای آپشن های زیادی است، از جمله 5G، چیزی که اغلب در تلفن‌های با این رنج قیمت دیده نمی‌شود. همچنین دارای صفحه نمایش عالی، عمر باتری بالا، سوکت هدفون 3.5 میلی متری و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است. ضد آب و گرد و غبار IP67 یک ویژگی برجسته است، و در ترکیب با سابقه درخشان سامسونگ در قابلیت اطمینان، دستگاهی بسیار قوی و قابل اعتماد را می سازد. همه اینها با کمتر از نصف قیمت یک پرچمدار سامسونگ، بسیار منصفانه است . بهترین گوشیهای میان رده 2022

وان پلاس Nord 2

وان پلاس Nord 2

نقاط قوت
عملکرد سریع
شارژ سریع فوق العاده
صفحه نمایش روشن و روان
نقاط ضعف
خیلی ضخیم
کیفیت دوربین فوق عریض عالی نیست.

Nord 2 تجربه ای بسیار شبیه به پرچمداران را با قیمت خیلی کمترارائه میدهد. از نظر عملکرد، خوب است و می تواند بدون مشکل از پس بازی برآید. عمر باتری فوق‌العاده است و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی به این معنی است که وقتی نیاز به شارژ دارد، نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. تنها قسمتی که کمی ناامیدکننده است، دوربین ها هستند، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی نسبتا خوب است، اما دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی چندان چشمگیر نیست. با این حال، اگر دائماً عکس‌های فوق عریض می‌گیرید، احتمالا Nord 2 برای شما مناسب است.

موتو اج 20

موتو اج 20

نقاط قوت
صفحه نمایش چشمگیر 144 هرتزی
طراحی جذاب و ظریف
تجربه نرم افزاری خوب
نقاط ضعف
برآمدگی بزرگ دوربین
عملکرد ضعیف دوربین ها در نور کم

بخوانید  معرفی گوشی ریلمی 12 با مشخصات دوربین 108 مگاپیکسلی

Moto Edge 20 پیشنهادی منحصربه‌فرد است، به‌جای اینکه طراحی حجیم با یک باتری بزرگ داشته باشد، با طراحی ظریف فوق‌العاده، همه چیز را ساده نگه می‌دارد. چیز زیادی در ترفندها وجود ندارد، فقط یک صفحه نمایش برجسته و یک تجربه کاربری ساده است. این یک تجربه اندروید نسبتاً معمولی و بسیار لذت بخش است. اگر به دنبال دوربین های برجسته یا عملکرد خوب بازی هستید، بهتر است به دنبال گوشی دیگری باشید، اما برای یک گوشی هوشمند ساده و محکم، Moto Edge 20 عالی است.

شیائومی می 11 لایت 5G

شیائومی می 11 لایت 5G

نقاط قوت
طراحی خوب و ظریف
عمر باتری بسیار خوب
اتصال 5G
نقاط ضعف
بدون OIS در دوربین اصلی
دوربین اولترا واید عالی نیست.

Mi 11 Lite 5G یکی از باریک ترین گوشی های 5G است که تا به حال آزمایش کرده ایم. با وجود طراحی ظریف و شیک، عمر باتری قابل توجه و قدرت کافی دارد. همانطور که از نام آن پیداست، از پشتیبانی 5G برخوردار است. اگر به دنبال یک گوشی 5G مقرون به صرفه هستید، نمی توانید Mi 11 Lite را نادیده بگیرید.

گوشی های میان رده

از آنجایی که ممکن است سایر محصولات  برای برخی افراد مناسب باشد، ما آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

گوگل پیکسل 4a
اوپو Reno 2 Z
موتورلا موتو جی پلاس 5g
ریلم 8 پرو

نحوه انتخاب یک گوشی میان رده

بهترین گوشی های میان رده 2022

در خرید گوشی چند سوال کلیدی وجود دارد که باید از خود بپرسید.

بودجه مورد نظر

در حالی که این گوشی ها باید کمتر از 400 دلار / 400 پوند باشند، این به این معنی نیست که باید همانقدر هزینه کنید. همانطور که میبینید، نقاط قیمت زیادی وجود دارد. بنابراین، مطمئناً اولین قدم مفید تعیین بودجه شماست تا بتوانید گوشی مناسبی بخرید.

دوربین گوشی 

یک ملاک بزرگ در تلفن های مختلف در حال حاضر به دوربین مربوط می شود. می‌توانید به راحتی گوشی هایی با دوربین چهارگانه را با این قیمت پیدا کنید و گزینه‌های زیادی برای عکاسی به روش‌های مختلف در اختیارتان قرار میدهد. همچنین  لنزهای کمتر با کیفیت بالاتر هم راضی کننده هستند.

بخوانید  مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A54

سیستم عامل گوشی

احتمالا متوجه شده باشید که ما فقط گوشی‌های اندرویدی را در این لیست داریم. به این دلیل که هنوز آیفون جدیدی با قیمت واقعاً مقرون به صرفه پیدا نمیکنید. البته، اگر می‌خواهید iOS داشته باشید، می‌توانید کارکرده بخرید، اما اگر از استفاده از اندروید راضی باشید، تجربه کار راحت‌تری خواهید داشت.

اندازه صفحه نمایش

معیار مهم دیگر اندازه تلفنی است که می‌خواهید. پیدا کردن تلفن‌های کوچک کمی دشوار است، اما هنوز هم در اندازه آن‌ها تنوع وجود دارد. بهتر است قبل از خرید به ابعاد و اندازه گوشی ها دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تلفن همراه وسیله ایست که در تمام طول روز از آن استفاده می کنید، بنابراین ما همه گزینه های موجود در این لیست از جمله عمر باتری، عملکرد بازی، اتصال، عملکرد دوربین و هر چیز مورد نیاز دیگر را آزمایش کرده ایم.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
گوشی های میان رده 2022

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین گوشیهای میان رده 2022
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها