در قسمت قبل به معرفی تعدادی از پر طرفدارترین کاور آیفون 8 پرداختیم . اکنون قصد داریم با معرفی تعدادی دیگر از بهترین کاور آیفون 8 به این مقاله پایان دهیم.

درباره آیفون 8

آیفون 8 از جمله گوشی هایی است که با این که ساختاری کاملا شیشه ای دارد، طرفداران زیادی دارد. اما کمپانی اپل برای حفاظت از این ساختار شیشه ای یک سری کاور خوب معرفی کرده است. به نوعی از سیاست ارائه خدمت پنچر گیری بعد از ریختن میخ در مسیر جاده استفاده نموده است( البته این مزاحی بیش نبود 😉 ) . خوب برویم سراغ اصل مطلب یعنی:

معرفی تعدادی دیگر از بهترین کاور آیفون 8

  • کاور X-Doria Defense  کاملا روشن

    این کاور کاور آیفون 8، به قیمت 29 دلار قابل خرید در سایت آمازون می باشد. کاوری زیبا شیک با رنگ بندی روشن می باشد.دارای کناره های کمی برآمده می باشد که از برخورد صفحه نمایش گوشی به زمین کمی جلوگیری میکند.طراحی کاملا پوشاننده ای برای گوشی ایجاد نکرده است.
    X-Doria Defense Clear case
    به نسبت قیمتی که برای این کاور ارائه شده است، حفاظتخوبی را برای گوشی iPhone 8 شما می تواند فراهم کند. ولی باید این را گفت که کاور X-Doria Defense Clear از استحکام کمتری برخودار است.

  • کاور MNML Thin برای آیفون 8

    این کاور دارای رنگ بندی محدود می باشد.از قدرت حفاظتی بالایی نیز برخوردار نیست.اگر شما به دنبال یک کاوری با ضخامت پایین برای آیفون 8 خود هستید،  این همان چیزی است که مناسب سلیقه شما خواهد بود.کاور MNML امکان داشتن کاوری زیبا با رنگبندی محدود و قیمت مناسب را برای شما فراهم می کند.

    MNML-Thin-case-for-iPhone-8 آقای تعمیرات موبایل

  • کاور LifeProof Fre case

    کاورLifeProof Fre دارای قیمت 76 دلار آمریکا بوده و رنگ بندی محدودی دارد.این کاور منطبق با طراحی گوشی ساخته شده است.ممکن است این کاور را به خاطر قیمت بالایی که دارد همه دوست نداشته باشند.
    اگر حافظت از تلفن شما یکی از اولویت های شما در خرید کاور گوشی می باشد، کاور LifeProof این ویژگی را دارد.
    یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که ای کاور گوشی شما را شبیه به  آیفون 6 میکند. ولی حداقلاین کاور برای شما امکان  استفاده از تمام ویژگی های جدید، مانند شارژ بی سیم و دوربین را فراهم نموده است.

    LifeProof-Fre-case-آقای-تعمیرات-موبایل

  • کاور Caseology Parallax

    این کاور حفاظت خیلی جدی را برای گوشی شما را فراهم می کند.گزینههای رنگی بالایی دارد.همچنین کمی بزرگ و حجیم می باشد.کاور Otterbox مناسب کسانی است که با یک قیمت مناسب صاحب کاوری با ضریب حفاظت خوب برای ایفون خود می شوند.این کاور حافظت چند لایه را برای جلو، پشت و طرف تلفن ارائه می دهد.

    Otterbox Defender

  • کاور Otterbox Strada کاور آیفون 8 و کاور آیفون 8 پرو

    کاور Otterbox Strada case پوشاننده عالی و فوق العاده ای محسوب می شود و ظاهری کلاسیک و قیمتی فوق العاده بالا دارد.Otterbox مناسب برای برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می باشد.این کاور ضمن حفاظت جانبی گوشی شما از صفحه نمایش آن نیز محافظت می کند.
    ممکن است در نظر اول گران به نظر برسد ولی قیمت این  کاور بسیار ارزان تر از یک تعمیر جدی است. این کاور برای نگهداری کارت اعتباری نیز  استفاده می شود. اگر شما دوست ندارید با خودتان کیف چول حمل کنید این کار می تواند به شما این امکان را فراهم کند که کارت بانکی خود را در آن قرار دهید.

    Otterbox Strada

 

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  گوشی Lenovo Z6 Pro
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها