بهترین ساعت‌های هوشمند برای دویدن در سال 2022 چه ساعت هایی هستند؟ در این مطلب به معرفی بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید لوازم جانبی تلفن همراه از فروشگاه آنلاین آقای تعمیرات موبایل.

بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش

چه ورزشکاری مبتدی باشید چه یک دونده متوسط یا یک دونده ماراتن؛ برای اندازه گیری میزان فعالیت خود به ساعت های هوشمند احتیاج خواهید داشت. ما بهترین ساعت‌های ورزشی را در اینجا آزمایش و رتبه‌بندی کرده ایم. اغلب این دستگاه‌ها روی دویدن متمرکز هستند، اما همه ی انها همچنین می‌توانند در ورزش‌های مختلف استفاده شوند.

جزئیات دقیق هر دستگاه در ادامه بررسی‌ شده است. اما لیست خلاصه ی آن به این صورت است:

بهترین ساعت های هوشمند برای دویدن
1: Garmin Forerunner 945
2: کوروس پیس 2
3: گارمین فنیکس 7
4: Polar Vantage V2
5: Garmin Forerunner 55

1: Garmin Forerunner 945

امکانات
ثبت فوق العاده دقیق.
عمر باتری فوق العاده.
وزن سبک برای دوندگان ایده آل است.

نقاط ضعف
نسبتا گران است.
ممکن است فیک آن پیدا شود.

Garmin Forerunner 945 برترین ساعت این شرکت است و بسیار عالی عمل میکند. عملکردهایی که ارائه می دهد بسیار مطابق با عملکردهایی است که در Fenix ​​6 دریافت می کنید. اما قیمت آن کمی ارزان تر از لاین پرچمدار است. که احتمالاً به این دلیل است که ساختار و محافظت یکسانی ندارد، بنابراین، اگر قصد استفاده از آن در فضای باز را ندارید، ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد.

Garmin Forerunner 945

945، دارای مپ و موسیقی آفلاین و Garmin Pay است که 935 نداشت. بنابراین بسته بسیار کاملی است. بسیار دقیق است، عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، ظریف و راحت برای استفاده است و یکی از جامع‌ترین مجموعه‌ای از داده‌ها را ارائه می‌کند. هوشمند است، به شما اعلان می دهد، و اگر کاربر اندروید هستید، به پیام ها نیز پاسخ هوشمند میدهد.

در حال حاضر یک مدل LTE از 945 وجود دارد که اتصال داده را بدون نیاز به هات اسپات کردن تلفن فراهم می‌کند. همچنین دارای فناوری مانیتور ضربان قلب نسل چهارم گارمین است.این ساعت در اول لیست است اما به این معنا نیست که تنها دستگاهی است که ارزش بررسی دارد. در ادامه با بقیه ساعت های هوشمند آشنا میشوید.

2: Coros Pace 2

امکانات
راحت و سبک
ردیابی قابل اعتماد
عمر باتری خوب

نقاظ ضعف
طراحی نسبتا کسل کننده
فقط ویژگی های ساعت هوشمند را ارائه میدهد
بدون مشاهده نقشه

بخوانید  آموزش فعالسازی ریلز اینستاگرام

Coros به سرعت به یک گزینه بسیار قابل اعتماد در مورد ساعت های ورزشی تبدیل شده است. مدل Pace 2 ، که به بهترین وجه برای دوندگان مناسب است، ارزش فوق العاده ای دارد. عملکرد قابل اعتماد GPS، ردیابی ضربان قلب مناسب، ویژگی ها و معیارهای آموزشی پیشرفته و موارد دیگر را با قیمت بسیار مناسب دریافت می کنید. این ساعت فقط برای دویدن نیست، برای شنا و دوچرخه سواری نیز بسیار خوب عمل میکند.

Coros Pace 2

حتی برای سنجش خواب، طراحی آن به اندازه کافی راحت است و می‌توانید در طول شب استفاده کنید. ما این مدل را به افرادی که تمام ویژگی ساعت هوشمند برایشان مهم است توصیه نمی کنیم. علیرغم وزن سبک آن، طراحی کلی آن طرفداران خاص خودش را دارد، اما یک همراه درجه یک برای دویدن است.

3: Garmin Fenix 7

امکانات
حجم باورنکردنی از فعالیت ها را ردیابی میکند.
عمر باتری بسیار خوب
طراحی مستحکم و درجه یک با صفحه نمایش لمسی

نقاظ ضعف
قیمت گران
طراحی ممکن است برای برخی خیلی بزرگ باشد.

Garmin Fenix ​​7 یک لوازم جانبی ورزشی هوشمند عالی برای دویدن است. دارای کیفیت ساخت قابل توجه، طیف وسیعی از برنامه ها و عمر باتری خوبب را ارائه می دهد که می تواند بین 15 تا 20 روز دوام بیاورد. این ساعت ارزان نیست و بیشتر ویژگی‌های آن را در ساعت‌های ورزشی دیگر گارمین با هزینه پایین تری خواهید یافت. با اینحال این ساعت حرف های زیادی برای گفتن دارد!

Garmin Fenix 7

غیرممکن است که دستگاهی را به اندازه Fenix ​​7 تحسین کنید. چالش واقعی انتخاب بین مدل های مختلف این ساعت است. سایز 7 معمولی 47 میلی‌متر است، در حالی که 7X 51 میلی‌متر و 7S 42 میلی‌متر است. با این حال، هر یک از این سه نسخه در حال حاضر دارای یک مدل Solar و Solar Sapphire و همچنین مدل استاندارد هستند.

4: Polar Vantage V2

امکانات
طراحی سبک نسبت به مدل قبلی
برنامه های آموزشی برجسته

نقاط ضعف
عمر باتری خوب نیست.
بدون نقشه یا ذخیره موسیقی است

لاین Vantage، پرچمدار Polar است، و V2 پیشرفت بسیار خوبی نسبت به مدل نسل اول داشته است. دارای بدنه سبک تر،و صفحه نمایش لمسی است، در حالی که به طور طبیعی برخی از ویژگی ها را نسبت به نسل قبلی خود حفظ کرده است. برای دوندگان، تست‌های عملکرد و ریکاوری و همچنین برنامه‌های تمرینی موجود در Polar Flow واقعاً جالبی را ارائه می‌دهند، این ساعت به اندازه کافی سایر ورزش‌ها را ساپورت میکند.

بخوانید  عرضه ماوس بیسیم لایت Mi شیائومی 😍

Polar Vantage V2

عمر باتری به بعضی از ساعت های ورزش عالی نمیرسد اما بین 4 تا 6 روز دوام می آورد. و همچنین تمامی ویژگی های ساعت هوشمند را ندارد. با اینحال نقاط مثبت بیشتر از نکات منفی است.

5: Garmin Forerunner 55

امکانات
ثبت دقیق در مدل پایه
پشتیبانی کامل از Garmin Connect IQ

نقاط ضعف
طراحی ساده است.
بدون پشتیبانی از نقشه

Garmin Forerunner 55 ساعت دویدن سطح پایه این شرکت است. اگر در دویدن یا سنجش میزان ورزش های خود تازه کار هستید، این دستگاه فوق العاده ای است که باید در نظر داشته باشید. این ساعت ویژگی‌های اساسی مانند اندازه گیری ضربان قلب و ردیابی GPS را پوشش می‌دهد و با ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند ویژگی PacePro Garmin، هشدارهای آهنگ، توصیه‌های ریکاوری، پیشنهادات تمرین روزانه و برنامه‌های آموزشی تطبیقی ​​از طریق Garmin Connect را پشتیبانی می‌کند.

بهترین ساعت های هوشمند

عمر باتری معمولاً بین 10 تا 14 روز بسته به ردیابی GPS است که بسیار خوب است.

سایر اسمارت واچ های کیفیت عالی

Garmin Forerunner 245
Polar Vantage M2
Garmin Fenix ​​6 Pro
اپل واچ سری 7
Garmin Venu 2

چگونه یک ساعت هوشمند خوب برای ورزش انتخاب کنیم؟

گزینه های زیادی برای خرید ساعت هوشمند برای دویدن وجود دارد.در اینجا چند نکته را یاداوری میکنیم که به شما در انتخاب کمک می کند.

هوشمند یا اسپرت؟

زمانی اختلاف زیادی بین ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌های ورزشی وجود داشت. با این حال، در حال حاضر این اختلاف کاهش یافته است و بسیاری از ساعت‌های هوشمند ویژگی‌های اسپرت را در خود جای داده‌اند. ویژگی سنجش سلامتی اکنون در همه ی آنها قرار دارد.

بسیاری از دستگاه های تناسب اندام اختصاصی عمر باتری بسیار بالاتری از یک ساعت هوشمند معمولی دارند که معمولاً بین 1 تا 4 روز متغیر است. بسیاری از دستگاه‌های ورزشی اکنون ویژگی‌های ساعت هوشمند را نیز ارائه می‌کنند. موسیقی آفلاین و پرداخت‌های تلفن همراه در همه ساعت ها رایج است، ساعت هوشمند ممکن است برنامه‌های بیشتری ارائه دهد.

چگونه یک ساعت هوشمند خوب برای ورزش انتخاب کنیم؟

صفحه نمایش و تعامل

اندازه نمایشگر اهمیت زیادی دارد. در حالی که دستگاه های با نمایشگر بزرگ فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند، اما ممکن است برای استفاده و در دست خیلی بزرگ باشند. از اپل واچ گرفته تا مدل‌های گارمین، بسیاری از آنها سایز های متفاوتی دارند و برای کسانی هم که ساعت نمی‌خواهند، ردیاب‌های تناسب اندام نیز وجود دارد. که بسیاری از ویژگی های مورد نظر را به شکل فشرده تر ارائه می دهند.

بخوانید  درباره‌ی آیپد پروی 2021

همچنین بسته به علاقه و انتخاب شما نمایشگر بصورت لمس و دکمه ای وجود دارد. لمس امری عادی است، اما زمانی که دست‌های شما عرق کرده یا در حال دویدن هستید، ممکن است ساعت های دکمه ای به شما بیشتر کمک کنند. به همین دلیل است که تعدادی از دستگاه ها، مانند مدل های گارمین فورونر، نمایشگر با دکمه را ارائه می دهند.

گسترش اکوسیستم ها

اپل واچ ممکن است به نظر یکی از بزرگترین اکوسیستم ها را داشته باشد، اما حسگرهای بیشتری در مدل های دیگر هم موجود است. Garmin از مواردی مانند قدرت سنجش دوچرخه سواری و سایر ورزش ها را دارد.

هر دستگاه دارای یک پلتفرم است که پشت آن قرار می گیرد و طیف وسیعی از ویژگی های مختلف را ارائه می دهد. برندهایی مانند Garmin و Polar، به عنوان مثال، معیارهای زیادی را از طریق Garmin Connect و Polar Flow ارائه می‌کنند که می‌تواند به شما در تفسیر داده‌ها کمک کند. از خود بپرسید آیا به همه این عملکردها نیاز دارید یا خیر. اگر فقط به سرعت و مسافت نیاز دارید میتوانید یک مدل با هزینه پایین تر تهیه کنید که برای فعالیت شما مناسب خواهد بود.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها