در این مطلب به بررسی لیستی از بهترین تبلت های 2021 میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات انواع گوشی و تبلت در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بهترین تبلت های 2021

در بازار تبلت‌ها برای مدت ها خبری نبود و اپل برتری بی‌نظیری نسبت به رقبا داشت، اما در سال 2020 تغییراتی ایجاد شد. سازندگان تبلت های اندروید دوباره تلاش‌ کردند و در سال گذشته گزینه‌های زیادی را در همه قیمت‌ها مشاهده کردیم. اپل همچنین به بهبود آی پدهای خود با مدل های مینی و پیشرفته Pro خود ادامه داد. دسته‌ای از بهترین تبلت‌های 2021 را در ادامه خواهید دید.

1: آیپد مینی (2021)

شروع لیست با کوچکترین گزینه است. نسل ششم اپل مینی اپل. دو سال پس از آخرین مینی تبلت خود، اپل سرانجام تصمیم گرفت که تغییراتی مدرن را برای مدل 8 اینچی ارائه دهد. طراحی به وضوح از مدل‌های iPad Pro و Air با حاشیه‌های یکنواخت براق و بدون دکمه فیزیکی هوم الهام گرفته شده است. همان تراشه A15 Bionic که در سری آیفون 13 یافت می شود نیز وجود دارد و اپل کانکتور Lighting قدیمی خود را با USB Type-C بسیار توانمندتر جایگزین کرد.

بهترین تبلت های سال 2021

اضافه کردن چهار گزینه رنگ، پشتیبانی از نسل دوم Apple Pencil و عمر باتری کافی، تبلت مینی اپل را بهترین تبلت کوچک سال کرده است. معدود معایب نبود نرخ تازه سازی بالا، افکت ژله ای بدنام و عدم پخش HDR بود. در حالی که بی‌نهایت بهتر از سال‌های گذشته است، اما iPadOS 15 هنوز محدودیت‌های خود را دارد.

2: آیپد پرو 12.9 (2021)

از نظر عینی می توان آیپد پرو 12.9 اینچی اپل (2021) را یکی از بهترین تبلت ها دانست که می توان خرید. چیپست داخلی اپل M1 به تنهایی این دستگاه را به یک نیروی قدرتمند تبدیل می کند، حتی اگر هنوز برای استفاده از تبلت بهینه نشده است. قدرت خام حاصل از چیپست، امکان ارسال سریع ویدیوی 4K، وظایف بهره وری و بازی های موبایلی را در بالاترین تنظیمات در یک طراحی ظریف با عمر باتری کافی فراهم می کند. مدل های 1 ترابایتی و بالاتر با رم 16 گیگابایتی عرضه می شوند. پورت Thunderbolt به روز شده و اتصال 5G داخلی را اضافه کرده و یک جایگزین مناسب برای لپ تاپ خواهید داشت.

بهترین تبلت های 2021
یکی دیگر از موارد اضافه شده، نمایشگر مینی LED است که بهبودهای قابل توجهی را نسبت به آیپدهای گذشته با رنگ مشکی عمیق تر ارائه می دهد. این پنل همچنین می تواند بیش از 1000 نیت روشنایی ایجاد کند. این تبلت بسته به میران بودجه شما واقعاً عالی است. شارژ 18 واتی در یک دستگاه پیشرفته با باتری بزرگ هنوز ناامید کننده است.

بخوانید  مشخصات فاش شده از گوشی Oppo A52

3: سامسونگ گلکسی Tab S7+

همان چیزی که M1 iPad Pro 12.9 برای اکوسیستم اپل است، Galaxy Tab S7+ برای دنیای اندروید است. این تبلت پرچمدار، دارای بزرگ ترین صفحه نمایش سامسونگ تا به امروز است و تمام ویژگی هایی را که می خواهید را به همراه دارد. پنل AMOLED 12.4 اینچی 120 هرتزی آن برای استفاده از رسانه عالی است. بلندگوهای چهارگانه، حاشیه ها از همه طرف باریک و یکنواخت هستند و طراحی فلزی صیقل به نظر میرسد.

بهترین تبلت های سال 2021

بهترین تبلت های 2021
مانند سایر دستگاه‌های سامسونگ، DeX بی‌سیم با رابط کاربری دسکتاپ مانند خود یک تغییر بزرگی است و همچنین از قلم S موجود در جعبه استقبال شد. اگرچه محل شارژ آن در پشت دستگاه ایده‌آل نیست. بسته‌بندی شارژرهای کند ۱۵ واتی زمانی که دستگاه شما از سرعت ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند کار جالبی نیست. آیا سامسونگ می‌تواند با پشتیبانی نرم‌افزار پیشرو اپل مطابقت داشته باشد یا خیر؟ اگر به دنبال بهترین تجربه تبلت خارج از خط تولید iPad اپل هستید، Tab S7+ بهترین گزینه است.

4: سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

تبلت‌های آیپد پرو ۱۲.۹ و گلکسی تب اس ۷ پلاس پیشروترین تبلت‌های صفحه‌نمایش بزرگ بازار هستند، اما قیمت اولیه آن‌ها می‌تواند برخی از کاربرانی را منصرف کند. Galaxy Tab S7 FE با وفادار ماندن به نام “Fan Edition” قیمت را کاهش می‌دهد، اما همچنان ساختاری ممتاز و صفحه‌نمایش بزرگ 12.4 اینچی دارد. یک LCD به جای AMOLED در Tab S7+ است، اما از طرف دیگر، همچنان یک صفحه نمایش عالی است که برای کارهایی از جمله دیدن رسانه، بازی، طراحی و یادداشت برداری مناسب است زیرا با پشتیبانی از S Pen عرضه می شود.

حالت Wireless DeX یک ویژگی دیگر است که دستگاه‌های پشتیبانی‌شده سامسونگ را متمایز می‌کند و تبلت‌هایی مانند Tab S7 FE را جایگزین لپ‌تاپ‌هایی می‌کند که با توجه به حجم کاری شما حول ویرایش متن، ادیت سبک عکس، ایمیل‌ها و وظایف مرورگر می‌چرخند. عمر باتری 10090 میلی آمپر ساعتی با توجه به صفحه نمایش بزرگ کم مصرف مناسب است. عملکرد کمی مطلوب است و به خاطر داشته باشید که بسته به مدل Wi-Fi فقط چیپست های مختلفی دریافت می کنید.

بخوانید  آپدیت جدید گوشی Galaxy A70

5: شیائومی پد 5

آیا می خواهید یک تبلت ساختار آلومینیومی درجه یک، مشخصات پرسود، پشتیبانی از قلم فعال با قیمت مناسب داشته باشید؟ شیائومی پد 5 همین گزینه است. اولین تبلت شیائومی پس از مدت ها ترکیبی عالی از مشخصات را ارائه میکند: صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز، بلندگوهای چهارگانه عالی، چیپست اسنپدراگون 860 درجه یک، رابط کاربری نرم افزاری MIUI 12.5  اندروید بالاتر از  11 و  شارژر سریع 33 واتی یا 22 واتی بسته به منطقه شما.

بهترین تبلت های سال 2021

صفحه نمایش 11 اینچی شیائومی پد 5 برای تماشای برنامه های تلویزیونی، ویدیوهای یوتیوب یا مسابقات ورزشی لذت بخش است. این پنل هر دو قابلیت HDR10 و Dolby Vision را دارد و در صورت نیاز به روشنایی مناسبی می رسد. عمر باتری باید برای بیش از 14 ساعت مرور وب یا تماشای ویدیو دوام داشته باشد، عملکرد پایدار SD 860 عالی بود و حتی در صورت نیاز، عکس‌ها و فیلم‌های شگفت‌انگیزی با ظاهر خوب می‌گیرد. شیائومی مجبور شد در اینجا بعضی گزینه ها را کاهش دهد و باید به کمبود فضای ذخیره سازی قابل ارتقا،، خواننده اثر انگشت و عدم وجود ماژول GPS داخلی اشاره کرد.

6: پد Realme

یک صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ برای لذت بردن از نیازهای چند رسانه ای، مرور و بازی های سبک خود در جعبه ای باریک و سبک با عمر باتری کافی. Realme Pad دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS LCD، بلندگوهای چهارگانه با صدای زیاد و رابط اندروید 11 است. دارای اسلات کارت microSD، جک هدفون، اتصال اختیاری دو سیم کارته LTE و قیمت مقرون به صرفه.

7: هوآوی میت پد پرو 12.6

OLED 12.6 اینچی با رزولوشن واضح 2560 x 1600 پیکسل با نرخ تازه سازی 60 هرتز به‌روزرسانی می‌شود، عالی است. عملکردی که از Kirin 9000E 5G به دست می‌آید به خوبی انجام می‌شود و همه کارها را به راحتی انجام می‌دهد و چهار بلندگوی عالی دارد. MatePad 12.6 علیرغم ضخامت تنها 6.7 میلی‌متر، دارای باتری بزرگ 10090 میلی‌آمپر ساعتی با امتیازات عالی در تست‌های ما است و با شارژ سریع 40 واتی همراه است. دوربین ها توانمند هستند و قلم M-Pen اختیاری رقیب شایسته ای برای S Pen سامسونگ است.

بهترین تبلت های 2021
احساس عدم اطمینان در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده وجود دارد و کاتالوگ گالری برنامه هنوز جای رشد دارد. اگر می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید و برای انجام این کار به مشخصات درجه یک نیاز دارید، MatePad Pro 12.6 نیاز شما را پوشش می دهد.

بخوانید  به زودی شاهد معرفی می بند 5 شیائومی خواهیم بود

8:لنووو یوگا Tab 13

یک تبلت اندرویدی که می تواند به عنوان یک مانیتور قابل حمل عمل کند. Yoga Tab 13 لنوو یکی از منحصربه‌فردترین تبلت‌هایی است که امسال عرضه می‌شود. شما یک صفحه ال سی دی 13 اینچی LTPS با وضوح 2160 در 1350 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 دریافت می کنید، اما شگفتی اصلی در قسمت پایین آن با USB-C در یک طرف و یک پورت micro-HDMI در طرف دیگر اتفاق می افتد.

بهترین تبلت های 2021
شما همچنین یک پایه /دسته دارید و پشت دستگاه با آلکانترا پوشانده شده است تا در صورت صاف قرار گرفتن آن جابجا نشود. اما این فقط یک مانیتور خارجی نیست، Yoga Pad 13 به تنهایی یک تبلت رده بالا با چیپست اسنپدراگون 870 8 گیگابایت رم LPDDR5 و تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.0 است. یک باتری 10200 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که دارای امتیاز بیش از 12 ساعت پخش ویدیو یا 8.5 ساعت کار در حالت نمایش است. اندروید 11 معمولی را اجرا می کند و از یک قلم حساس به فشار پشتیبانی می کند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بهترین تبلت های 2021

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین تبلت های 2021
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها