در این مطلب به بررسی بهترین اسپیکرهای گوشی سال 2021 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع تعمیرات موبایل هوشمند در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بهترین اسپیکر گوشی 2021

طی آزمایش ها و بررسی ها، ما به یک رأی تقریباً متفق القول رسیدیم که گوشی ROG Phone 5 دارای بهترین اسپیکر سال 2021 است. البته یک نظر مخالف، Zenfone 8 برند ایسوس را در جایگاه اول معرفی میکند. باید اعتراف کنیم که این گوشی کوچک ایسوس صدایی بسیار بزرگتر از آنچه که ابعاد گوشی نشان می دهد تولید می کند.

آیفون های  13 و 13 Pro بلندگوهای فوق‌العاده‌ای دارند و هر دو تقریباً اسپیکر های با کیفیت صدای یکسان دارند. همچنین آیفون 13 پرو مکس ششمین گوشی با اسپیکر فوق العاده ایست در سال 2021 آزمایش کرده ایم.

گوشی Mi 11 Ultra ثابت می‌کند که فقط دارای یک دوربین شگفت‌ انگیز نیست، بلکه برای پخش آهنگ‌ها نیز عالی عمل میکند و هم برای کیفیت صدا در جدول 10 برتر بلندی صدا قرار میگیرد. به صورت کلی شیائومی اسپیکر های بسیار خوبی دارد. همچنین گوشی شیائومی 11T  دارای اسپیکر های خوبی است. 11T Pro هم از لحاظ کیفیت یکسان است.

بهترین اسپیکر های گوشی های سال 2021

Vivo به طور معمول از بلندگوهای استریو استفاده نمی کند (همه گوشی های ذکر شده اسپیکر استریو دارند) اما X70 Pro+ که امسال عرضه شد نسبت به سایر اعضای این برند بهتر ظاهر شده و به همین دلیل فهرست کوتاه بداهه می‌شود. هواوی میت ایکس 2، میت تاشو یک دستگاه بسیار زیباست که بلندگوهای فوق العاده ای دارد و قدرتش  در صدایی که منتشر می‌کند نشان داده می‌شود!

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه سوهانک

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چرا در این مجموعه اثری از سامسونگ گلکسی نیست. اگرچه گوشی های گلکسی خوب هستند اما از لحاظ اسپیکر هنوز جای پیشرفت دارند. نوت 20 از نظر کیفیت صدا می توانست در این لیست قرار بگیرد اما چون این گوشی سال گذشته است باعث رد صلاحیت آن می شود.

اگر گوشی های دیگری را سراغ دارید که دارای بلندگو های عالی هستند و ما در اینجا اشاره نکرده ایم برای ما نام ببرید.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بهترین اسپیکر گوشی 2021

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین اسپیکر گوشی 2021
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

بخوانید  طرح رجیستری موتورولا، بلک بری و گوگل پیکسل در تعمیرات موبایل

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها