گوشی پاناسونیک Eluga I9 و تعمیر گوشی پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک با ساخت گوشی‌های هوشمند جدید خود توانسته است نظر تعدادی از کاربران را به خود جلب نماید. از همین رو ساخت گوشی های متعدد و مناسب در جهت افزایش کاربران را آغاز نموده است. در آقای تعمیرات موبایل می خواهیم به معرفی گوشی پاناسونیک Eluga I9 بپردازیم. شرکت پاناسونیک این گوشی هوشمند را رونمایی نموده که دارای نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت hd می باشد. بدنه دستگاه دارای ضخامت ۷.۸ میلی‌متری بوده و یک پردازنده متوسط رو به پایین با نام MT6737 از مدیاتک که دارای چهار هسته ای می باشد بر روی آن قرار گرفته است. پردازش اطلاعات برابر 1.25 گیگا هرتز و رم آن 3 گیگا بایت با حافظه داخلی 32 گیگا بایت می باشد. شما می توانید در صورت خرابی گوشی خود از خدمات تعمیر گوشی پاناسونیک این مرکز بهره ببرید.

دوربین گوشی پاناسونیک Eluga I9

دوربین گوشی پاناسونیک از کیفیت تصویر برداری 13 مگا پیکسلی برخوردار بوده، همچنین در جلوی گوشی از یک دوربین با کیفیت ۵ مگاپیکسل استفاده می‌شود. در کنار این دو دوربین، فلش های ای ای دی نیز برای آنها تعبیه شده است. اگر بخواهیم به باتری گوشی پاناسونیک Eluga I9 اشاره کنیم باید گفت که ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن باتری متوسطی را برای این گوشی رقم زده است. اندروید گوشی نیز ۷ می باشد. قیمت اولیه برای گوشی ۱۱۶ دلار در نظر گرفته شده است که در رنگ‌های آبی، خاکستری و طلایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تاریخ انتشار گوشی ۲۴ آذرماه 1396 بوده است. مشخصات این گوشی حاکی از یک گوشی میان رده و متوسط را می دهد که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بخوانید  ویژگی هایی که آیفون 11 فاقد آنهاست

خدمات آقای تعمیرات موبایل

همانطور که در بالا اشاره شد، تعمیرات گوشی پاناسونیک از خدمات این مرکز می باشد. یکی از ویژگی های برجسته این مرکز تعمیرات موبایل در محل می باشد که با پیک رایگان جهت تحویل انجام می گیرد و پس از تعمیرات گوشی موبایل نیز دستگاه با پیک رایگان به منزل و محل کار افراد فرستاده می شود. دوره آموزش تعمیرات موبایل نیز در این مرکز برای علاقه مندان حرفه تعمیرات نیز ارائه می گردد. شما می توانید در صورت علاقه با ما تماس گرفته و از نحوه برگزاری دوره ها اطلاع یابید.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • عیب یابی مشکلات تصاویر موبایل و رفع آن
  • فلش نرم افزاری موبایل
  • حل مشکل قطع و وصل شدن لایتِ موبایل
  • رفع مشکلات بلوتوث در موبایل
  • رفع مشکلات خاموشی موبایل
  • رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل
  • رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از موبایل به کارت حافظه
  • رفع مشکل روشن شدن و بالانیامدن گوشی
  • رفع مشکل موبایل های که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیرات موبایل هایی که گرم شده و باتری خالی می کنند
  • حل مشکل روشن خاموش شدن موبایل

هدیه آقای تعمیرات موبایل به شما

تعمیرات موبایل در منزل از خدمات منحصر به فرد آقای تعمیرات موبایل می باشد با ارسال پیک رایگان به محل و منزل افراد و دریافت گوشی و تبلت معیوب آنها به صورت کامل رایگان می‌تواند باعث کاهش هزینه و زمان کاربران گردد به همین خاطر پیک های رایگان این مرکز با اعزام به محل شما می توانند گوشی و تبلت شما را بررسی نموده و برای تعمیرات نهایی به تعمیرگاه ما آورده و پس از تعمیرات نیز با پیک رایگان به محل شما بازگردانده می شود.

  • تعویض باتری موبایل با گارانتی یک ساله
    مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل این خبر خوش را برای شما مشتریان عزیز در سرتا سر ایران دارد که اگر باتری موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز  با گارنتی یک ساله این خدمت را به شما ارائه می نماید.
  • ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل
    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیرات موبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.
بخوانید  گوشی Honor 20 Pro

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها