کانسپت نمایشگر تطبیقی موتورولا در نمایشگاه MWC 2024. تصاویری از گوشی انعطاف پذیر موتورولا نمایشگر انعطاف پذیر انرا نشان میدهد. در ادامه به ویژگی های این محصول میپردازیم. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایشگر تطبیقی موتورولا

نمایشگر تطبیقی موتورولا

موتورولا مفهوم نمایشگر تطبیقی خود را در اکتبر سال 2023 در دنیای فناوری لنوو رونمایی کرد. اما مفهوم نمایشگر تطبیقی موتورولا چیست؟ به عبارت ساده، این یک وسیله تاشو است که از طریق یک وسیله جانبی به مچ دست شما متصل میشود. زمانی که این کانسپت باز میشود، دقیقاً مانند یک تلفن هوشمند معمولی به نظر می رسد. گوشی با صفحه نمایش 6.9 اینچی مورب. بند آن از آهنربا برای اتصال به مچ دست شما استفاده میکند.

رابط کاربری به اندازه کافی هوشمندانه است که تشخیص دهد کی تاشو و در حالت مچ است و یک ویجت ساعت بزرگ را در قسمت بالایی قرار می دهد.

کانسپت نمایشگر تطبیقی موتورولا دقیقاً همین است. یک ایده. به این زودی ها نمی توانید آن را بخرید. این بیشتر تمرینی از توانایی موتورولا در فضای تاشو است. موتورولا در اکتبر گذشته از مفهوم نمایشگر تطبیقی خود رونمایی کرد که گامی مهم در زمینه استفاده از فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر است.

مشخصات گوشی انعطاف پذیر موتورولا

گوشی انعطاف پذیر موتورولا

این دستگاه با صفحه نمایش 6.9 اینچی به دور مچ دست خم می شود. و در طراحی معمولی گوشی های هوشمند تحول ایجاد میکند. صفحه نمایش تطبیقی که از یک صفحه نمایش POLED مبتنی بر پلاستیک با وضوح +FHD پشتیبانی می کند. ظاهر معمولی یک گوشی هوشمند استاندارد با ضریب فرم کمی بلندتر را حفظ می کند.

بخوانید  تست عمر باتری سامسونگ گلکسی A55

یکی از ویژگی های قابل توجه تلفن نعطاف پذیر موتورولا، پنل پشتی آن است که از چندین بخش تشکیل میشود. که با مواد نساجی پوشانده شده است. این انتخاب مواد، انعطاف‌پذیری دستگاه را ممکن می‌سازد. یک جنبه حیاتی که با فلز یا پلاستیک قابل دستیابی نیست. کاربران می توانند دستگاه را دور مچ دست خود بپیچند و آن را به یک ساعت هوشمند حجیم یا یک صفحه نمایش پوشیدنی کوچک تبدیل کنند.

در موقعیت مسطح خود، دستگاه مانند یک تلفن هوشمند اندرویدی عمل میکند و یک رابط تمام صفحه ارائه می دهد. و میتوان آن را تنظیم کرد. به حالت ایستاده یا فرم جمع و جور با نمایشگر 4.6 اینچی.

به گفته این شرکت، مفهوم نمایش تطبیقی نشان دهنده همگرایی نمایشگر و نوآوری های مکانیکی است که از دستگاه های تاشو و رول لنوو به دست آمده است. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را بر اساس نیازهای خاص خود شکل دهند و تجربه کاربری همه کاره را ارائه دهند.

مشخصات گوشی انعطاف پذیر موتورولا
منبع: به گزارش از gsmarena.comubergizmo.com
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها