شیائومی Redmi K60 تایید کرد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند! در این مطلب به بررسی مشخصات شیائومی ردمی k60 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

سری پرچم‌دار آتی شیائومی ردمی K60 قرار است در هفته‌های آینده رونمایی شود، اگرچه هنوز تاریخ رسمی مشخصی وجود ندارد. حجم بالای اخبار اخیر نشان می‌دهد که به سرعت در حال نزدیک شدن است!

آخرین اخبار از چینی 3C گرفته شده که نشان می دهد ردمی K60 معمولی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. طبق گزارشات قبلی، این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و شارژ بی سیم 30 واتی خواهد بود. در مجموع، با توجه به اینکه Redmi K50 سال گذشته سرعت شارژ یکسانی داشت، ارتقایی در این بخش وجود نخواهد داشت.

مشخصات شیائومی ردمی K60

ردمی K60

سری Redmi K60 در حال حاضر در مرحله تأیید طراحی است و جزئیات مهمی در مورد تلفن هوشمند معمولی در خط تولید فاش شد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی ردمی K60 از تراشه‌ ی Dimensity 8200 بهره می‌برد. این تلفن همچنین به یک دوربین 48 مگاپیکسلی با OIS مجهز می شود، اما ما هیچ اطلاعاتی در مورد سنسور آن نداریم. زیرا تصویرگرهای 48 مگاپیکسلی در اندازه های مختلفی ارائه می شوند.

با اینحال انتظار می رود Redmi K60 با صفحه نمایش QHD+، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند، عرضه شود. رئیس Redmi به این نکته اشاره کرد که زیربرند شیائومی ممکن است از رابط کاربری منحصر به فرد اپل استفاده کند. گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی در حال کار بر روی ویژگی Dynamic Island در تلفن های Redmi K60 است.

بخوانید  نحوه حذف مخاطبین تکراری در آیفون

سری ردمی K50 در ماه مارس با چیپست های Mediatek در نسخه های وانیلی و پرو وارد بازار شد. Ultra در نهایت در ماه آگوست باSnapdragon 8+ Gen 1 عرضه شد و گزارش ها نشان دهنده ی این است که سری جدید Redmi K60 دارای یک گوشی با پلتفرم پرچمدار 2021 توسط کوالکام خواهد بود.

Xiaomi redmi k60

این گوشی با رنگ های مشکی و نقره ای و آبی عرضه خواهد شد.

این اولین بار نیست که در مورد خط تولید Redmi K60 می شنویم. درست پس از رویداد اپل، رئیس Redmi و رئیس شیائومی چین ویلیام لو از فالوورهای خود در Weibo پرسید که آیا آنها می خواهند ویژگی Dynamic Island را در تلفن های Redmi K60 داشته باشند یا خیر.  آن است و به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها