ریلمی C61 4G با رندرها، مشخصات و قیمت فاش شد. در ادامه به بررسی مشخصات ریلمی C61 4G میپردازیم. با ما همراه باشید.

به غیر از شیائومی، Redmi ظاهرا C61 خود را در دست ساخت دارد. این گوشی چند روز پیش برای اولین بار با شماره مدل RMX3939 روی کنسول گوگل پلی مشاهده شد. حالا اساساً به طور کامل از جمله رندر، مشخصات و قیمت به بیرون درز کرده است.

تعمیرات گوشی ریلمی با به روز ترین تجهیزات و در کمترین زمان ممکن در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

طبق اخبار فاش شده، Realme C61 دارای دوربینی شبیه به دوربین آیفون 15 در پشت گوشی است. این گوشی در رنگ‌های مشکی مرمری یا سبز در هند در دسترس خواهد بود. در حالی که بازارهای بین‌المللی انتخابی بین سبز تیره و مشکی تیره خواهند داشت که می‌توانند رنگ‌های مشابهی با نام‌های متفاوت داشته باشند.

مشخصات ریلمی C61 4G

انتظار می رود Realme C61 صفحه نمایش HD+ 1600 x 720 پیکسل با تراکم پیکسلی 320 DPI داشته باشد. چیپست آنبورد احتمالاً یک UNISOC Speedtrum T612 4G با اندروید 14 خواهد بود. این چیپست با 4 یا 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. از دیگر مشخصات پیشنهادی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد. همچنین یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت.

ویژگی های دیگر این گوشی عبارتند از حفاظت از نفوذ IP54، لمس هوشمند حساس به باران، گواهی وابستگی بالا Realme Lab، هر آنچه که مستلزم آن باشد. ظاهرا Realme C61 همچنین دارای دکمه پویا قابل برنامه ریزی و پشتیبانی از حرکات هوا خواهد بود.

طبق گفته منبع، ریلمی C61 در چند روز آینده با برچسب قیمتی در حدود 130 یورو در بازارهای بین المللی و کمتر از 10000 روپیه در هند عرضه خواهد شد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل