Nothing phone (1) در نهایت به طور کامل رسمی شد. در این مطلب به بررسی ویژگی های فوق العاده و مشخصات Nothing phone 1 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

Nothing در طول چند هفته گذشته برای اولین بار گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. و همچنین شاهد مجموعه‌ای از اطلاعات کاملاً جامع بودیم، اما در نهایت گوشی Nothing (1) اکنون کاملاً رسمی است.

مشخصات Nothing phone 1

بررسی مشخصات گوشی جدید Nothing phone 1

این گوشی دارای قاب آلومینیومی بازیافتی، صفحه نمایش لمسی OLED 6.55 اینچی 1080×2400 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 1200 نیت، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، گوریلا گلس 5 در بالا و قاب های متقارن در هر چهار طرف تراشه ست هل 8G + S7 است.

یک سیستم دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.88 Sony IMX766 1/1.56 اینچی با OIS و سنسور 50 مگاپیکسلی f/2.2 Samsung JN1 1/2.76 اینچی فوق عریض با میدان دید 114 درجه . در طرف دیگر، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Sony IMX471 تعبیه شده است.

در مورد ویژگی هایی که در صفحه نمایش تعبیه شده، حسگر اثرانگشت یکی از این موارد است. و از آنجایی که Nothing در مورد اولتراسونیک بودن آن صحبتی نکرده، ما فرض می کنیم که از انواع اپتیکال است. تلفن Nothing (1) سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند. نکته کلیدی نرم‌افزار دارای قابلیت اطمینان است. Nothing همچنین وعده سه سال به روز رسانی اندروید و چهار سال وصله امنیتی هر دو ماه را نمی دهد.

این نرم‌افزار با چند افزودنی کوچک همراه است. مانند کنترل تنظیمات سریع برای گوشی Nothing (1) TWS و یکی دیگر برای خودروهای تسلا، که به شما امکان می‌دهد قبل از ورود، چراغ‌های EV یا AC را روشن کنید. اگر اهل NFT هستید، یک ویجت صفحه اصلی داخلی دارید که مجموعه NFT شما را نمایش می دهد.

بخوانید  برای خرید گوشی همراه به چه مواردی باید توجه کرد

قیمت گذاری

Nothing phone 1

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 33 واتی (دستیابی به شارژ کامل در 70 دقیقه)، شارژ بی سیم 15 واتی (شارژ کامل در 120 دقیقه) و همچنین شارژ بی سیم معکوس 5 واتی پشتیبانی می کند. تلفن Nothing (1) دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب است.  شارژر در جعبه موجود نیست، اما Nothing مدل 45 واتی را به‌طور جداگانه به قیمت 35 یورو به فروش می‌رساند.

احتمالاً مهمترین نقطه فروش منحصر به فرد این دستگاه، شفافیت پشت و همچنین LED های “رابط Glyph” است و اینها در کنار قسمت های کاربردی گوشی قرار گرفته اند. به عنوان مثال، هنگامی که در حال شارژ هستید، یک نشانگر پیشرفت دریافت میکنید. زمانی که شارژ بی سیم معکوس را انجام می دهید، نشانگر آن و همچنین چراغ های دوربین را میبینید. LED ها همچنین با آهنگ های زنگ داخلی همگام می شوند.

گوشی Nothing (1) با قیمت 469 یورو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 499 یورو با 8/256 گیگابایت و 999 دلار با 328 گیگابایت، قیمت گذاری خواهد شد. در مورد اولین فروش رسمی در 21 ژوئیه در وب سایت Nothing و در اپراتورها انجام می شود. به غیر از انگلستان، این گوشی در دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اسرائیل، ایتالیا، ماکائو، مالزی، هلند، نروژ، فیلیپین، لهستان، پرتغال، رومانی و عربستان سعودی، اسپانیا، سنگاپور، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، و امارات متحده عربی عرضه خواهد شد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

بخوانید  مشخصات گوشی موتورولا اج 30 اولترا یا X30 پرو
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها