Honor X8a با صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی معرفی شد! در این مطلب به بررسی خلاصه ای از مشخصات گوشی آنر X8a میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی انر در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب.

مشخصات گوشی آنر X8a

آخرین دستگاه سطح پایه آنر که به تازگی معرفی شد؛ Honor X8a نام دارد که یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی و یک LCD 6.7 اینچی FHD+ با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز دارد. این گوشی به چیپست هلیو جی 88 مدیاتک در کنار 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیر قابل ارتقا مجهز شده است.

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و فوکوس خودکار در کنار یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم دارد که در یک سوراخ پانچ روی نمایشگر قرار گرفته است.

بخش نرم افزار توسط Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 است در حالی که باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

آنر X8a

Honor X8a در رنگ‌های Midnight Black، Titanium Silver و Cyan Lake عرضه می‌شود. این گوشی برای تریم 6/128 گیگابایتی در بریتانیا 220 پوند قیمت خواهد داشت و در حال حاضر از وب‌سایت رسمی Honor در حال پیش‌فروش است.

نکته ی جالب اینکه پیش‌سفارش‌هایی که تا 14 فوریه تکمیل می‌شوند، یک Honor Band 6 رایگان دریافت می‌کنند! انتظار می‌رود تحویل از 15 فوریه آغاز شود. Honor همچنین X8a را در مالزی و امارات فهرست کرده است و می‌توان انتظار داشت این گوشی در بازارهای بیشتری در هفته‌های آینده ظاهر شود.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی poco m3 + قیمت

مشخصات کلیدی گوشی آنر X8a
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها