اپل واچ SE (2022): هر آنچه تاکنون می دانیم. در این مطلب به بررسی مشخصات اپل واچ SE 2022 میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی آیفون و انواع لوازم جانبی اپل در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بررسی مشخصات اپل واچ SE 2022

انتظار می‌رود اپل پیش از عرضه‌ی سال، ساعت‌های سری 8 را معرفی کند، اما شایعات متعددی وجود دارد که نسل دوم اپل واچ SE و یک اپل واچ قوی‌تر به ساعت هوشمند اضافه می‌شود. مانند Watch Pro.

اپل واچ بعدی SE چه نامی دارد؟
احتمالاً اپل واچ SE جدید را در زمان عرضه به جای هر چیز دیگری، اپل واچ جدید SE خواهد بود. آیفون SE اکنون در نسل سوم خود قرار دارد، اما این شرکت به سادگی از این دستگاه به عنوان iPhone SE جدید یاد می کند. این امکان وجود دارد که بتوان آن را Apple Watch SE 2 یا اپل واچ SE (نسل دوم) نامید، در حالی که دیگران ممکن است از آن به عنوان Apple Watch SE (2022) یاد کنند.

تاریخ عرضه و قیمت

7 سپتامبر 2022
از حدود 249 پوند / 279 دلار؟

اپل ممکن است در تاریخ 7 سپتامبر یا 13 سپتامبر رویدادی را برنامه ریزی کند، اگرچه در حال حاضر هیچ چیزی به طور رسمی تایید شده نیست. سری آیفون 14 در این رویداد انتظار می رود، اگرچه معمولاً مدل های بعدی اپل واچ هم بطور همزمان معرفی می شوند. اپل واچ اصلی SE همراه با سری 6 در سپتامبر 2020 عرضه شد و بسیاری از گزارش ها ادعا می کنند که نسل بعدی آن در کنار سری 8 در سپتامبر 2022 عرضه خواهد شد.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی موتورولا Razr 2022

از نظر قیمت، اپل واچ SE از 249 پوند در انگلستان و 279 دلار در ایالات متحده شروع می شود. با از دست دادن پشتیبانی واچ سری 3 از watchOS 9، ممکن است اپل مدل SE اصلی را به 199 پوند/199 دلار کاهش دهد و نسل دوم SE را با همان قیمت اصلی وارد کند.

هر اتفاقی که بیفتد، ساعت SE بدون شک ارزان‌تر از مدل‌های سری 8 خواهد بود.

طراحی و نمایش

همان SE فعلی؟
اندازه های کیس 40/44 میلی متر؟
نمایشگر همیشه روشن؟

اپل واچ اصلی SE همان طراحی واچ سری 6 را ارائه می‌کرد که در کنار آن عرضه شد، اما چند ویژگی مانند نمایشگر همیشه روشن و سنسور ضربان قلب الکتریکی در Digital Crown را حذف کرد که به کاربران اجازه می‌داد ECG بگیرند. . در مورد طراحی نسل بعدی اپل واچ SE چیز زیادی گفته نشده است، اگرچه تعجب آور نخواهد بود که طراحی مشابه مدل قبلی را ببینیم، نسل سوم آیفون SE طراحی را تغییر نداده است.

اگر طراحی ثابت بماند، می‌توانیم انتظار یک تاج دیجیتالی در سمت راست، به همراه دکمه کناری و شکل کلی مستطیلی با گوشه‌های گرد داشته باشیم. سایزهای فعلی Watch SE 40 و 44 میلی‌متر به جای 41 و 45 میلی‌متر است که سری 7 ارائه می‌کند. این امکان وجود دارد که Watch SE جدید بتواند صفحه نمایش Always On را که در سری 5 عرضه شده است به عنوان یک به روز رسانی اضافه کند، اما به جای افزایش اندازه صفحه نمایش در داخل صفحه نمایش، به همان اندازه SE فعلی باشد. فعلاً مشخص نیست.

بخوانید  نحوه تعویض باتری گوشی وان پلاس 8T

سخت افزار

همان تراشه سری 8
GPS / GPS و تلفن همراه
Watch SE بعدی می تواند همان تراشه واچ سری 8 را داشته باشد که جهش خوبی نسبت به مدل فعلی SE خواهد بود. اپل واچ اس ای 2020 همان تراشه واچ Series 5 را دارد. Watch Series 7 دارای همان تراشه سری 6 است و انتظار می رود سری 8 نیز همان تراشه را ارائه دهد.

حتی اگر اینطور باشد، باز هم نسبت به واچ SE فعلی بهبودهایی وجود خواهد داشت. و همان تراشه مدل سری 8 باعث می شود Watch SE جدید همان استراتژی آیفون SE را دنبال کند و تراشه مشابه آیفون 13 را ارائه دهد.

ما انتظار داریم که سنسور ضربان قلب نوری به همراه بسیاری از سنسورهای دیگر وجود داشته باشد. و مطمئناً این امکان وجود دارد که Watch SE جدید حسگر ضربان قلب الکتریکی را نیز ارائه دهد که به کاربران امکان می دهد با باز کردن برنامه ECG و قرار دادن انگشت خود، نوار قلب بگیرند.

Watch Series 8 با سنسور دمای بدن نیز عرضه می شود، اما انتظار نداریم که این حسگر را در اپل واچ SE ببینیم. بالاخره باید بین مدل ها تفاوت هایی وجود داشته باشد. همانند مدل فعلی Watch SE، احتمالاً مدل‌های فقط GPS و همچنین مدل‌های GPS و Cellular وجود خواهد داشت.

امکانات

watchOS 9
حتی اگر Watch SE جدید فاقد برخی از ویژگی‌هایی باشد که در واچ سری 8 خواهید یافت، ما همچنان انتظار داریم که بسیاری از ویژگی‌های اصلی سری 8 را ارائه دهد. واچ SE جدید همچنین watchOS 9 را ارائه می دهد. که انتظار می رود در ماه سپتامبر منتشر شود.

بخوانید  نحوه حذف مخاطبین تکراری در آیفون

 

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها