در این مطلب به بررسی می 11 اولترا شیائومی و بعضی از مشخصات برجسته ی آن میپردازیم. با ما همراه باشید. این گوشی با 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت، 512 گیگابایت رم 12 گیگابایت و 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت موجود است. از هر طرف که به این گوشی نگاه کنید، این گوشی بهترین است. شیائومی در ساخت آن کم نگذاشته ، اما برای آن پول زیادی هم باید بپردازید. پس احتمالا ارزشش را دارد!

جهت خرید انواع گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن با مرکز آقای تعمیرات موبایل در تماس باشید.

بررسی شیائومی می 11 اولترا

شیائومی Mi 11 Ultra در آوریل 2021 عرضه شد و تا به امروز، گواهی بر برتری گوشی های هوشمند است. از مواد مورد استفاده در طراحی گرفته تا اجزا و عملکرد، Mi 11 Ultra یک گوشی هوشمند درجه یک است. مانند می 10 اولترا، Mi 11 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ فوق العاده است که در 40 دقیقه به 100٪ می رسد. و اگر شارژ وایرلس را ترجیح میدهید، Mi 11 Ultra می تواند با شارژر مناسب در کمتر از 40 دقیقه به 100 درصد برسد.

و اما در بررسی می 11 اولترا ، در قسمت دوربین ها، با گذشت هفت ماه، هنوز بهترین دوربین‌هایی هستند که می‌توانید روی یک گوشی پیدا کنید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.12 اینچی سامسونگ GN2 بزرگ‌ترین حسگر CMOS در تلفن‌های تجاری موجود است. می 11 اولترا از تمام نمایشگر خود استفاده می‌کند. یک دوربین زوم پریسکوپ 120 میلی‌متری در جلوی بزرگ‌ترین سنسور بزرگ‌نمایی تلفنی با اندازه 1/2.0 اینچ و یک سنسور نیم اینچی دیگر در مقابل عریض‌ترین دوربین اولتراواید در گوشی با تنها 12 میلی‌متر، با فوکوس خودکار وجود دارد.کیفیت دوربین سلفی هم قابل احترام است!

بخوانید  به زودی گوشی لنوو K10 پلاس رونمایی می شود

تمام صفحه نمایش قابل استفاده است. یک AMOLED جذاب 6.81 اینچی با فرکانس 120 هرتز در 1440p با لبه های شیب دار در همه طرف چپ و راست، و همچنین بالا و پایین، که به جلوی Mi 11 Ultra حالتی فوق العاده میدهد. شیائومی Mi 11 Ultra به لطف اسنپدراگون 888، رم تا 12 گیگابایت، فضای ذخیره سازی UFS 3.1 و نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر 480 هرتز، یکی از سریع ترین گوشی ها باقی مانده است. بررسی شیائومی می 11 اولترا

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بررسی می 11 اولترا

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی شیائومی می 11 اولترا
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

بخوانید  تصفیه کننده جدید هوا میجیا شیائومی

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها