Samsung Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro. همه چیزهایی که تاکنون می دانیم. در این مطلب به بررسی مشخصات گلکسی واچ 5 و 5 پرو میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل بروزترین مرجع اخبار تکنولوژی و دنیای موبایل.

مشخصات گلکسی واچ 5

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را قبل از پایان سال معرفی کند و شایعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای به‌روزرسانی محدوده ساعت‌های هوشمند خود دارد. سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک را در سال 2021 عرضه کرد. اگرچه شایعات حاکی از عرضه گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو برای سال 2022 هستند.

این همه چیزهایی است که تا به حال در مورد ساعت هوشمند گلکسی بعدی سامسونگ شنیده ایم. گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو.

تاریخ عرضه و قیمت
10 آگوست 2022
فروش در 26 آگوست
از 300 یورو؟

در ابتدا ادعا می شد که Samsung Galaxy Watch 5 در نیمه دوم سال 2022 وارد بازار می شود، که منطقی بود زیرا این امر پس از چرخه عرضه مدل های Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 3 که در ماه آگوست عرضه شد، خواهد بود. شایعات سپس تاریخ عرضه گلکسی واچ 5 را تا 10 آگوست 2022 با تاریخ فروش 26 آگوست 2022 مشخص کردند. البته این موضوع هنوز توسط سامسونگ تأیید نشده است.

طبق اطلاعات فاش شده، مدل بلوتوث 40 میلی‌متری Watch 5 از 300 یورو و مدل LTE 50 یورو بیشتر شروع می‌شود. در حالی که مدل 45 میلی‌متری Watch 5 Pro LTE با قیمت 540 یورو به فروش می‌رسد. قیمت ساعت استاندارد 44 میلی‌متری Watch 5 از 350 یورو و قیمت مدل بلوتوث ساعت 5 پرو 490 یورو است.

بخوانید  مشخصات و تاریخ عرضه ردمی 11 شیائومی 5G

طراحی و نمایش

Samsung Galaxy Watch 5

ساعت 5: 40 میلی متر و 44 میلی متر
Watch 5 Pro: 45/46 میلی متر

چندین گزارش وجود دارد که نشان می دهد دو مدل از سامسونگ گلکسی واچ 5 وجود خواهد داشت. گفته می شود که یک مدل استاندارد و یک مدل Pro با مدل استاندارد از نظر طراحی مشابه Watch 4 وجود دارد که ظاهری شیک تر و اسپرت تر ارائه می دهد. در حالی که مدل Pro شبیه Watch 4 Classic خواهد بود.

گلکسی واچ 5 پرو نیز مکانیکی کمتری خواهد داشت و قاب چرخشی را کنار می‌گذارد. که ناراحت کننده است. اما ممکن است همچنان یک قاب خازنی ارائه دهد. شایعات دیگر می‌گویند که می‌توان انتظار موادی مانند تیتانیوم و یاقوت کبود را در Watch 5 Pro داشت.

همچنین شنیده‌ایم که دو مدل از گلکسی واچ 5 وجود خواهد داشت. یک مدل استاندارد 40 میلی‌متری در رنگ‌های فانتوم مشکی، نقره‌ای و صورتی طلایی و یک مدل استاندارد 44 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و یاقوت کبود فانتوم عرضه خواهد شد. یک مدل از گلکسی واچ 5 پرو با بدنه 46 میلی‌متری؛ اگرچه 45 میلی‌متر نیز ادعا شده است. و رنگ‌های مشکی و نقره‌ای فانتوم وجود خواهد داشت.

اندازه صفحه نمایش هنوز در فاش نشده است، اگرچه انتظار داریم دایره ای و AMOLED باشد.

سخت افزار و مشخصات

گلکسی واچ 5

ساعت 5: 276 میلی آمپر ساعت (40 میلی متر)، 397 میلی آمپر ساعت (44 میلی متر)
Watch 5 Pro (45mm): 572mAh

بیشتر شایعات کنونی پیرامون سخت افزار سامسونگ گلکسی واچ 5 بر عمر باتری آن تمرکز دارد. گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که گلکسی واچ 5 می‌تواند با باتری 276 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واچ 4 عرضه شود. در حالی که واچ 5 کلاسیک می‌تواند با باتری 397 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با ظرفیت 361 میلی‌آمپر ساعت ساعت 4 کلاسیک عرضه شود. این امکان وجود دارد که باتری Watch 5 Classic به سادگی مدل استاندارد بزرگتر Galaxy Watch 5 باشد.

بخوانید  مشخصات دوربین گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

همچنین گزارش هایی از واچ 5 پرو با باتری 572 میلی آمپر ساعتی گزارش شده است و ادعاهایی مبنی بر افزایش سرعت شارژ بی سیم به 10 وات به جای 5 وات وجود دارد. هر دو واچ 5 و واچ 5 پرو در گزینه های بلوتوث و LTE عرضه می شوند.

امکانات

پایش ضربان قلب
نظارت بر خواب با REM
حالت های ورزشی متعدد
نوار قلب

ما چیز زیادی در مورد ویژگی‌هایی که می‌توانیم از مدل‌های Samsung Galaxy Watch 5 انتظار داشته باشیم نشنیده‌ایم، اگرچه انتظار داریم دستگاه‌های جدید با Wear OS 3 اجرا شوند و مانند Watch 4 و Watch 4 Classic و همچنین چند مورد اضافی گفته شده است که آنها Wear OS 3.5 را با One UI Watch 4.5 اجرا خواهند کرد.

بنابراین انتظار داریم در مدل‌های Watch 5 شاهد نظارت بر ضربان قلب، پایش خواب با مراحل REM، تشخیص سقوط، حالت‌های ورزشی متعدد، ECG، فشار خون، اکسیژن خون و ترکیب بدن باشیم.

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها