در این مطلب به بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4(Samsung Galaxy Watch4)و معرفی مشخصات برجسته ی این ساعت میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انواع اسمارت واچ سامسونگ از مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4

این ساعت با نسخه ی 16 گیگابایت رم 1.5 گیگابایت در دسترس است.سامسونگ امسال با گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک تغییر زیادی در ساهت های خود ایجاد کرد. ساعت‌های تایزن سامسونگ که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین رقبای سری برتر اپل واچ ها به شمار می‌روند، در رتبه سوم پس از ساعت های شیائومی قرار گرفته‌اند.

این امر سامسونگ را با یک شاخه نرم افزاری سفارشی که به درستی Wear OS Powered by Samsung نامیده می شود، در جایگاهی منحصر به فرد در میان سازندگان Wear OS قرار می دهد. این ساعت یک رابط کاربری بین مجموعه برنامه‌های انحصاری سامسونگ مانند Samsung Pay، Samsung Health، Bixby است و ارتباط عمیق‌تری بین تلفن‌های Galaxy و ساعت‌های جدید وجود دارد.

اگر تلفن همراه شما برند  سامسونگ گلکسی است و به فکر ساعت هوشمند افتاده اید باید بگوییم ساعت جدید سامسونگ گلکسی میتواند برای کاربران اندرویدی بهترین باشد. سنسور BioActive تازه توسعه یافته سامسونگ که در ساعت تعبیه شده است، می تواند بدن را آنالیز کند و نوار قلب و فشار خون را اندازه گیری کند، که می تواند برای کسانی که می خواهند وضعیت سلامت و پیشرفت خود را بهتر پیگیری کنند بسیار جذاب باشد.

بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4

مشخصات Samsung Galaxy Watch4 در یک نگاه

بدنه: 44.4×43.3×9.8mm, 30g; جلو شیشه ای (گوریلا گلس DX+)، قاب آلومینیومی؛ سازگار با MIL-STD-810G*، مقاوم در برابر آب 50 متر (IP68)، دارای گواهینامه ECG، مانیتور فشار خون.
صفحه نمایش: 1.40 اینچ Super AMOLED، وضوح 450x450px، نسبت تصویر 9:9، 330ppi؛ صفحه نمایش همیشه روشن.
چیپست: Exynos W920 (5 نانومتر): دو هسته ای 1.18 گیگاهرتز Cortex-A55; Mali-G68.
حافظه: 16 گیگابایت رم 1.5 گیگابایت؛ eMMC.

بخوانید  رکورد 45 میلیونی اپل در تولید گوشی iphone XS Max

بررسی گلکسی واچ 4
سیستم عامل/نرم افزار:
Android Wear OS، One UI Watch 3.
باتری: 361 میلی آمپر ساعت؛ شارژ بی سیم Qi.
سایر ویژگیها: شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج. NFC؛ دستورات و دیکته زبان طبیعی، Samsung Pay و Google Pay.

Wear OS همچنین راه‌هایی را برای خانواده Galaxy Watch باز کرده است که تایزن هرگز نتوانست. شما به مجموعه برنامه‌های Google مانند Maps، Messages و YouTube،Music دسترسی پیدا می‌کنید. گلکسی واچ امسال از چیپست جدید و بهبود یافته اگزینوس W920 بهره می برد که عملکرد سریعتر و کارایی بهتر را تضمین می کند. این یک تراشه 5 نانومتری است که جایگزین Exynos 9110 10 نانومتری نسل قدیمی شده است.

در مورد ظاهر، Watch4 بدون حاشیه در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که Watch4 Classic با یک قاب چرخشی در ابعاد 42 و 46 میلی‌متری کمی بزرگ‌تر عرضه می‌شود. هر چهار مدل را می‌توان با LTE از طریق یک eSIM یا بلوتوث پیکربندی کرد تا قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

آنباکسینگ

بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4
Samsung Galaxy Watch4 در یک جعبه ساده با یک محفظه شارژ بی سیم که به درگاه USB-A ختم می شود و خود ساعت عرضه می شود. در مورد قیمت، گلکسی واچ 4 برای به ترتیب 40 و 44 میلی متری، 269 یورو و 299 یورو در مدل بلوتوث دار است.  LTE برای هر اندازه 319 یورو و 349 یورو است. Galaxy Watch4 Classic در ابعاد 42 و 46 میلی‌متری با قیمت‌های 369 و 399 یورو عرضه می‌شود. انتقال به مدل های LTE 419 یورو و 449 یورو است.

بخوانید  در آینده سامسونگ از دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بررسی گلکسی واچ 4

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی گلکسی واچ 4
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها