همه چیز درباره  اندروید Q

آخرین اخبار و شایعات منتشر شده برای اندروید کیو منتشر شد، می توان گفت که اندروید Q به پدیده تبدیل خواهد شد. طرفداران اندروید روز به روز در حال افزایش است.آخرین اخبار و شایعات منتشر شده برای نسخه بعدی بزرگ اندروید، یعنی اندروید Q منتشر شد. طرفداران گوشی های اندروید روز به روز در حال افزایش است. در سال 2019 ما شاهد انتشار اندروید Q خواهیم بود.این در حالی است که اندروید pie در آگوست سال گذشته با ایرادات وارده ای منتشر شد.

سوالات متداول درباره اندروید کیو

  • اندروید کیو چیست ؟
    اندروید Q نسخه بعد و تایید نشده اندروید می باشد.
  • زمان انتشار اندروید Q چه زمانی خواهد بود؟
    هنوز معلوم نیست.
  • چه گوشی هایی می توانند Android Q را دانلود کنند؟
    تقریبا همه گوشی های اندروید میتوانند از این سیستم عامل استفاده کنند.
  • هزینه استفاده از اندروید کیو چقدر است؟
    احتمالا به روزرسانی به نسخه جدید اندروید کیو رایگان خواهد بود.

تاریخ انتشار  android Q

گوگل هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان انتشار android Q ارائه نداده است.ما می توانیم بگوییم کخ گوگل رسما Android Q را در اوایل ماه مارس ارائه خواهد داد.اما به احتمال زیاد ، Android Q ممکن است در اوایل ماه اوت رخ دهد.

ویژگی های آندروید Q

گوگل IO 2019 احتمالا به ویژگی های اندروید Q سیستم عامل کاملا متفاوت تر از نسخه های قبل ارائه دهد.

  • حالت تاریک سیستم
    حالت تاریک سیستم

    یکی از مهم ترین تفاوت های اندروید q ، حالت تاریک آن است. البته این ویژگی به صورت انتخابی به حالت تاریک یا روشن سیستم عامل می باشد.قسمت های دیگر مانند پس زمینه پنل ، تنظیمات سریع و اعلان ها سیاه و سفید به نظر می رسد تا در برابر پس زمینه های تیره تر نشان داده شود.توسعه دهندگان همچنین گزینه ای را اعمال خواهند کرد حالت تغییر رنگ بر اساس شبانه روز انتخاب شود.

  • مجوزهای بیشتر اجازه دسترسی

    در این نسخه اندروید امکان ارائه اجازه دسترسی به قسمت های مختلف سیستم عامل وجود دارد.کاربران می توانند در یک پنل اجازه دسترسی به میکروفون یا لوکیشن یا هر قسمت دیگری را تعیین نمایند.شما همچنین می توانید به مجوز هر برنامه دسترسی داشته باشید و آنها را به صورت جداگانه تغییر دهید یا تعیین کنید که آیا دسترسی، خاموش، یا فقط در حالی که برنامه باز است مجوز دسترسی داشته باشد.

  • ابزارهای برنامه نویسی

     

    اندروید کیو

    اندروید کیو

    بازگشت به ویندوز Freeform، که به شما اجازه می دهد تا آنها را پس از فشار دادن و نگه داشتن یک نماد برنامه در مرور کلی برنامه های تازه را فعال کنید.از طرف دیگر، XDA نیز یک ویژگی به نام “بازی به روز رسانی بسته بندی اولویت” قرار داده است. از آنجا که  تمام رابط کاربر به پایان نرسیده است، و یا برخی از ویژگی های این سیستم عامل ناقص می باشد – مانند ضبط صفحه نمایش – هنوز اطلاعات واضح و روشنی در این زمینه منتشر نشده است.

 

  1. آقای تعمیرات موبایل

    آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  گوشی Vivo Y93
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها