همه چیز درباره آیفون 11

مفتخریم اعلام کنیم که آیفون 11 اواخر 2019 عرضه خواهد شد.گزارش های زیادی از وجود یک لنز سه گانه آیفون 11 رسیده است. به علاوه، یک تکنولوژی جدید درآیفون 11 ایجاد می شود که مقدار کمی شکاف در این گوشی وجود داشته باشد.آیفون 11  به ارتقاء هرچه بیشتر نسبت به  آیفون XS خواهد داشت، اگر چه ما انتظار نداریم آیفون جدید سبب هوشمند شدن خط تلفن  اپل گردد،چیزی که به تازگی به تازگی در آیفون X در سال 2017 دیده ایم.

قیمت آیفون 11

قیمت آیفون 11 احتمالا در حدود 999 دلار شروع می شود (999 پوند، AU 1،579).با این حال، همانطور که اطلاع دارید اپل مثل روال قبل فروش بالای گذشته را ندارد، شاید آیفون 11 یک مقداری ارزان تر توسط شرکت ارائه خواهد شد.تاریخ ارائه آیفون 11 ، 12 سپتامبر 2019 می باشد .باید منتظر بمانیم ببینیم این بار اپل با چه شگفتی دیگری وارد بازار خواهد شد.با سه آیفونی که در سال 2018 عرضه گردید، انتظار می رود اپل در سه ماهه این سال آیفون 11 با مدل های  iPhone 11 Max و iPhone 11R (با نام TBC) ارائه کند.

تغییرات عمده در دوربین  آیفون 11

شرکت اپل تغییرات عمده‌ای در سیستم دوربین آیفون 11 اعمال نموده است. تمامی 3 اسمارت‌فون جدیدی که در سال 2018 ععرضه شده اند، مجهز به سیستم دوربین TrueDepth جهت پشتیبانی از فناوری فیس آی‌دی خواهند بود.یعنی دکمه زوم و سنسور اثرانگشت تاچ آی‌دی طی سال جاری به طور کامل از پرچم‌دار اپل حذف خواهند شد. دوربین آیفون 11با یک طراحی تمیز و ظریف که مطمئنا هدایت را به خود جلب می کند.

دوربین ایفون 11

 

تمرکز بر هوش مصنوعی در آیفون 11

خیلی از شایعات پیرامون iphone 11 بیان می کند که اپل در سال 2018 با عرضه نسخه ارتقا یافته سیری که امکان ایجاد اشکالی از همکاری با اسپیکر هوم‌پاد را دارد، تمرکز ویژه‌ای بر مقوله هوش مصنوعی خواهد داشت. بعلاوه اپل عملکرد فناوری‌هایواقعیت‌افزوده و واقعیت‌مجازی را در گوشی‌های سری آی‌فون 11 ارتقا خواهد داد و این موضوع به ما اطمینان می‌دهد که سیستم محبوب فیس آی‌دی در آی‌فون‌های آینده، هوشمندتر و ایمن‌تر است.

هوشمندی آیفون 11

طراحی جدید iphone 11

طراحی فعلی XS و XS Max فوق العاده است . جامد، مطمئن  و براق. این یکی از ظواهر مطلوب ترینبازار پسند خواهد بود.اپل آیفون این طراحی را به عنوان اصل در طراحی های خود ملاک قرار داده است.مااین نوع طراحی را در  HTC دیده ایم . اگر اپل بتواند از این فن آوری بهره ببرد، این نوع طراحی را خیلی زیبا تر ارائه خواهد داد، این آغازی بر پایان وجود دکمه فیزیکی روی صفحه گوشه خواهد بود.

طراحی جدید آیفون 11

 

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  پشتیبانی آیفون 12 از سیستم مسیریابی BeiDou
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها