تعویض کاور پشت Samsung Galaxy A3 2016

تعویض کاور پشت Samsung Galaxy A3 2016 ، یکی از سری اموزش های تعمیرات موبایل سامسونگ می باشد،که اقای تعمیرات موبایل امروز در این مقاله ارائه می دهد.

معرفی گوشی Galaxy A3 سامسونگ

برخی از ویژگی های فنی گوشی  Galaxy A3 سامسونگ عبارت است از:

  • نوع Super AMOLED لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
  • سایز 4.7 اینچ (~67.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
  • رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (~312 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
  • محافظ کورنینگ گوریلا گلس 4

اگر شما هم صاحب این گوشی زیبا و پرطرفدار هستید و نیاز دارید به تعویض کاور پشت Samsung Galaxy A3 2016 آن دارید این آموزش را خوب مطالعه و با مراحل آن گام به گام پیش بروید.

 

 

مرحله اول

  • ابتدا گوشی خود را خاموش نمایید.
  • سپس با همان دستگاه iopener معروف که قبلا در آموزش تعمیرات موبایل ،معرفی کردیم شرع به باز کردن کاور پشت گوشی میکنیم.

 

 

مرحله دوم

fبه محض این که دستگا به اندازه یک شیار کار را از بدنه جدا کرد،از یک تیغه پلاستیکی برای جدا کردن بقیه قسمت ها با حرکت رو به جلو در جهت شیار،کمک بگیرید.

مرحله سوم

همین که یه طرف کاور از بدنه جدا شد، از طریق یک تیغه پلاستیکی دیگر شروع به باز کردن طرف دیگر کاور کنید. مواظب باشید فشار رو بالای زیادی وارد نکنید تا کاور شکسته نشود.

مرحله چهارم

  • یک کارت پلاستیکی را در پایین قرار دهید و آن را زیر پوشش پشتی بکشید.
  • کارت را رو به جلو حرکت دهید تا به دوربین عقب برسید.
  • حالا شما می توانید به آرامی پوشش پشت گوشی را بالا برده و در نهایت آن را حذف کنید.

آموزش حضوری تعمیرات موبایل سامسونگ

به همین راحتی شما طبق این آموزش توسط سایت اقای تعمیرات موبایل، توانستید اقدام به تعویض کاور پشت Samsung Galaxy A3 2016 کنید.شما عزیزان کارآموز میتوانید در دوره های آموزش حضوری تعمیرات موبایل اقای تعمیراتموبایل شرکت کنید. شما عزیزان تحت نظر اساتید برجسته و با سابقه مرکز تعمیرات موبایل، در اندک مدت تبدیل به استادکار تعمیرات انواع گوشی موبایل خواهید شد.

مزایای دوره های آموزش تعمیرات موبایل

آموزش حضوری تعمیرات موبایل سامسونگ ، با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت آموزش، توسط مرکز بزرگ آقای تعمیرات موبایل درخدمت عموم کارآموزان عزیز می باشد. دوره آموزش تعمیر موبایل سامسونگ شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل مجزا می باشد. کلاس تعمیر موبایل زیر نظر تعمیرکار ماهر و بسیار خبره موبایل و با جدیدترین ابزارهای تخصصی گوشی بصورت عملی میباشد. آموزشگاه موبایل آقای تعمیرات موبایل قدیمی ترین و بهترین مرکز آموزش تعمیر تلفن همراه شناخته شده است.

بخوانید  تعمیرات موبایل شیائومی در نیاوران
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها