اینستاگرام، برنامه ای که در طی مدت کوتاهی توانست افراد زیادی را به خود جذب کند و تبدیل به یک شبکه اجتماعی بسیار پر طرفدار شود. برنامه ای که امروزه استقبال زیادی از آن شده است. اینستاگرام شبکه اجتماعی جادویی این روزهای دنیا، که هرچیزی در آن پیدا می شود بسته به این که به چه چیزهایی علاقه دارید حتی قصد کار و فروش دارید، می توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی هایتان را دنبال کنید. اینستاگرام نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگر مزایا و معایب خود را دارد اما بدون شک این شبکه ی اجتماعی امروزه بسیار قدرتمند تر از سایر گزینه ها عمل کرده است.

افرادی هستند که برای کسب و کار چندین اکانت دارند و ممکن است با فراموش کردن رمز عبور خود مواجه شوند و مجبور به حذف اینستاگرام یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام می شوند اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید باید از روش های خاصی برای بازگردانی اکانت اینستاگرام استفاده کنید . به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام را خدمتتان ارائه کنیم. باما همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر پیسنهاد می کنیم ساخت اکانت در اینستاگرام | ایجاد حساب کاربری اینستاگرام  را مطالعه کنید. 

آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات برای افراد کاربر غیرفعال شدن پیچ اینستاگرام است و کاربران دسترسی به اکانت خود ندارند، و به دنبال راه هایی برای برطرف کردن این مشکل هستند. بازگردانی اکانت اینستاگرام از چهار مسیر امکان پذیر می باشد در ادامه شما را با این راه ها آشنا خواهیم کرد.

بازگردانی اکانت اینستاگرام از طریق ایمیل

یکی از روش های بازگردانی اکانت اینستاگرام استفاده از ایمیل می باشد. همان طور که می دانید شما در زمان ساخت اکانت، یک ایمیل برای خود ثبت می کنید اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید اما همچنان ایمیل و رمز ایمیل تان دسترسی دارید، می توانید با طی کردن مراحل زیرآن را بازیابید.

ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و گزینه Forgat Password را لمس کنید.

در گام بعدی با گزینه مشکلات ورود به سیستم مواجه می شوید، از درست بودن نام کاربری مطمئن شوید و آن را وارد کنید.

سپس روی ارسال لینک ورود کلیک کنید در این صورت اینستاگرام ایمیلی با کد بازیابی رمزعبوربه شما ارسال می کند.

بعد از باز کردن ایمیل روی گزینه reset your Instagram Paasword  کلیک کنید. سپس می توانید چسورد جدید خود را وارد کنید و گزینه تایید پسورد جدید را لمس کنید برای تکمیل فرایند گزینه Reset password کلیک کنید.

بازگردانی اکانت اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه

یکی دیگر از ساده ترین روش ها بازگردانی اکانت اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه است. شما ار این راه به راحتی می توانید مجدد از اینستاگرام خود استفاده کنید برای انجام این روش مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

دو کادر در صفحه اول برای شما نمایش داده می شود، بر روی گزینه get help signing in کلیک کنید.

در مرحله بعدی به شما سه راه پیشنهاد داده می شود. گزینه send an sms را انتخاب کنید.

سپس به شماره ای که بر روی اکانت شما ست شده است. لینکی ارسال می شود آن را باز کنید.

در مرحله بعدی بعد از باز کردن لینک، صفحه ای برای شما باز می شود که شامل دو کادر است. رمز عبور جدید خود را وارد کنید در کادر بعدی نیز مجدد رمز عبور جدید خود را وارد کنید.

در مرحله آخر بر روی گزینه reset password کلیک کنید. با این کار شما می توانید با همان یوزنیم قبلی و رمز عبور جدید، وارد اکانت قبلی خود شوید.

بازگردانی اکانت اینستاگرام از طریق حساب فیسبوک

راه دیگر برای بزگردانی اکانت اینستاگرام، از طریق حساب فیسبوک شما می باشد. اگر شما اطلاعات فیسبوک خود را در اختیار دارید می توانید از طریق این را برای بازگردانی اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید.

بعد از اینکه برنامه اینستاگرام خود را باز کردید، گزینه log in with facebook کلیک کنید.

در صفحه دو گزینه برای شما نمایش داده می شود در آن دو گزینه اطلاعات مربوط به حساب فیسبوک خود را وارد کنید. و بر روی گزینه log in کلیک کنید.

در مرحله بعدی گزینه بازنشانی از فیسبوک را لمس کنید و با روش های بالا می توانید اکانت خود را به راحتی بازگشایی نمایید. 

جمع بندی

اینستاگرام امروز بیشترفت چشمگیری کرده است و توجه بسیار از کاربران را در سراسر جهان به خود جلب کرده و یکی از پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی محسوب می شود. حال چنین با شبکه ای ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه شوید ما در این مقاله سعی کردیم آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام را خدمتتان ارائه کنیم امیدواریم این آموزش برای شما مفید  بوده باشد. برای اطلاعات بیشتر سری به ۱۰ ترفند برای ضبط ویدئو بهتر با گوشی موبایل بزنید. 

 

بخوانید  تاریخ انتشار اندروید 13
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها