گوشی هوشمند Galaxy M62 سامسونگ

خبر خوش آقای تعمیرات موبایل به شما اینکه به زودی یعنی در تاریخ سوم مارچ شاهد معرفی گوشی هوشمند Galaxy M62 سامسونگ خواهیم بود. کمپانی سامسونگ هفته گذشته، از گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام Galaxy F62 در هند رونمایی کرد. این محصول به باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز بود. چند روز پیش، شاهد عرضه اسمارت فون یاد شده به بازار بودیم. این اتفاق تنها در کشور هند روی داد. اما اگر علاقمند به خرید این محصول هستید، خبرهای خوبی برای شما به همراه آورده‌ایم.

اولین کشور عرضه کننده گوشی هوشمند Galaxy M62 سامسونگ

همان طور که در بنر بالا مشاهده می‌کنید، اسمارت فون گلکسی ام 62 در تاریخ سوم مارچ مصادف با سیزدهم اسفند ماه در کشور مالزی عرضه می‌شود. اکانت رسمی سامسونگ در کشور مالزی، این خبر را تأیید کرده است و به این ترتیب در روز موعود، باید منتظر ارائه Galaxy M62 در کشور مالزی باشیم. اما یکی از مهم ترین تفاوت‌های میان Galaxy F62 و Galaxy M62 را می‌توان در رنگ‌بندی آن ‌ها دانست. گلکسی ام 62 نسبت به مدل مشابه خود میزبان رنگ‌های کمتری است و تنها در رنگ‌های Laser Grey و Laser Blue عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند Galaxy M62 سامسونگ 

 مشخصات Galaxy M62 به صورت زیر اعلام شده است:

  • نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • پردازنده اگزینوس 9825
  • 6 یا 8 گیگابایت رم
  • حافظه 128 گیگابایتی قابل ارتقاء
  • دوربین چهارگانه (64 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل اولتراواید، 5 مگاپیکسل ماکرو و 5 مگاپیکسل تشخیص عمق)
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 7000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی
بخوانید  پاوربانک مینی ZMI شیائومی در چین
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها