لیستی از گوشی های 2022 را در این مطلب اورده ایم. گوشی‌هایی که در آینده برای سال 2022 روانه بازار خواهند شد. گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲.

به روز ترین اخبار روز دنیای موبایل در سایت آقای تتعمیرات موبایل.

گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲

سرعت تکامل گوشی های هوشمند خیلی سریع پیش می رود، در اینجا به گوشی‌هایی که هنوز عرضه نشده‌اند، یعنی گوشی‌های آینده برای سال 2022 نگاهی خواهیم انداخت. ما این لیست را به‌طور منظم با اخباری که در آینده به دستمان میرسد به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نسل آینده گوشی ها. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، در اینجا برخی از گوشی های پیش بینی شده برای سال 2022 آورده شده است:

OnePlus 10 Pro
نوکیا X50
خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ
Oppo Find X4
اپل آیفون 14
هواوی میت 50 پرو
گوگل پیکسل 6a
Apple iPhone SE 2 Plus
Google Pixel Fold
بلک بری 5G
ONLEAKS / ZOUTON

1: OnePlus 10 Pro

OnePlus 10 Pro

رندر های گوشی نسل بعدی OnePlus به ما نشان داده است که ممکن است چه شکلی باشد اما خبرهای دیگری هم شنیده ایم. می‌توانیم اسنپدراگون S8 Gen1، صفحه نمایش LTPO 2K 120 هرتزی و کیفیت های بالاتر را برای بهبود دوربین پیش‌بینی کنیم. با اینحال انتظار میرود که در ژانویه 2022 فاش شود.

2: نوکیا X50

گوشی های هوشمند جدید سال ۲۰۲۲

اگرچه شایعات زیادی در مورد جایگزینی نوکیا 9 PureView منتشر شده، اما به نظر می رسد درست نباشد. در عوض نوکیا ممکن است گوشی نوکیا 8.3 با پنج دوربین را معرفی کند که احتمالاً نوکیا X50 نامیده شود. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، سخت افزار سری اسنپدراگون 700 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. که محتمل در سال 2022 راه اندازی خواهد شد.

بخوانید  مشخصات گوشی نوکیا ۵.۳ | Nokia 5.3
3: خانواده گلکسی s22 سامسونگ

Samsung Galaxy S22 family

انتظار میرود خانواده دستگاه های سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus و S22 Ultra در فوریه 2022 عرضه شوند و گوشی نمایشگر 6 اینچی تا 6.81 اینچی خواهد داشت. Ultra دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 12 برابر خواهد بود. گوشی های کوچکتر دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین ممکن است Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD برای این دستگاه ها در دسترس باشد.

4: اوپو Find X4

گوشی های هوشمند جدید سال ۲۰۲۲

تایید شده است که Oppo از MediaTek Dimensity 9000 در محصول آینده ایکس Find X استفاده خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست کدام یک. کمی مبهم است، زیرا Oppo همچنین سخت افزار NPU خود، MariSilicon را به عنوان سخت افزار نسل بعدی پرچمدار Find X معرفی کرده است، بنابراین ممکن است از هر دو استفاده کند.

5: اپل آیفون 14

Apple iPhone 14

با توجه به روال همیشگی اپل از چرخه طراحی 2 ساله، آیفون 14 باید یک طراحی کاملاً جدید را به همراه داشته باشد. این گوشی ممکن است فاقد ناچ باشد و یک دوربین سوراخ‌دار داشته باشد درحالیکه Touch ID در زیر نمایشگر قرار بگیرد. ما انتظار داریم که در ماه اکتبر به طور معمول اعلام شود. گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲

6: هواوی میت 50 پرو

گوشی های هوشمند جدید سال ۲۰۲۲

گفته میشود هواوی میت 50 پرو با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.8 اینچی بسیار بزرگ است. همچنین این دستگاه از Kirin 9000 پشتیبانی می‌کند. شایعات از راه اندازی در مارس 2022 خبر می دهند.

7: گوگل پیکسل 6a

Google Pixel 6a

Google Pixel 6a با استفاده از طراحی مشابه مدل‌های Pixel 6، اولین افشاگری‌های خود را انجام داد. به نظر می رسد که این مدل می تواند یک دوربین دوگانه ارائه دهد، اما هدف اصلی ارائه یک مدل ارزان تر خواهد بود. نمی توان گفت که چه چیزی ممکن است آن را تامین کند، یا چقدر هزینه خواهد داشت. راه اندازی این گوشی احتمالا تا می 2022 طول بکشد.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی نوکیا G22
8: اپل آیفون SE پلاس

Apple iPhone SE Plus

به محض معرفی آیفون SE 2020، شایعاتی در مورد یک مدل بزرگتر منتشر شد. با توجه به اینکه آیفون SE اساساً بدنه آیفون 8 را می گیرد، سوال این است که آیا یک مدل پلاس عرضه خواهد شد یا خیر. آیا اپل این گوشی ارزان را راه اندازی خواهد کرد؟ گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲

9: Google Pixel Fold

Google Pixel Fold

اخبار مربوط به  پیکسل تاشو اولین بار در سال 2019 منتشر شد، با اخبار ثانویه در سال 2020 که حاکی از آن بود که در سه ماهه چهارم سال 2021 عرضه خواهد شد. شایعات زیادی منتشر شد، اما هیچ شایعه ای در سال 2021 به واقعیت تبدیل نشد و این سوال را ایجاد کرد که آیا شاهد راه اندازی آن در سال 2022 خواهیم بود یا خیر.

10: بلک بری 5G

BlackBerry 5G

مجوز بلک بری منتشر شده است و اکنون در OnwardMobility وجود دارد. هنگامی که اعلام شد بلک بری پشتیبانی از سرویس های قدیمی را قطع می کند، OnwardMobility به مشتریان اطمینان داد که یک گوشی 5G بلک بری هنوز در دست ساخت است. و ما منتظر خواهیم ماند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …
بخوانید  مشخصات گوشی موبایل تسلا پای | Tesla Pi 5g

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲
منبع: به گزارش از.  pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها