چگونه آیفون خود را خاموش یا فورس ریستارت کنیم؟ در این مطلب در مورد نحوه فورس ریستارت کردن آیفون خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

انجام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی آیفون در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

نحوه فورس ریستارت کردن آیفون

زمانی وجود داشت که خاموش کردن تلفن مطمئناً نیازی به مقاله ای برای کمک نداشت. در آن زمان، یک دکمه پاور وجود داشت، آن را فشار میدادید تا روشن یا خاموش شود. همین! این روزها همه چیز کمی پیچیده تر است. خاموش کردن و راه‌اندازی مجدد آیفون فقط به این معنی نیست که یک دکمه را فشار دهید و بس.

در اینجا ما به بررسی نحوه روشن یا خاموش کردن آیفون خود و همچنین نحوه فورس ریستارت کردن آیفون در صورت بروز هر گونه مشکلی می پردازیم.

چگونه آیفون خود را فورس ریستارت کنیم؟

چگونه آیفون خود را فورس ریستارت کنیم؟

اگر آیفون شما پاسخ نمی‌دهد و می‌خواهید آن را به اجبار ریستارت کنید، این فرآیند به مدل آیفون شما بستگی دارد.

اگر آیفون 8 یا جدیدتر دارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

دکمه افزایش صدا را فشار دهید و سریع رها کنید.
سپس کاهش صدا را فشار دهید و سریع رها کنید.
دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید.
وقتی لوگوی اپل ظاهر شد، دکمه را رها کنید.

اگر آیفون 7 دارید، باید دکمه کاهش صدا و دکمه Sleep/Wake را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و سپس هر دو دکمه را رها کنید. اگر آیفون قدیمی‌تری دارید، مانند iPhone 6S یا نسل اول آیفون SE، باید همزمان دکمه Sleep/Wake و Home را فشار دهید و نگه دارید. باز هم صبر کنید تا لوگوی اپل ظاهر شود و دکمه ها را رها کنید. نحوه فورس ریستارت کردن آیفون

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A34

چگونه آیفون خود را خاموش کنیم؟

برای خاموش کردن آیفون خود در صورت داشتن Face ID، باید دکمه کناری سمت راست دستگاه خود را به همراه دکمه افزایش یا کاهش صدا به طور همزمان فشار دهید. این دو دکمه را فشار دهید و نگه دارید و  گزینه ی “برای خاموش کردن بکشید”. برای شما نمایش داده میشود. و  آیفون شما خاموش خواهد شد.

برای روشن کردن مجدد آیفون خود، دکمه سمت راست دستگاه خود را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. اگر iPhone SE یا آیفون دیگری با Touch ID به جای Face ID دارید، دکمه کناری را به تنهایی فشار دهید و نگه دارید و بلغزانید تا خاموش شود. برای روشن کردن تاچ آیدی آیفون، دکمه کناری را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

نحوه فورس ریستارت کردن آیفون
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها