واتس اپ در نهایت به همه اجازه می دهد عکس پروفایل، آخرین بازدید و درباره خود را از افراد خاص مخفی کنند. در این مطلب به بررسی ویژگی های جدید واتس اپ میپردازیم. با ما همراه باشید.

آخرین اخبار روز تکنولوژی و دنیای موبایل؛ تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

واتس اپ سال گذشته کار بر روی تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را آغاز کرد که به کاربران اجازه می داد عکس های نمایه، آخرین بازدید و اطلاعات درباره افراد خاص را در لیست مخاطبین خود مخفی کنند. در دسترس بودن آن از زمانی که در نسخه بتا بود محدود بود، اما این شرکت اعلام کرد که در نهایت برای همه کاربران خود در سراسر جهان در دستگاه‌های آیفون و اندروید عرضه می‌شود.

ویژگی های جدید واتس اپ

ویژگی های جدید واتس اپ

برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی شما به صورت آنلاین، گزینه های جدیدی در تنظیمات کنترل حریم خصوصی شما ارائه شده است. اکنون می‌توانید انتخاب کنید چه کسی از لیست مخاطبین شما می‌تواند عکس نمایه، درباره و وضعیت آخرین بازدید شما را ببیند. تا به حال، شما سه گزینه حفظ حریم خصوصی برای عکس نمایه خود، آخرین بازدید و اطلاعات درباره؛ همه، مخاطبین من و هیچ کس، داشتید. گزینه چهارم به نام “مخاطبین من به جز…” که قبلاً برای حریم خصوصی وضعیت موجود بود به این موارد اضافه میشود.

همانطور که از نام آن پیداست، گزینه جدید به شما این امکان را می دهد که عکس پروفایل واتس اپ، آخرین بازدید و اطلاعات درباره خود را به افرادی که در لیست مخاطبین خود هستند به جز کسانی که حذف می کنید نشان دهید. اما شایان ذکر است که اگر آخرین بازدید خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، شما هم نمی‌توانید آن‌ها را ببینید، درست مانند تیک خواندن! با تنها تفاوت این که مورد آخر همیشه برای چت‌های گروهی روشن می‌ماند، حتی زمانی که شما آن را خاموش کرده اید.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی poco m3 + قیمت

برای امتحان این کنترل حریم خصوصی جدید، می توانید به تنظیمات > حساب > منوی حریم خصوصی(Settings > Account > Privacy menu) در دستگاه های iPhone و Android بروید.

علاوه بر راه اندازی گسترده کنترل حریم خصوصی جدید، واتس اپ همچنین چند ویژگی تماس گروهی را اعلام کرد که به کاربران این امکان را می دهد که در حین تماس گروهی دیگران را بی صدا کنند. و همچنین می توانند به افراد خاصی پیام ارسال کنند. همچنین هنگامی که شخصی به تماس گروهی خارج از صفحه می‌پیوندد، بنری را مشاهده خواهید کرد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها