ویژگی های اصلی ویندوز 11

هفته گذشته، مایکروسافت بلید اینسایدر ویندوز 11 را برای کاربران منتشر کرد.در این مقاله به معرفی ویژگی های این سیتم عامل خواهیم پرداخت⭐️. بالاخره کاربران توانستند به نسخه پایدار و امن ویندوز 11 دسترسی پیدا کنند.  وجود چندین و چند قابلیت مهم و کاربردی بود که شاید ویندوز 11 را به بهترین ویندوز عرضه شده تا امروز مبدل سازد. البته شایان ذکر است که شاید برخی از این ویژگی‌ها مربوط به رابط کاربری ویندوز 11 باشند. ولی همین نکات هم بسیار چشم‌نواز و زیبا طراحی شده‌اند. باید اشاره کرد که مایکروسافت همچنان در حال تست ویندوز 11 است و به رفع ایرادات آن می‌پردازد. ویندوز 11 قرار است در پایان سال جاری میلادی و در تعطیلات کریسمس عرضه شود. در واقع، ویندوز 11 برای کامپیوتر‌های شخصی در بازه دی-بهمن 1400 عرضه خواهد شد.

کنترل همه‌جانبه مدیا

این ویژگی شاید بخش اکشن سنتر ویندوز 10 را از تنهایی درآورد! چرا که در ویندوز11 کاربر می‌تواند تمام فایل‌های صوتی و تصویری در حال پخش در سیستم خود را از طریق بخش اکشن سنتر کنترل کند. در واقع، اهمیتی ندارد کاربر در حال پخش چه نوع فایلی است. به طور مثال، کاربر قادر است یک ویدیو در یوتیوب پخش کند، آهنگ موردعلاقه‌اش را در اسپاتیفای کنترل کند و یا ویدیو ذخیره شده در ویندوز را پخش کند. تمام این آیتم‌ها در اکشن سنتر قابل نمایش و کنترل است.

رابط کاربری الهام‌گرفته از مک

ویندوز 11 از طراحی مدرنی بهره می‌برد که با لبه‌های گرد و سایه‌های پشت تصویر، ظاهری بسیار چشم‌نوار به خود گرفته است. شاید بزرگترین تغییر ویندوز 11 محل قرار گیری تسکبار و منوی استارت بازطراحی شده آن باشد. در واقع، رابط کاربری ویندوز 11 بیشتر از گذشته زیبا و کاربردی شده و بهبود‌هایی بزرگ نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز را شاهد بوده است. البته همین تغییرات هم باعث شده تا بسیاری این نسخه جدید از ویندوز را شبیه به سیستم عامل macOS اپل بدانند.

بخوانید  تعمیرات تخصصی موبایل شیائومی درشهرستان سبزوار

پشتیبانی از برنامه‌های اندورید و استور آمازون

بله، شاید این نکته عجیب باشد ولی ویندوز 11 قادر است اپلیکیشن‌های اندورید را به طور کامل و بی‌نقص اجرا کند. به علاوه، اپلیکیشن‌های اندورید از پردازنده‌های مدل اینتل و ای‌ام‌دی (AMD) پشتیبانی می‌کند. همچنین ویندوز 11 همراه با استور آمازون برای اپلیکیشن‌های اندروید عرضه می‌شود تا برای نصب اپلیکیشن‌های اندوریدی نیاز به بهره‌گیری از منابع Third-party نباشد.

مایکروسافت استور جدید

استور مایکروسافت در ویندوز 11 به طور کلی تغییر کرده است به این صورت که از طراحی کشیده‌تری نسبت به نسخه ویندوز 10 بهره می‌برد و از اپلیکیشن‌های توسعه داده‌شده در سایر پلفترم‌ها مانند NET، Win32 و جاوا نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربر می‌تواند توسط استور جدید افزونه و تم‌های جدیدی به مرورگر مایکروسافت اج اضافه کند. از دیگر نکات این استور جدید رابط کاربری ساده و سرراست آن است که برای بهبود تجربه گشت و گذار در محیط استور طراحی شده است.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
  • تعمیرات موبایل موتورولا
بخوانید  گوشی Mi CC9 Pro به زودی معرفی می شود
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها