در این مطلب به بررسی ردمی Note 11 شیائومی و مشخصات و ویژگی های آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی خدمات تعمیرات گوشی های شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بررسی ردمی Note 11

این گوشی مقرون‌ به‌ صرفه با مشخصات خوبی است. با این حال، در عملکرد، مشکلاتی وجود دارد که کار را سخت میکند. برای بررسی های دقیق تر در ادامه با ما همراه باشید.

نقاط قوت
مشخصات قوی در قیمت پایین
عمر باتری طولانی مدت
دوربین اصلی مناسب
نقاط ضعف
مشکلات مختلف خرابی، خاموشی و تاخیر؛ کار با آن را سخت میکند.
نرم‌افزار MIUI با کنترل‌های باتری/اعلان‌ها مشکل دارد.

وقتی صحبت از تلفن های مقرون به صرفه می شود، Redmi یکی از آن نام های بی نظیر است که مشخصات قوی را برای کسانی که بودجه کمتری دارند ارائه می دهد. همچنین Redmi Note 10 Pro را در حال حاضر، به عنوان یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه ای که می توانید خریداری کنید، در نظر داشته باشید.

ردمی نوت 11؛ دستگاه مقرون به صرفه 2022 برای سری های به روز شده که خط تولید را با صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی سریع تر تقویت می کند. اما آیا این مدل سطح پایه ارزشش را دارد یا باید کمی بیشتر خرج کنید و به جای آن به سراغ نوع پرو باشید؟

طراحی و نمایشگر

نمایشگر

پنل 6.43 اینچی AMOLED، رفرش 90 هرتز، رزولوشن 1080 در 2400
ابعاد: 159.9 x 73.9 x 8.1 میلی متر / وزن: 179 گرم
رنگ: خاکستری گرافیت، سفید مرواریدی، آبی
اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار
حفاظت از گرد و غبار و آب IP53
جک 3.5 میلی متری هدفون

همانطور که از خلاصه مشخصات بالا می بینید، Redmi Note 11 در مورد ویژگی ها مشکلی ندارد. استفاده از AMOLED در این قیمت مشخص نیست در حالی که پنل 90 هرتز نرخ تازه‌سازی مناسبی را ارائه می‌کند. جالب اینجاست که نسخه چینی اصلی این گوشی مشابه نیست و به جای آن یک پنل LCD با مقیاس بزرگتر ارائه می دهد. پنل 6.6 اینچی به جای 6.43 اینچی.

بخوانید  مشخصات گوشی گوگل پیکسل 7 پرو | Google Pixel 7 Pro

صفحه نمایش از آنچه در گوشی‌های سطح بالای امروزی می‌بینید بزرگ‌تر است، اما از لحاظ ظاهری کم و بیش شبیه به Moto G31 است. در واقع وضوح و اندازه پنل بین این دو گوشی بسیار شبیه است، اما Redmi نرخ تازه‌سازی سریع‌تری را در این جفت ارائه می‌دهد (فقط به‌عنوان گزینه‌های 60 هرتز یا 90 هرتز قابل انتخاب است، و البته  متغیر نیست.

سایر ویژگی‌ها از جمله ضد گرد و غبار و مقاومت محدود در برابر آب IP53 قابل قبول هستند. به‌علاوه یک اسکنر اثرانگشت که در کنار تعبیه شده است. در غیر این صورت، طراحی نسبتاً ساده است. پشت پلاستیکی در سه رنگ مختلف ارائه می‌شود، بافت چشم‌گیری ندارد، اما در کل مرتب است. همچنین دوربین خیلی بیرون نمی‌زند که وقتی روی سطحی قرار میگیرد، گوشی را تکان دهد.

سیستم

سیستم

چیپست کوالکام اسنپدراگون 680، 4 گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی 64/128 گیگابایتی، افزایش کارت حافظه microSD
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 33 واتی
فقط 4G

Redmi Note 11 یک گوشی سطح پایه ایست که واقعا جذاب به نظر می‌رسد. جز وقتی که از آن استفاده میکنید. در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟
اول از همه: مشکلات خاموشی. معمولا زمانی که اجازه می‌دهید برنامه‌ای بی استفاده بماند، صفحه نمایش به‌طور خودکار خاموش می‌شود تا گوشی بتواند عمر باتری را ذخیره کند (کاملاً عادی)، این مورد برای فعال‌سازی مجدد Note 11 همانطور که انتظار میرود کمی مشکل است.

دوم، گاهی اوقات منجر به خرابی کلی می شود. طوری که نیاز به فشار دادن و نگه داشتن طولانی دکمه پاور است. گاهی با گزینه«سیستم پاسخ نمی‌دهد» گوشی پس از مدتی به شکل قابل استفاده برگشته. با این حال، این روند ایده آل نیست. سوم، گاهی اوقات تناقض هایی در عملکرد پردازنده و نرم افزار بوجود می آید که  همیشه نمی تواند یک خروجی ثابت ارائه دهد. به عنوان مثال، در برخی از بازی‌ها، ممکن است انیمیشن‌های فوق‌العاده روان و پس از آن هنگ شدن های جزئی را تجربه کنید. البته خیلی کم احساس میشود.

بخوانید  مشخصات سامسونگ گلکسی A54 و A34 لو رفت.

احتمالا دلایل همه این مشکلات ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار باشد. از یک طرف، استفاده نوت 11 از پلتفرم اسنپدراگون 680 کوالکام در واقع آن را در مقایسه با نوت 10 قبلی با اسنپدراگون 678 یک پله عقب تر میبرد.(پلتفرم نوت 10 از هسته های A76 جدیدتر استفاده می کند، نوت 11 از A73 قدیمی تر استفاده می کند که ممکن است  خوب نظر برسد، اما اینطور نیست). از سوی دیگر، پیاده سازی نرم افزار MIUI Global 13 شیائومی احتمالاً مشکلات خاص خود را ارائه می دهد.

عملکرد

بررسی ردمی نوت 11

همانطور که قبلا اشاره کرده‌ایم، MIUI گاهی اوقات مشکلاتی را در اعلان‌ها ایجاد میکند، زیرا صرفه‌جویی در باتری را برای هر برنامه مدیریت می‌کند و خودکار عمل میکند. اما بصورت کلی در Redmi ما به ندرت با مشکلات خرابی مواجه شده‌ایم. با این حال، سوایپ به سمت چپ و راست برای نمایش اعلان‌ها/تنظیمات که بیشتر شبیه استفاده از آیفون است تا دستگاه اندرویدی مورد توجه نیست. بررسی ردمی Note 11

البته این یک گوشی مقرون به صرفه است، و ما انتظار معجزه نداریم، اما واقعیت این است که مدل قبلی Redmi Note 10 Pro در کل بسیار بهتر از این گوشی بود. بنابراین، منتظر نسخه پرو هستیم. به هر حال، اگر از ردمی نوت 11 بیش از حد استفاده نکنید و از باز بودن چندین برنامه همزمان اجتناب کنید گوشی خوبی است. عمر باتری نگران کننده نیست، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در اینجا به راحتی یک روز را دوام می آورد و میتواند تا دوروز هم باقی بماند. سرعت شارژ هم برای این گوشی  سریع است که امتیاز بیشتری به آن اضافه می کند.

دوربین ها

دوربین ها

دوربین های چهارتایی عقب:
اصلی: 50 مگاپیکسل، دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
عریض (118 درجه): 8 مگاپیکسل، f/2.2
ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4
عمق: 2 مگاپیکسل، f/2.4
دوربین سلفی جلو: 13 مگاپیکسل، f/2.4

از دیدن چهار لنز در پشت ردمی نوت 11 تعجب نکنید، چون اکثر سازندگانی که می‌خواهند دستگاه آنها فروش بالایی داشته باشد، دوربین چهارگانه مورد توجه قرار می‌گیرد. سنسورهای ماکرو و عمق صرفا باعث اتلاف فضا می‌شوند، شما  آن را به‌عنوان یک دوربین دوگانه در نظر بگیرید.

بخوانید  برای خرید گوشی همراه به چه مواردی باید توجه کرد

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسوری با کیفیت بالاتر از آن چیزی است که خیلی ها انتظار دارید با این قیمت ارائه کنند. در حالی که دوربین زاویه باز کیفیت خوبی ندارد، برای اینکه نمای گسترده ای از منظره ها را داشته باشید مفید است. همچنین یک زوم دیجیتال 2 برابری دارد که برای استفاده به اندازه کافی حرفه ایست.

دوربین اصلی دامنه دینامیکی بالا (HDR) را به خوبی کنترل نمیکند، و تصاویر آن تا حدودی دانه دار هستند. و به آن حس واقعی می دهد، نه بیش از حد صاف. عکاسی در نور کم به لطف دیافراگم باز مناسب، و علیرغم عدم تثبیت اپتیکال در اینجا، کاملاً قابل قبول است.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی ردمی Note 11
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها