شیائومی مشخصات کلیدی 12 و 12 Pro را فاش کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات کلیدی شیائومی 12 و 12 پرو میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات کلیدی شیائومی 12

انتظار می رود شیائومی سری جدید پرچمداران خود را در 28 دسامبر معرفی کند. ما انتظار داریم که گوشی شیائومی 12 و 12 پرو را روی صحنه ببینیم، اما همچنین شایعات حاکی از آن است که شیائومی 12X در راه است. این گوشی‌ها دارای تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود و امروز، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت، لی جون، ویژگی‌های کلیدی بیشتری را در مورد این دو نشان داد.

شیائومی 12 با شارژ سیمی سریع 67 وات و بی سیم 50 وات عرضه می شود، در حالی که پرو 120 وات را عرضه خواهد کرد. در همین حال، لیست کامل مشخصات 12 پرو به همراه برخی رندرها و عکس‌های زنده به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرد که نشان از طراحی مجدد دوربین دیگری دارد که قرار است سه دوربین 50 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

گفته می شود شیائومی 12 پرو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت است. شیائومی Oppo سنسور 50 مگاپیکسلی را برای دوربین های اصلی، فوق عریض و تله فوتو یکپارچه خواهد کرد. دیافراگم پشت دیافراگم اصلی سونی IMX707 خواهد بود که اندازه آن 1/1.28 اینچ است و از قابلیت تنظیم پیکسل با یک پیکسل بزرگ 2.44 میکرومتری پشتیبانی می کند.

مشخصات کلیدی شیائومی 12 و 12 پرو

باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ دوگانه شیائومی پشتیبانی می کند که از گرمای بیش از حد محافظت می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.73 اینچی با وضوح 1440p، نرخ رفرش تا 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز اشاره کرد. چیزی که نمیدانیم این است که آیا 12 Pro در خارج از چین نیز تولید خواهد شد یا خیر؟

بخوانید  بررسی شیائومی می 11 اولترا 

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
مشخصات کلیدی شیائومی 12

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات کلیدی شیائومی 12
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها