در این مطلب به بررسی مشخصات شارژر انکر 547 120 واتی میپردازیم. با ما همراه باشید. شارژر انکر 547 USB-C تا 120 وات به شما ارائه می دهد.

جهت خرید شارژر اورجینال به سایت آقای تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

مشخصات شارژر انکر 547

انکر یک شارژر چند دستگاهی جدید با چهار پورت USB-C راه اندازی کرده است. این شارژر قادر است تا 120 وات را به طور همزمان ارائه دهد. روش کار این است که پورت های مختلف شارژر خروجی های متفاوتی دارند. یکی از پورت‌ها می‌تواند به تنهایی تا 100 وات برق ارسال کند، اگر تنها استفاده شود. یکی دیگر می تواند تا 60 وات و سپس دو تای باقی مانده هر کدام 20 وات را ارسال میکنند.

اگر دو دستگاه را وصل کنید، در صورت استفاده از یکی از دو پورت 20 وات، پورت 100 وات به 90 وات کاهش می یابد یا در صورت استفاده از درگاه 60 وات، 60 وات کاهش می یابد. و اگر سه دستگاه را شارژ می کنید، پورت 100 وات به 60 وات و پورت 60 وات به 30 وات کاهش می یابد، بسته به اینکه از کدام درگاه استفاده می شود. و اگر همه پورت ها استفاده شوند، پورت 100 وات به 50 وات کاهش می یابد.

مشخصات شارژر انکر 547 120 واتی

کمی پیچیده به نظر میرسد، اما با کمی استفاده، متوجه نحوه عملکرد آن خواهید شد. با این حال، اگر تعداد زیادی دستگاه USB-C برای شارژ دارید، انکر 547 می‌تواند انرژی زیادی را به یکباره منتقل کند. حتی با وجود همه پورت‌های در حال استفاده، حداقل 20 وات در هر پورت دریافت می‌کنید که برای بسیاری از دستگاه‌ها کافی است.

بخوانید  کاهش فروش موبایل با ویروس کرونا

جدای از آن، شارژر به جای اتصال مستقیم به برق، از یک کابل برای وصل شدن به برق استفاده می کند. کابل قابل جدا شدن است. این شارژر دارای ویژگی های ایمنی معمولی مانند حفاظت در برابر ولتاژ بالا خروجی، حفاظت از اتصال کوتاه ورودی، تنظیم جریان ورودی، کنترل دما و غیره است.

Anker 547 با قیمت 120 دلار در آمازون موجود است.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
مشخصات شارژر انکر 547

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات شارژر انکر 547
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها