در این مطلب به بررسی مشخصات watchOS 9 اپل، ویژگی های شایعه شده، تاریخ انتشار احتمالی، لیست علاقه مندی ها و … میپردازیم. همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های آیفون و اپل واچ ها در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بررسی مشخصات watchOS 9 اپل

watchOS 9

به احتمال زیاد watchOS 9 را در ماه ژوئن در 2022 معرفی خواهد شد. اپل معمولاً نسل بعدی سری اپل واچ را در پاییز به همراه نسخه به روز شده watchOS منتشر می کند. سیستم عاملی که برای تامین انرژی اپل واچ طراحی شده است. در اواخر امسال، انتظار می‌رود اپل اپل واچ 8 را با watchOS 9 معرفی کند. در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد watchOS 9 بدانید، مرور می‌کنیم.

تاریخ انتشار watchOS 9 : به احتمال زیاد در ژوئن 2022
زمان عرضه بتا: احتمالاً ژوئیه 2022
تاریخ انتشار رسمی: به احتمال زیاد سپتامبر 2022

شرکت اپل معمولاً در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود، WWDC، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ را برای اپل واچ اعلام می‌کند، که سپس یک نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان و یک بتا عمومی که هر کسی می‌تواند آن را آزمایش کند، عرضه می‌شود. عرضه رسمی همه مدل‌های جدیدتر اپل واچ احتمالاً تا پاییز یا همزمان با اپل واچ بعدی ارائه نخواهد شد.

برای مثال، اپل watchOS 8 و نسخه بتای توسعه‌دهنده آن را در ژوئن 2021 معرفی کرد. اولین نسخه بتا عمومی در جولای 2021 منتشر شد و انتشار رسمی آن در سپتامبر 2021 انجام شد. بنابراین، انتظار می‌رود watchOS 9 در ماه ژوئن معرفی شود و نسخه بتا عمومی را هم به دنبال داشته باشد. در ژوئیه و راه اندازی کامل در سپتامبر 2022.

بخوانید  گوشی هوآوی نوا Y91 رسمی شد | Huawei nova Y91

چگونه نسخه ی بتای عمومی را امتحان کنیم؟

بتای عمومی watchOS 9 هنوز در دسترس نیست. احتمالاً در تابستان امسال پس از نسخه بتای توسعه‌دهنده منتشر خواهد شد. آن زمان، شما قادر خواهید بود آن را به سرعت و به راحتی نصب کنید. فقط کافی است به وب سایت برنامه نرم افزار بتا اپل بروید و سپس دستورالعمل های موجود در سایت را دنبال کنید. رایگان است و کمتر از 5 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود.

با کدام ساعت های اپل سازگار هستند؟
سازگاری watchOS 9 احتمالا با Apple Watch 4 و بالاتر (از جمله SE)

اپل واچ 7 و حتی اپل واچ SE (2020) برای دریافت watchOS 9 راه اندازی شده اند. اپل واچ 3، یک ساعت هوشمند چهار ساله احتمالاً در مرحله نهایی قرار دارد. با توجه به اینکه شایعاتی وجود دارد که تولید آن در سال 2022 متوقف خواهد شد. ما مطمئن نیستیم که اپل واچ 4، اپل واچ 5 و اپل واچ 6 واجد شرایط watchOS 9 باشند، اما هنوز هیچ چیزی تایید نشده است.

ویژگی های احتمالی

ویژگی های watchOS 9

خوانش دمای بدن
مارک گورمن از بلومبرگ ادعا کرده است که ممکن است سه مدل اپل واچ با سنسور دمای بدن وجود داشته باشد. اگر چنین است، انتظار داشته باشید watchOS 9 دارای ویژگی های نرم افزاری برای فعال کردن این سخت افزار جدید خاص باشد.

پایش گلوکز
سنسور گلوکز ممکن است برای سال‌های آینده روی اپل واچ ظاهر نشود، اما ممکن است در سری 8 ظاهر شود. ویژگی‌های نرم‌افزاری که به شما امکان می‌دهد به راحتی زمان افت یا افزایش قند خون خود را کنترل کنید.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی نوکیا G22

تشخیص تصادف خودرو
اپل در حال توسعه ویژگی جدیدی برای آیفون و اپل واچ است که می‌تواند تشخیص دهد که آیا تصادف رانندگی کرده‌اید یا نه و به‌طور خودکار خدمات اضطراری را شماره‌گیری کند.

شناسه مچ دست
حق ثبت اختراعی توسط اپل برای یک حسگر نور در پشت ساعتش ثبت شد که نور را به مچ دست کاربر می تابد و تصویر میدانی از منطقه ایجاد می کند. این تصویر دارای رگ‌های مچ شماست و مانند اثر انگشت منحصر به فرد عمل می‌کند و به اپل واچ اجازه می‌دهد تشخیص دهد چه کسی اپل واچ را روی آن گذاشته و قفل آن را باز می‌کند. اگرچه این یک حق ثبت اختراع است، اما امیدواریم که شاهد تحقق آن باشیم.

چهره های شخص ثالث
در حالی که برنامه‌های اختصاصی وجود دارند که به شما امکان استفاده از چهره‌های شخص ثالث را می‌دهند، این یک تجربه بومی نیست. ما انتظار داریم شاهد اضافه شدن پشتیبانی کامل باشیم تا دسترسی به آنها به آسانی یافتن پشتیبانی های خود اپل باشد.

منبع: به گزارش از pocket-lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها