در این مطلب به بررسی و معرفی مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ گلکسی میپرازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات انواع گوشی و تبلت در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ گلکسی

در اینجا نگاهی کوچک به اطلاعات فاش شده از مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ گلکسی می اندازیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، اسنپدراگون 898 (نسخه اگزینوس TBD)، رم 8 گیگابایت، فضای ذخیره سازی در گزینه های 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود. این تبلت انرژی خود را از یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. یک دوربین 13+5 مگاپیکسلی در پشت، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در جلو و چهار اسپیکر در جانبی وجود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی تبلت S8+ مجهز به اسنپدراگون 898 است! در ماه سپتامبر، یک گوشی vivo با اسنپدراگون 898 اجرا شدد، اما به نظر می‌رسید که نتیجه اولیه به دلیل سرعت‌های پایین، قابل قبول نبوه است. اکنون گلکسی تب اس 8 پلاس سامسونگ پیشرفت کرده است و نتیجه بهتر به نظر میرسد، اگرچه هنوز به طور کامل نهایی نشده است. این اجرا توسط Samsung SM-X808U انجام شد. این گوشی به 8 گیگابایت رم مجهز شده و از اندروید 12 بهره می برد. 1211 امتیاز در تک هسته و 3193 امتیاز در چند هسته را نشان میدهد.

(در این صورت، مانند vivo، به نظر میرسد که مشکل محافظه کارانه و صرفه جویی در مصرف انرژی بوده است). به نظر می رسد اسنپدراگون 898 بطور مورد انتظار کار می کرد. 3 گیگاهرتز برای هسته اصلی، 2.5 گیگاهرتز برای هسته های میانی و 1.8 گیگاهرتز برای هسته های کوچک. باید بیشتر منتظر بمانیم تا زمانی که معیارهای قابل اعتمادی برای مقایسه دو تراشه پرچمدار جدید برای اندروید ظاهر شوند ( Dimensity 2000 را فراموش نکنید)، و همچنین در مورد پیشرفت های آن نسبت به Snapdragon 888 و Exynos 2100 صحبت کنیم.

بخوانید  تعمیرات موبایل نوکیا در منطقه سعادت آباد

مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ گلکسی

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ گلکسی.
منبع : به گزارش از جی اس ام ارنا.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها