طراحی Samsung Galaxy Z Flip4 فاش شد. در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی و طراحی سامسونگ گلکسی z flip 4 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

اولین نگاه خود را به Samsung Galaxy Z Fold4 داریم. و حالا رندرهای Galaxy Z Flip4 به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند تاشو را آشکار می کند.

طراحی سامسونگ گلکسی z flip 4

طراحی گلکسی زد فلیپ 4

تصویری احتمالی از Z Flip 4 آینده
همانطور که می بینید، Galaxy Z Flip4 تفاوت چندانی با Galaxy Z Flip3 ندارد، اما منبعی ادعا میکند که ضخیم تر (7.2 میلی متر در مقابل 6.9 میلی متر) نسبت به نسل قبلی خود خواهد بود. در حالی که صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی دارد. با این حال، اطلاعات قبلی نشان می دهد که صفحه نمایش کمی بزرگتر خواهد بود.

Z Flip 4 صفحه نمایش بزرگتری نسبت به z Flip 3 خواهد داشت. با صفحه نمایش 2 به جای 1.9 اینچ شروع میشود. در مقایسه، صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip3 1.9 اینچی است که جایگزین صفحه نمایش خارجی 1.1 اینچی Z Flip اصلی میشود.

گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 شارژ 25 واتی را حفظ خواهند کرد.

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 مانند مدل های قبلی خود از حداکثر سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می کنند. توجه داشته باشید، این سرعت برای اکثر گوشی های رده بالای سامسونگ از سال 2019 یکسان است. حتی اگر این شرکت در مواردی ادعای متفاوتی داشته باشد.

گلکسی زد فولد 4 همان باتری 4400 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود را خواهد داشت. و احتمالاً دارای اسلات اختصاصی قلم S نخواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که از سه دوربین گلکسی اس 22 اولترا استفاده کند. زوم 3 برابری 10 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی.

بخوانید  مشخصات IOS 16 (آپدیت)

z flip 4

Samsung Galaxy Z Flip4 همچنین دارای باتری کمی بزرگ‌تر ( دارای ظرفیت بیشتر) خواهد بود و شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از تراشه Snapdragon 8 نسل 1+ که هنوز معرفی نشده است، قدرت می‌گیرد.

هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 فاصله داریم، اما طبیعی است که در آستانه معرفی رسمی آن‌ها اطلاعات بیشتری درباره آنها به گوشتان برسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

به نظر شما طراحی گلکسی z flip 4، طرفداران سامسونگ گلکسی را به وجد خواهد آورد؟ باید منتظر ماند و دید!
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها