رونمایی از اسنپدراگون 888 پلاس با هسته کورتکس X1 سه گیگاهرتزی

خبر خوش اینکه به تازگی شاهد رونمایی از اسنپدراگون 888 پلاس با هسته کورتکس X1 سه گیگاهرتزی هستیم. معمولا کوالکام تراشه‌های پرچمدار خود را با کمی بهبود نسبت به نسل قبلی و پسوند پلاس راهی بازار می‌کند. این کار باعث می شود که شرکت‌های سازنده گوشی و تبلت از آن بهره ببرند. چندی پیش بود که کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس را معرفی کرد و اکنون نتایج گیک‌بنچ آن به بیرون درز کرده است. در نتایج گیک‌بنچ آمده که فرکانس هسته ایکس وان روی 3 گیگاهرتز تنظیم شده است.

تغییر بزرگ در مقایسه با اسنپدراگون 888 معمولی

  • تغییر بزرگ در مقایسه با اسنپدراگون 888 معمولی به عملکرد هسته کوتکس ایکس وان برمی‌گردد.
  • کوالکام با اورکلاک این‌هسته توانسته فرکانس کاری آن‌را از 2.84 گیگاهرتز در مدل‌معمولی به 3 گیگاهرتز در نسخه پلاس برساند.
  •  چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در کنار سه هسته Cortex-A78 با عملکرد بالا و فرکانس 2.4 گیگاهرتز قرار دارد.
  • تراشه اسنپدراگون 888 پلاس در آزمایش تک هسته‌ای توانسته امتیاز 1171 را بدست بیاورد و در چند هسته‌ای نیز موفق شده 3704 را کسب کند.
  • این امتیازات مطابق تنایج دیده شده از دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 888 است.

اسنپدراگون 888 پلاس در مقایسه با اسنپدارگون 865

سال گذشته نیز بعد از معرفی اسنپدارگون 865 پلاس که نمونه بهبود یافته اسنپدراگون 865 بود. تنایج منتشر شده عملکرد یکسانی را نشان می‌داد و تفاتی در دو تراشه دیده نمی‌شد. تغییر دیگری وجود ندارد. همانند نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 865 پلاس که تنها شاهد افزایش فرکانس پردازنده گرافیکی و بهبود تراشه FastConnect 6900 بودیم، امسال هم تغییر خاصی دیده نمی‌شود . کوالکام به ترکیب تیم برنده دست نزده است. به هرحال اطلاعات بیشتری در هفته‌های آتی از این پردازنده منتشر می‌شود . باید منتظر ماند چیز جدید در آستین کوالکام وجود دارد یا خیر.

بخوانید  نسخه عمومی iOS 13.1.3 منتشر شد
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر
گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل
وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها