جزئیات مشخصات گوشی ردمی K80 پرو فاش شد

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

فهرست مطالب

جزئیات ردمی K80 پرو لو رفت. در ادامه به بررسی مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو میپردازیم. با ما همراه باشید. و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های ردمی شیائومی در مرکز آقای تعمییرات موبایل با بهترین تجهیزات و تکنسین حرفه ای. جهت تعمیر آنلاین با ما در تماس باشید.

اگرچه ممکن است Redmi را با دستگاه‌های رده پایین‌تر مرتبط کنیم، اما در چین این برند سال به سال «قاتل‌های پرچم‌دار» را در سری K تولید می‌کند. فقط ما هرگز شاهد عرضه بین‌المللی آن‌ها نیستیم.

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

مشخصات ردمی K80 پرو

بنابراین، بیایید توجه خود را به سمت Redmi K80 Pro آینده معطوف کنیم. این مدل جانشین K70 Pro خواهد بود که نوامبر گذشته در چین عرضه شد. انتظار می‌رود این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 SoC تامین شود. و دارای صفحه‌نمایش با وضوح ۲K و همچنین باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی باشد.

شایعه است که از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین دوربین تله فوتو 3 برابری استفاده می‌کند. که در مقایسه با K70 Pro 2 برابر شده است. گزارشی از ماه مارس ادعا می کند که سری 15 شیائومی و وان پلاس 13 نیز به اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک تغییر خواهند کرد. که می توانند سریعتر و قابل اعتمادتر از همتایان نوری خود باشند.

با توجه به اطلاعاتی که این اطلاعات را در Weibo منتشر کرده است، Redmi K80 Pro “مثل یک پرچمدار” خواهد بود. اما این ممکن است بر قیمت آن تأثیر بگذارد. در واقع، ما تعجب نخواهیم کرد اگر افزایش قیمت در مقایسه با نسخه قبلی آن وجود داشته باشد. در روزهای اتی منتظر اطلاعات بیشتر از این گوشی در همین صفحه باشید.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها