تصاویر زنده جلو و عقب موتورولا موتو E7

موبایل مقرون به صرفه جدیدی که موتورولا برای بازار در نظر گرفته احتمالا موتورولا موتو E7 یا  Moto E7 Plus نام دارد و به‌زودی معرفی خواهد شد. اکنون با کمک سه تصویر زنده می‌توانیم با ظاهر این گوشی آشنا شویم. موتورولا از ابتدای سال 2020 تاکنون از 12 تلفن هوشمند جدیدی از جمله شش مدل Moto G با هشت نام مختلف، دو مدل Motorola One و دو مدل Motorola Edge رونمایی کرده است. این کمپانی همچنین تاکنون دو موبایل از سری Moto E هم به بازار فرستاده و به‌زودی این عدد را به سه می‌رساند.

 اکنون تصاویر زنده‌ای منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به تلفن هوشمندی به نام Moto E7 Plus است. این گوشی نمایشگر درازی دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. کنار صفحه نمایش این محصول حاشیه زیادی دیده نمی‌شود ولی پایین آن حاشیه نسبتا ضخیمی وجود دارد. با این حال، به‌خاطر نورپردازی تصویر نمی‌توانیم خیلی مطمئن باشیم.

فعلا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی نمایشگر موتورولا موتو E7 پلاس در دسترس نیست، ولی موتورولا معمولا از پنل‌هایی که پیش‌تر در دستگاه‌های خود استفاده کرده بهره می‌گیرد تا هزینه‌ها را کاهش دهد. با این حساب، موتو E7 پلاس می‌تواند مثل موتورولا وان فیوژن و موتو G8 پاور لایت نمایشگری 6.5 اینچی با رزولوشن +HD داشته باشد.

در بخش پشتی این گوشی قابی با طراحی ساده به چشم می‌خورد که لوگوی موتورولا روی آن پیداست و زیر آن احتمالا حسگر اثر انگشت قرار دارد. در گوشه سمت چپ ماژولی با چیدمان عمودی دیده می‌شود که شامل دو لنز دوربین، یک فلش LED و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری است. در پایین بدنه نیز درگاهی از نوع USB-C وجود دارد و اثری از جک هدفون در کنار آن پیدا نیست.

بخوانید  گوشی Samsung Galaxy S10 5G
انواع خدمات تعمیرات آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی سامسونگ
  • تعمیرات گوشی آیفون
  • تعمیرات گوشی سونی
  • تعمیرات گوشی شیائومی
  • تعمیرات گوشی هواوی
  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات گوشی نوکیا
  • تعمیرات گوشی بلک بری
ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : 9941394 0935 – 015 7374 0919

آقای تعمیرات موبایل را در اینستاگرام دنبال کنید

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها