بهترین گوشی های سامسونگ 2022 کدام اند؟ کدام گوشی هوشمند گلکسی برای شما مناسب است؟ در این مطلب به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تعمیرات انواع گوشی سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل با قطعات اورجینال.

بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و به همین دلیل دستگاه های متنوع زیادی را متناسب با طیف وسیعی از بودجه‌ها و سبک‌های زندگی ارائه می‌دهد. از سامسونگ گلکسی Z Fold 3 فوق‌العاده گرفته تا Galaxy A52 5G مقرون‌ به‌ صرفه دارد.

گوشی های سامسونگ به چهار دسته مجزا تقسیم می شوند. هر دسته شامل موارد زیر است:
سری گلکسی Z سامسونگ شامل گوشی های هوشمند تاشو این شرکت است که از نظر قیمت در صدر قرار دارد و جدیدترین نوآوری های طراحی خود را به نمایش می گذارد. سری گلکسی اس سامسونگ، سری اصلی گوشی های پرچمدار این شرکت است. همه مدل های آن دارای طراحی ضد آب درجه یک، قدرت بالا و بهترین دوربین ها هستند.

سری گلکسی نوت سامسونگ اغلب گرانتر از سری S است، اما قابلیت S Pen را با قلم تعبیه شده در طراحی فلزی و شیشه ای اضافه می کند. ظاهر کلی دارای ویژگی های مشابه با محدوده Galaxy S است. سامسونگ گلکسی A زیرمجموعه‌ای است که از نظر قیمت پایین‌تر از محدوده S قرار دارد، اما چندین ویژگی طراحی خود از جمله نمایشگر کامل و حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را در برخی مدل‌ها بکار گرفته است.

بهترین گوشی هوشمند سامسونگ چیست؟ در حال حاضر، بهترین توصیه ما سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا است. با این حال، بقیه مدل ها ارزش بررسی کردن را دارند.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ

نقاط قوت
سخت افزار قدرتمند
دوربین های فوق العاده
پشتیبانی از قلم S Pen
نقاط ضعف
بدون حافظه قابل افزایش.
خیلی گران است.

S21 Ultra پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ در سری S است. اگر می‌خواهید بهترین‌هایی را که سامسونگ ارائه می‌کند، داشته باشید و طرح‌های تاشو سری Z برای شما جذاب نیست، این یکی از گزینه‌هایی است که بایدبررسی کنید. S21 Ultra دارای صفحه نمایش زیبا، دوربین های فوق العاده و دارای قدرت چندین اسب بخار است. تقریباً همه چیزهایی را که از یک تلفن هوشمند انتظار دارید در اینن مدل جمع است.

بخوانید  تعمیر گوشی آلکاتل

S21 Ultra همچنین پشتیبانی از S Pen را ارائه میدهد، که اولین بار است که در گوشی های سری S وجود دارد. این مورد شباهت به سری Note دارد، اگرچه هیچ قلمی در جعبه وجود ندارد و جداگانه باید خریداری شود. در حالی که Samsung Galaxy S21 Ultra در بالای لیست ما قرار دارد، ممکن است که این گوشی برای همه مناسب نباشد. به همین دلیل توصیه می کنیم چهار دستگاه زیر را که متناسب با طیف وسیعی از سبک ها و بودجه هستند، بررسی کنید.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

نقاط قوت
صفحه نمایش بزرگ و روشن
عملکرد روان
قلم S Pen یکپارچه

نقاط ضعف
دوربین زوم می تواند بهتر باشد.
به باتری بزرگتری نیاز دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

اگر عاشق نوشتن یادداشت‌ها هستید، Note 20 Ultra انتخاب خوبی است. این تلفن همه ویژگی‌های معمولی پرچم‌دار همراه با یک قلم داخلی S Pen را ارائه می‌کند. در حالی که سری نوت معمولاً از دستگاه‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتری بهره می‌برد، نوت 20 اولترا تنها کمی بزرگ‌تر از اس 21 اولترا است، در واقع آنقدر تفاوت کم است که به سختی متوجه آن میشوید.

از نظر عملکرد، S21 Ultra تقریباً در همه زمینه ها از Note 20 Ultra پیشی می گیرد، اما از آنجایی که Note 20 Ultra مدت زیادیست که عرضه شده است، می توان از آن چشم پوشی کرد. ما نوت 20 اولترا را برای کسانی که به دنبال یک دستگاه پرچمدار با عملکرد بالا اما مقرون به صرفه تر هستند توصیه میکنیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

نقاط قوت
صفحه نمایش تاشو خیلی بزرگ
تجربه نرم افزاری عالی
پشتیبانی از قلم S

نقاط ضعف
چین و انعکاس قابل مشاهده صفحه نمایش.
دوربین زیر پنل عالی نیست.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

Samsung Z Fold 3 یک گوشی شگفت‌انگیز واقعی است و مطمئناً هر جا که از آن استفاده می‌شود توجه ها را به خود معطوف می‌کند. ایده این است که در مواقعی که به آن نیاز دارید، یک گوشی است، اما زمانی که به صفحه نمایش بزرگتر نیاز دارید، برای شما حکم تبلت را دارد. جدا از ترفند تاشو، این گوشی دارای سخت افزار درجه یک و عمر باتری مناسب است. آرایش دوربین محکم است، اما به روز نیست، اگرچه به جرات می‌توان گفت که کیفیت تصویر برای اکثر افراد بسیار خوب است.

بخوانید  تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 به همراه شارژر بی سیم

در حال حاضر مشکلات اجتناب ناپذیری در فناوری صفحه نمایش تاشو وجود دارد، که برجسته ترین آنها چین و انعکاس های عجیب ناشی از روکش است. اما اگر این موارد برای شما اهمیتی ندارد، Z Fold 3 یک دستگاه هیجان انگیز و یکی از بهترین تلفن های تاشو است که می توانید خریداری کنید. .

Samsung Galaxy Z Flip 3

نقاط قوت
صفحه نمایش لمسی جلو AMOLED
طراحی خوب
نرم افزار جامد قدرتمند

نقاط ضعف
مشکلات معمول صفحه نمایش تاشو
نقطه قیمت گذاری بالا

Samsung Galaxy Z Flip 3

Z Flip 3 برداشت نوستالژیک تری از گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است. به یاد دارید زمانی که تنها کاری که برای قفل کردن گوشی خود باید انجام می دادید این بود که آن را به سرعت ببندید؟ خوب، به لطف دستگاه های تاشو مانند Z Fold 3، این مورد دوباره برگشته است. Z Flip 3 به جای تا شدن برای تبدیل شدن به یک صفحه نمایش بزرگتر، یک گوشی هوشمند است که به صورت جیبی تا میشود.

این گوشی تاشو صفحه‌نمایش مورد علاقه ما تا به امروز است و دارای چندین انتخاب طراحی عالی و همچنین مشخصات قدرتمند است. با قیمت مقرون به صرفه تری نیز عرضه می شود. متأسفانه، چند مورد منفی نیز به همراه دارد، مانند عمر باتری کمتر از پرچم دار و دوربین‌های نسبتاً ابتدایی.

سامسونگ گلکسی A52 5G

نقاط قوت
صفحه نمایش جذاب
ضد آب و گرد و غبار IP67
سوکت هدفون و حافظه قابل افزایش

نقاط ضعف
عدم پشتیبانی از HDR برای نمایشگر
بدون شارژ بی سیم

سامسونگ گلکسی A52 5G

گلکسی A52 سامسونگ گوشی شگفت انگیزی در مقابل هزینه ای که میکنید به شما می دهد. بسیاری از ویژگی‌های عالی سری S از بین رفته و حالا در اینجا وجود دارد، از جمله اتصال 5G و ضد آب و گرد و غبار IP67. علاوه بر این، A52 سوکت هدفون و اسلات کارت microSD خود را حفظ کرده است، هر دو موردی که ما واقعاً دوست داریم شاهد بازگشت به مدل‌های پرچمدار باشیم. اگر بودجه کمتری دارید، یا اگر وجود سوکت هدفون برایتان مهم است، A52 یک انتخاب فوق‌العاده با قیمت بسیار جذاب است.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M31
سایر محصولات سامسونگ

وقتی صحبت از توصیه خرید گوشی‌های هوشمند می‌شود، فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیریم، از جمله وضوح صفحه نمایش، کیفیت دوربین، عمر باتری و عملکرد سخت افزار و نرم افزار. ما همچنین سعی می کنیم نظرات مشتریان، کیفیت و ارزش برند را در نظر بگیریم. در تحقیقات ما، محصولات دیگری نیز وجود دارد که آزمایش می‌کنیم  و از آنجایی که ممکن است برای برخی افراد مناسب باشد، آنها را فهرست کرده ایم.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE
Samsung Galaxi A22 5G
سامسونگ گلکسی اس 21
Samsung Galaxy S21+

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هنگام رتبه بندی تلفن های هوشمند مختلف سامسونگ، ملاحظات بی شماری وجود دارد. طراحی، ویژگی‌ها، عمر باتری، عملکرد و ارزش دوربین همگی فوق‌العاده مهم هستند و چیزهایی که در هر دستگاه به‌صورت جداگانه رتبه‌بندی می‌کنیم. در نهایت، ارائه لیستی که برای هر نوع کاربری مناسب باشد غیرممکن است، اما این موارد هم جزء گوشی هایی هستند که کاربران آنرا پیشنهاد داده اند و از عملکرد و کیفیت انها اعلام رضایت کرده اند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین گوشی های سامسونگ
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها