Google Pixel 7a با دوربین پشتی دوگانه، صفحه نمایش 90 هرتزی و شارژ بی سیم عرضه می شود! در این مطلب به بررسی مشخصات گوگل پیکسل 7a میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات انواع گوشی همراه گوگل و … در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

مشخصات گوگل پیکسل 7a

یکی از بزرگترین شکایات در مورد Google Pixel 6a که در ماه می رونمایی شد، عدم نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا بود. و به نظر می رسد غول جستجوی اینترنتی به این بازخورد توجه کرده است. زیرا اطلاعات جدیدی که به صورت آنلاین است نشان می دهد که Pixel 7a با یک پنل FullHD+ 90 هرتز، بسته خواهد شد که منبع آن سامسونگ است.

Pixel 7a با اسم رمز “lynx” در ابتدا گزارش شد که دارای تنظیمات دوربین پشتی متشکل از سنسورهای GN1، IMX787 و IMX712 است. با این حال، سنسور GN1 از کد حذف شده است، و اکنون تنها دو سنسور وجود دارد که با نام‌های “l10_wide” (IMX787) و “l10_UW” (IMX712) شناخته می‌شوند. این یعنی اینکه دوربین اصلی Pixel 7a از سنسور IMX787 استفاده می کند. در حالی که واحد فوق عریض از سنسور IMX712 استفاده می کند.

مشخصات گوگل پیکسل 7a

 

Pixel 6a همچنین با دو دوربین پشتی عرضه شد، اما استفاده از سنسور بهتر برای دوربین اصلی (IMX363 در مقابل IMX787) در 7a باید به عکس‌های بهتری منجر شود. Pixel 7a همچنین دارای شارژ بی سیم است که توسط نسل قبلی خود پشتیبانی نمی شد. با این حال، سرعت شارژ آن تنها به 5 وات محدود خواهد شد.

بخوانید  بررسی گوشی شیائومی پوکو m5s

Pixel 5a دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بود که از 6a حذف شد، بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل آن را با 7a برمی گرداند یا خیر.

رنگبندی و تاریخ عرضه

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7a

انتظار می‌رود Google Pixel 7a در طول کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O امسال وارد بازار شود. این گزارش، به ویژه، طرحی که قبلاً درز کرده بود را تأیید می کند و گزینه های رنگی را نشان می دهد.

از رندرها می‌توانیم ببینیم که گوگل سه رنگ را برای ما آماده کرده است. رنگ آبی روشن، سفید و سیاه مایل به خاکستری. آبی جایگزین Sage از سال گذشته شد. همچنین با توجه به رندرها، رنگ مشکی (Charcoal) کمی سبکتر از قبل است. متأسفانه، رنگ‌ها ممکن است به بازارهای خاصی اختصاص پیدا کنند.

از نظر طراحی، Pixel 7a شبیه به Pixel 7 کوچکتر به نظر می رسد، اما با حاشیه های ضخیم تر در جلو.

مشخصات گوگل پیکسل 7a
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها