موتورولا اج 30 نئو. در این مطلب به بررسی مشخصات گوشی موتورولا اج 30 نئو که به تازگی رونمایی شده میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی موتورولا در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

مشخصات موتورولا اج 30 نئو

Motorola Edge 30 Neo

موتورولا سه گوشی جدید سری Edge 30 را معرفی کرد و ما این شانس را داشتیم که مدتی با Motorola Edge 30 Neo کار کنیم. در اینجا اولین برداشت های ما درباره عملکرد این گوشی را میبینید.

گوشی در دست سبک است که ویژگی خوبی است. علیرغم اینکه موتورولا اج 30 نئو  از پلاستیک ساخته شده است، ظاهری محکم دارد و پشت آن یک پوشش مات زیبا دارد که از لکه ها جلوگیری میکند. قسمت پشتی نیز به طرفین باریک می شود و همین موضوع به حس سبکی آن در دست کمک می کند.

موتورولا اج 30 نئو اولین تلفنی است که از شراکت تازه تاسیس موتورولا و پنتون بهره می برد و در چهار گزینه رنگی یخی، یاسی، مشکی و سبز عرضه می شود. رنگ دوم، رنگ سال 2022 است و با رنگ بنفش پر جنب و جوشش از بقیه متمایز است.

موتورولا اج 30 نئو 

صفحه نمایش 6.28 اینچی OLED با یک دست کاملاً قابل کنترل است. و نرخ رفرش 120 هرتز به رابط کاربری و برنامه ها کمک می کند تا کاملا روان باشد. سمت راست دارای کلیدهای پاور و ولوم است در حالی که در سمت چپ هیچ دکمه یا برشی وجود ندارد. یک بلندگو در پایین و در کنار درگاه USB-C و اسلات سیم‌کارت قرار دارد.

بخوانید  مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A54

این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 695 استفاده می کند. و شما 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار دارید. این تراشه میان رده در طول زمان خود را ثابت کرده و می‌توان انتظار عملکرد خوب در کارهای روزمره را داشت.

سایر ویژگیها

Edge 30 Neo

دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS و ماژول 13 مگاپیکسلی فوق عریض است. یک تنظیم نسبتاً ابتدایی دوربین برای سال 2022.  یکی دیگر از ویژگی های جالب، حلقه LED در اطراف دوربین است که به شما در مورد اعلان های دریافتی هشدار می دهد. یک ماژول 32 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی وجود دارد که در یک سوراخ پانچ روی نمایشگر قرار دارد.

رابط نرم افزاری MyUX بر روی اندروید 12 است که شبیه هر گوشی دیگر موتورولا در سال گذشته است. موتورولا با یک باتری 4020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 68 واتی عرضه شد و همچنین از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

مشخصات موتورولا اج 30 نئو
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها