بررسی گوشی اینفینیکس نوت 40 پرو

مشخصات اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس

فهرست مطالب

Infinix Note 40 Pro+ برای بررسی. در این مطلب به بررسی مشخصات اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس میپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید و نظرات خود را با در میان گذارید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی اینفینیکس در مرکز آقای تعمیرات موبایل در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکارا ن حرفه ای و مجرب.

این Infinix Note 40 Pro+ است و در هند به فروش می‌رسد. مدل ما Vintage Green با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این گوشی همراه با کابل USB-C، شارژر سیمی 100 واتی، محافظ شیشه ای و یک MagCase ویژه با آهنرباهای Qi2 و MagSafe در پشت، مطابق با سیم پیچ شارژ بی سیم تلفن همراه است. MagCase شارژ بی سیم معکوس را برای تلفن دیگری فعال می کند، اگرچه می توانید آن را از طریق کابل نیز شارژ کنید.

مشخصات اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس

مشخصات گوشی اینفینیکس نوت 40 پرو

اینفینیکس پاوربانک قابل حمل MagPower و شارژر بی‌سیم را با Note 40 Pro+ همراه می‌کند. این یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند به صورت بی‌سیم تا 7.5 وات و از طریق درگاه USB-C تا 18 وات شارژ شود. این برای MagCase Infinix Note 40 Pro+’ ساخته شده است اما با هر گوشی Qi دیگر کار می کند.

اما شارژ بی سیم 100 وات و 20 وات تنها ترفندهای Infinix Note 40 Pro+ نیستند. یک دایره LED در جزیره دوربین تعبیه شده است که Infinix آن را Active Halo می نامد. یک راه حل روشنایی هوش مصنوعی در بخش اول. این چند رنگ است و می‌تواند در ترکیب‌ها و افکت‌های مختلف برای چندین سناریو روشن شود. پخش موسیقی، تماس تلفنی، شارژ کردن، یا حتی زمانی که با دستیار هوش مصنوعی Note 40 Pro+ چت می‌کنید.

 

در بررسی مشخصات اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس، اگر با یک نمای کلی از مشخصات جمع بندی کنیم. Infinix Note 40 Pro+ دارای یک AMOLED 6.78 اینچی 1080p با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت است. این دستگاه از یک دیمنسیتی 7020 6 نانومتری با 12 گیگابایت رم استفاده می کند. که میتوان آن را تا 22 گیگابایت از طریق فضای ذخیره سازی افزایش داد.

اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس

شما یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی دارید. یک سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. در نهایت، باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی به شارژ بی‌سیم 20 واتی و سیمی 100 واتی نیاز دارد که می‌تواند تنها در 12 دقیقه 50 درصد شارژ را به شما بدهد.

مشخصات اینفینیکس نوت 40 پرو

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها